СЕДМИ клас – 4 – Още малко концентрация, че време до изпитите не остана

  • 70 335
  • 686
# 450
Има ли деца, правили вчера пробен изпит в Млениум? Какво споделиха за изпита? Моят младеж има 88 точки по БЕЛ и 83 по математика, но грешките са му повече от тъпи. Според него изпитът е бил по-труден от стандартното ( миналите години ). Само вдига рамене, като го питам какво му е обяснението за грешките. Не мога да си представя как ще си събере акъла за истинския изпит. То пък такава разсеяност....No Mouth На преразказа аз лично му открих още 2-3 запетайки, които са пропуснали в бързината...(все пак са ги проверявали за 1/2 ден, предполагам, че се случва Wink).
Виж целия пост
# 451
Да, синът ми ходи. Днес имахме родителска среща, госпожа Бонева потвърди, че нивото  било една идея по-трудничко, като целта на съставителите е била да включат максимален обем материал, за да могат днес при проверката, да направят преговор на колкото може повече неща. Много съм доволна от детето - 85т. по мат и 88 по бел. Седмица преди изпитите, това е ниво, което ме удовлетворява напълно, стига за всичките му цели. Има тъпи грешки барем за десет точки, ама то и на матурата ще има, ясно е, даже може би повече, заради стреса Grinning Той е бесен, разбира се, очакваше поне 90 т. по мат и поне 30т. на преразказа /има 28/, но аз му казах, че няма значение колко точки има, важното е да се е раздал Hug

Изключително добро впечатление ми направи как на тръгване от срещата всички деца се разделиха с уважение един към друг, стиснаха си ръцете и си пожелаха успех! Ей такъв клас искам за догодина! Дай Боже!
Виж целия пост
# 452
Нашият човек е с 30 на преразказа, но пък е оплескал изненадващо някои от сравнително лесните въпроси и после много се ядосваше. На математиката е с 27 на втори модул, като е могъл спокойно да има още 5 отгоре, но къде от недоглеждане, къде от бързане...Лошото е, че каза, че не му е стигнало времето за първия модул и от там е загубил...Попълнил е 3 задачи “на око” Confused Ние този път нямахме родителска среща - получили са инструктаж за последните дни ...И нашата група беше добра! И аз се моля детето да попадне догодина при “себеподобни” Simple Smile и да се чувства щастливо.
Виж целия пост
# 453
Моят човек се е справил добре на първи модул, само тук-там технически грешки, обаче е видял зор с 23-та от втори, решавал я 45 минути, накрая не му стигнало времето да опише качествено 24-та, която иначе му е вярно решена. Уви, 45-те минути се оказали загубени, защото е направил грешка още в началото и оттам цялата 23-та е заминала. Има май само 2 точки на нея. Трудни са му текстовите и това е.
Виж целия пост
# 454
Здравейте, успех на всички деца през следващата седмица.
Предстои ни кандидатстване догодина, моля за отзиви за "Регалия".
Виж целия пост
# 455
     

      Последният напън вече е настал......

/Теза за майките Simple Smile Hug/

С пожелание за успешна и спорна последна седмица , която да се увенчае с желан резултат!Да се похвалите и да не ни забравяте през септември, когато застъпваме вахтата!

Виж целия пост
# 456
Не знам за последни напъни, аз с приближаването на датата ставам все по-спокойна, или по-точно - примирена.

Няма да си шашардисвам детето с моите притеснения, или да го карам извънредно да решава тестове и чете тези.

Откакто и колежка ми каза, че в школата им ги предупредили, че някакъв нов господин щял да съчинява задачите по математика за НВО-то, та щял да се постарае да блесне с оригиналност, съвсем се примирих, че каквото - такова, без училище няма да останем, все пак избор имаме в София голям.
Виж целия пост
# 457
А не трябва ли да е комисия, която съставя вариантите за НВО?
Виж целия пост
# 458
Наредба за оценяването:
Чл. 57. (Изм. - ДВ, бр. 78 от 2017 г., в сила от 29.09.2017 г.)
Министърът на образованието и науката:
4. (изм. - ДВ, бр. 78 от 2017 г., в сила от 29.09.2017 г.) определя със заповед лице, което подготвя окончателните варианти на изпитните материали за съответния учебен предмет от националното
външно оценяване и конкретните правила за оценяването им и ги утвърждава;

Но преди това:
Чл. 58. (1) Подготовката на изпитните материали по чл. 57, т. 4 включва следните последователни дейности:
1. разработване на спецификации;
2. съставяне на набор от изпитни задачи;
3. експертна оценка на изпитните задачи;
4. съставяне на изпитните материали.
(2) За всеки изпит от национално външно оценяване специализираното обслужващо звено по чл. 50, ал. 1, т. 4 ЗПУО разработва спецификация, която определя:
1. конкретните цели на националното външно оценяване;
2. описанието на използвания инструментариум;
3. броя и видовете задачи - с избираем отговор, с кратък свободен
отговор, за създаване на текстове, за цялостно решаване и
аргументиране на твърдение и др., както и примерни задачи по
видове;
4. разпределението на задачите по познавателни равнища;
5. разпределението на общия брой точки между отделните задачи,
както и максималния брой точки за конкретния изпит;
6. времетраенето на конкретния изпит, в т.ч. и времетраенето за
ученици със СОП.
(3) Въз основа на спецификацията по ал. 2 за всеки изпит се съставя набор от изпитни задачи от комисия, определена със заповед на директора на специализираното обслужващо звено по чл. 50, ал. 1,
т. 4 ЗПУО. В заповедта се определят и задълженията на членовете на комисията.
(4) Всяка от изпитните задачи по ал. 3 се придружава от работна карта по образец, в която се описват тематичната област, проверяваните компетентности, познавателното равнище и броят точки, които носи задачата.
(5) Преди включването й в банка всяка от изпитните задачи преминава през експертна оценка от двама независими специалисти,определени със заповед на директора на специализираното
обслужващо звено по чл. 50, ал. 1, т. 4 ЗПУО. Заповедта определя и задълженията на специалистите за експертна оценка на изпитните задачи.
(6) По преценка на специалистите по ал. 5 отделни изпитни задачи може да се подложат на апробация с ученици.
(7) Съставянето на изпитните материали се осъществява от лица, определени със заповед на министъра на образованието и науката - експерти по съответния учебен предмет от МОН и експерти от
специализираното обслужващо звено по чл. 50, ал. 1, т. 4 ЗПУО и/или учители, преподаватели във висши училища и/или научни организации.
Виж целия пост
# 459
Сигурно за Сава Гроздев е говорила Simple Smile Надявам се да не е той състаител на задачите.

Стискам палци всички деца да покажат най-доброто, на което са способни и да влязат в желаното училище.
Виж целия пост
# 460
Миналата година отнякъде се появи подобна информация и  СГ беше основна тема на разговор в същата връзка. Simple Smile В крайна сметка се оказа просто слух, а предполагам, че задачите от 2017 повечето от вас са ги виждали.
Виж целия пост
# 461
Ох. Надявам се група приятели да се опита да реши вариантите, преди новият господин да блесне Imp
Виж целия пост
# 462
А НВО по математика не е ли "ниска" топка за него? Той се занимава с "Питагор" и Европейското Кенгуру и секртност на резултати, задачи, решения...
Виж целия пост
# 463
Мисля, че само ЕК е под крилото му. В националната комисия за останалите състезания друга звезда изгря. Слухове, че СГ ще участва в изготвянето на  задачите за НВО се появиха още когато същият изяде Мадлен Христова с парцалите за темата през 2016. Не се потвърдиха тогава, да се надяваме, че и сега ще е така. Поне не се е чувало да има нещо общо с ЦОПУО, но знае ли човек...
Виж целия пост
# 464
Ниска топка да стресираш 50-60 хил.деца с творения ...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия