Кауфланд - тема 29

  • 84 390
  • 742
# 150
При нас също намалени артикули често са намалени още 1-2 седмици, а случва се да са намалени и седмицата преди обявената. Като цяло съм доволна от пазаруването там и редовно си го практикувам. Грешки и номерца има във всеки магазин, добре е и ние, като потребители, да сме малко по-отговорни и да не си мълчим при разни нередности.
Виж целия пост
# 151
Другата седмица ще е намален зехтин на Алеас, екстра върджин. Ползвали ли сте точно този вид?
Виж целия пост
# 152
Другата седмица ще е намален зехтин на Алеас, екстра върджин. Ползвали ли сте точно този вид?

Къде ги има качени промоциите за другата седмица?
Виж целия пост
# 153
Къде ги има качени промоциите за другата седмица?
https://www.kaufland.bg/aktualni-predlozheniya/sledvashta-sedmitsa.html Но няма зехтина. В някои населени места брошурите се разнасят още в петък, даже четвъртък. При нас идват в събота.
Виж целия пост
# 154
Вчера купихме един стенен часовник от шатрата с разпродажба. Ако се окаже, че има проблем и не работи, може ли да се върне?
Виж целия пост
# 155
da
Виж целия пост
# 156
Къде ги има качени промоциите за другата седмица?
https://www.kaufland.bg/aktualni-predlozheniya/sledvashta-sedmitsa.html Но няма зехтина. В някои населени места брошурите се разнасят още в петък, даже четвъртък. При нас идват в събота.

И аз ги видях тези предложения, но ми стана интересно къде го има зехтина. Помислих, че я им качена някъде новата брошура
Виж целия пост
# 157
Донесоха ни брошурата тази сутрин. Зехтинът е на 12 стр. Намален 50%. Но марката не ми говори нищо.
Виж целия пост
# 158
Не съм се оплаквала официално от Кауфланд, но сега ще го направя. Въпросът ми е къде пишете за проблеми, във формуляра за контакт в сайта ли? Защото там предложените теми са за продукти и похвали, а в последно време никак не са за хвалене... Връщала съм и друг път продукти със сгрешена цена, но днес служителката се държа възмутително, все едно аз съм виновна. Купих си една опаковка с 3 замразени пици, намалена с 20%. Сравних етикета на рафта с кутията, всичко си отговаряше. След касата погледнах - платила съм цената без отстъпката. Служителката на информация нещо не ми повярва и отидохме до хладилната витрина. Оказа се, че етикетът на рафта е за този продукт и на него пише 20% отстъпка, но изписаният баркод не съвпадал с този на кутията. И това ли трябва да сравняваме вече?!? Тя взе етикета, сигурно са го сменили по-късно, но се държа много неприятно като казах, че се отказвам и искам връщане на парите. Настояваше да ѝ дам някаква сума, за да може да ми върне, но аз нямах. Това я ядоса още повече, но все пак ми върна една шепа дребни монети. Казах ѝ много внимателно и кротко, че такива грешки са сигурно досадни за тях, но са още по-неприятни за клиентите, но тя не ми обърна внимание, защото вече се караше с колежката си от съседната каса, където пък имаше проблем с цената на някакви домати. Очевидно има масови грешки с етикетите, а пазаруването в този магазин става все по-неприятно, поне за мен.

Във формата за контакти на падащо меню, където пише: Друго, можеш да споделиш случилото се с теб.
Май само аз съм от редовните, които пишат в тази форма за контакт.
Виж целия пост
# 159
Днес отидох да напазарувам в К. и отново изненада. Всички стоки са разместени тотално. Като че ли нарочно са разбъркали идиотски всичко и за да намериш нещо, трябва да обикаляш като муха без глава, проклинайки кретена, който е измислил това. Само ни губят ни времето! Е, няма да ме накарат да си купя друго, освен това, за което съм влязла! Голяма простотия! Едвам свикнах с мястото на някои продукти, които често купувам, и сега никакъв шанс да мина и да си взема набързо, каквото ми трябва. Моткат се две момиченца и предлагат на всеки да му помогнат да намери търсеното. Дотам ли я докараха? Явно не един клиент е бил ядосан, че го затрудняват нарочно да пазарува в този магазин, та и придружителки са пуснали! Ненормална работа! Вместо с удоволствие да излизаш от магазина, излизаш изнервен.  Whistling
Виж целия пост
# 160
Хаха, предния път като бях в КФ из стелажите се разминах с мъж на средна възраст, който мърмореше като теб, че нищо не намира.Joy
Виж целия пост
# 161
Хаха, предния път като бях в КФ из стелажите се разминах с мъж на средна възраст, който мърмореше като теб, че нищо не намира.Joy
Да беше само един мъж! Аз чувам мнооого недоволни хора освен мен. #Cussing out
Виж целия пост
# 162
Ама от КФ не ги чуват явно, следват си маркетинговите стратегии.
Виж целия пост
# 163
Ама от КФ не ги чуват явно, следват си маркетинговите стратегии.
Толкова години нямаше никакъв пробле, магазинът се радваше на голям интерес и непрекъснато беше пълен с клиенти. Изведнъж започнаха с нови маркетингови стратегии и вече не е така. Ако продължават с простотията си, из магазина ще започнат да се разхождат предимно хора от персонала май.
Виж целия пост
# 164
Има ли градински шатри в Кауфланд?Ние ходихме в Горна Оряховица да търсим,но казаха,че в момента няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия