СЕДМИ клас – 5 – Химикалка приготви и спокойно всичко си реши! Мами, оммм 😊 (19.05.2018–27.05.2018)

  • 91 533
  • 1 318
# 1 005
Ние доста поработихме по аналитичното мислене, по фотографската памет, за стреса и др. Каквото е направил, толкова.
Ние доста тестове изрешавахме, и доста неточности отчетохме. Имам чувството, че чужденци ни подготвят матурите. Не сме правили проверка. Не сме навлизали в детайли. Чакаме оценка, за да се ориентираме. Целим се високо.
Ти и твоят близнак ( близначка)? Innocent
Не разбрах точно, задна мисъл, или шега.

Кои сте вие като формация?
Виж целия пост
# 1 006
Хаха, яко ...
Виж целия пост
# 1 007
Семейството формация ли е? Много яко.
Виж целия пост
# 1 008
И за ДЗИ може да не е все тая... Не разграничавайте нещата по този показател. Принципът е един и същи,  трябва да бъдат гонени до дупка за всяка една неточност заради надеждата утре да има по-малко такива грешки, а някой прекрасен ден и никакви...

ПП Един буден единадесетокласник-ентусиаст видях в темата за ДЗИ, че е констатирал неточност и в ДЗИ по мат днес. Може и да не се отразява допуснатата неточност на верността на пресмятанията, но е поредната проява на безхаберие и недоглеждане на условията..
Не е по темата, но за коя задача иде реч от ДЗИ?
Виж целия пост
# 1 009
"аналитичното мислене, по фотографската памет, за стреса"
Не знаех, че и това се учи за изпит по БЕЛ и МАТ.
Виж за стреса - винаги го има. На сцена, на изпит. Това им беше първото бойно кръщене. Трупат жизнен опит.
Виж целия пост
# 1 010
Не е по темата, но за коя задача иде реч от ДЗИ?

Моят младеж откри грешка в 18-та задача по МАТ. Не е фатална, просто поредното недоглеждане. Дадено е, че по-малката страна на успоредника е 8 см, но другата му страна се получава корен от 52, което е по-малко от осем. Не влияе на сметките и не пречи на решението на задачата, макар че би могло да накара някого да се усъмни в сметките си Sad
Кликни върху цитата. Ще те прати в темата.
Виж целия пост
# 1 011
Аз понеже ги гледах отгоре- отгоре. Хай, така си е, не е фатално, но е като миналогодишната 24 зад. за 7 клас Simple Smile
Виж целия пост
# 1 012
Аз понеже ги гледах отгоре- отгоре. Хай, така си е, не е фатално, но е като миналогодишната 24 зад. за 7 клас Simple Smile

 И аз такава аналогия направих Simple Smile

А за това какво ще кажеш при оценяването как ще е:
Верни числа, но грешна мерна единица?
Виж целия пост
# 1 013
За коя задача иде реч?
Виж целия пост
# 1 014
...
Виж целия пост
# 1 015
21-ва
Виж целия пост
# 1 016
Не мисля, че ще има проблем, но утре ще ти кажа със сигурност. Гледайки критериите,  считам, че ако детето е пропуснало % , ще му се признае.
Виж целия пост
# 1 017
Здравейте, има ли подробно запознати с кандидатстването в няколко области. Разбрах, че е самостоятелно за всяка област, но още не мога да си обясня някои неща.
Ако в едната област детето е прието по първо желание на първо класиране, а във втората област е прието примерно по второ желание, може ли да се запише в първата област по първо желание и в същото време да участва във второ класиране във втората област?
Виж целия пост
# 1 018
Здравейте, има ли подробно запознати с кандидатстването в няколко области. Разбрах, че е самостоятелно за всяка област, но още не мога да си обясня някои неща.
Ако в едната област детето е прието по първо желание на първо класиране, а във втората област е прието примерно по второ желание, може ли да се запише в първата област по първо желание и в същото време да участва във второ класиране във втората област?
Да, може. Класиранията са по отделни области. Ако на второ класиране във втората област се класира на по-желано място от това, на което се е записало в първата област, изтегля си документите и се записва на новото място. Онлайн системата значително опростява нещата с изключение на заявлението за участие във второ класиране, което трябва да се подаде на място в училището, в което детето е прието на първо класиране.
Виж целия пост
# 1 019
Моят се впусна в обяснения за квесторите - едната била учител по музика, но миналата година решила задачите на НВО по мат и според нея били елементарни, така че хич да не се помайват, а да отмятат верните отговори.
Видяла едно дете да пише на гърба на беловата и настанала суматоха - не можело да се пише на гърба, щяло да се приеме за знак или в най-добрият случай - да не се чете въобще гърба. Загубила 10-15 мин докато "се допитвала" до останалите ученици какво са инструктирани те по школи или в училище, защото тя не била съвсем сигурна. Моят не бил инструктиран, но казал, че по БЕЛ имало редове само от едната страна и по тази логика и в момента (на говоренето Wink ) не пишел на гърба, а и там нямало номерация. Дали нови листове на горкия измъчен седмокласник и се наложило да преписва всичко...Каква е тази идиотия - квестора ще пита учениците какво са инструктирани в школите си...пък после се чудя как моичният не видял, че на 23 имало последно условие - колко е "а", ако х=1...
Първоначалната версия беше, че нямал търпение да подхване геометричната задача, сега я смени на "Разсея ме квесторката и съм се отплеснал"...ми разсеян е, бе...
Облачна, нали пита дали има и други, които са намерили средноаритметичното на всикчи дни - има, има...видяло му се крайно просто да питат колко е средноаритметичото на 20 и 30...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия