Нашите second hand находки- Тема 40

  • 102 364
  • 770
# 255
Не са го махнали до полунощ са кодовете, но всичко с 80% явно се изчерпа.
Виж целия пост
# 256
Ремикса наистина коригираха днес цени. Една ленена рокля сутринта беше 6лв, а след 10ч я видях за 18лв.
Виж целия пост
# 257
Хм и аз сега забелязах, че има артикули с променен  процент отстъпка в случая по висок ...
Виж целия пост
# 258
Сутринта бяха с коригирани цени, да. Вчера сутринта имам предвид.
Виж целия пост
# 259
Aз пък си спечелих вaучер зa 10 левa от еднa фейсбук игрa нa Мания.Зa пръв път печеля някaквa нaгрaдa от тях Simple Smile
Виж целия пост
# 260
Ремикса яко взе да пропада щом започнаха да отказват поръчки от тези, които продадоха на 80% онази вечер. Продуктите не били налични... докато не се окажат налични отново след 2 дни, на средна стойност около 100лв.
Много ми паднаха в очите вече.
Виж целия пост
# 261
Ремикса яко взе да пропада щом започнаха да отказват поръчки от тези, които продадоха на 80% онази вечер. Продуктите не били налични... докато не се окажат налични отново след 2 дни, на средна стойност около 100лв.
Много ми паднаха в очите вече.

Elunaria, имейли ли разпращат или в поръчките го отразяват? За пръв път втори ден поръчката ми стои "обединена необработена".
Виж целия пост
# 262
Изпратиха мейл и после видях в поръчката, че е отказан артикула. Като се обадих да питам защо така, започнаха да ми сричат, че те продуктите не били налични и имало бъг в сайта и такива али-бали. А той въпросният продукт си стоя в любими 2 седмици без никой да му обърне внимание и изведнъж бил изчерпан.

Според мен е било бъг в системата, повече артикули от предвидените са отишли на 80% и на сутринта им е станало лошо като са видяли, че всичко е разграбено за без пари.

Но дори да е просто бъг, преглъщаш и продължаваш, а не настройваш клиентите срещу себе си. На всички ни е ясно каква е реалната цена на тия парцали.
Виж целия пост
# 263
И аз си помислих това, че е някакъв бъг, направо не  повярвах, че толкова са паднали цените на обувките, понеже тях следя. Напоръчах си три чифта за без пари, ама засега нищо, а ми стояха в "любими" от доста време и чаках да паднат малко. Сега стоят в поръчката, гледах, нищо няма написано, но не е обработена. Жалко, ако измислят нещо, да не ги пратят.
Виж целия пост
# 264
Дано да ти ги изпратят, моите ги отказаха. Направо в момента мисля да откажа цялата поръчка и да им дам малко почивка за известно време. С тези намаления навсякъде в момента е спорно дали те са най-изгодният вариант за пазаруване. С изключение на 1-2 марки, всичко друго си е на реални цени, като в магазина.
Виж целия пост
# 265
Поне да бяха коректни към клиентите си и при такъв бъг, можеше да напишат съобщение в сайта си като нещо подобно на : "Станал е срив в системата ни и последните поръчки няма да бъдат изпълнени." А не да се оправдават, че нямало налично от този артикул, защото след 5 дни ще цъфне на "оригиналната" си цена.
Виж целия пост
# 266
Те хем искат да си пробутат редовните артикули във въпросните поръчки, хем не им се дават бъгнатите. Wink
Виж целия пост
# 267
Сори за смотания въпрос,ама да питам- имаме огромно празно помещение и ми се ще да отворим един магазин от веригите на зиг заг или мания..
Някой има ли идея как стават нещата, на имейл да им пиша или?
Виж целия пост
# 268
Ей тоз ремикс...Съвсем за балами ни взеха! Изчерпани били...Ми бъди коректен кажи, че е имало проблем! Имах отложена поръчка от 2 неща едното с голямата отстъпка, писах им да ми променят доставката на експресна, има ли технически проблем в момента не можели. Влизам гледам поръчката пусната с експресна и отказан единия артикул, ами не не искам един артикул с експресна! Да видим кога ще пуснат "изчерпаните'' отново.
Виж целия пост
# 269
Или не им пука какво мислят клиентите за тях, или наивно, като малки деца вярват, че някой ще им се върже на обясненията, въпреки че е очевидно каква е работата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия