WIZZ AIR - 31

  • 65 413
  • 735
# 570
Малага също си заслужава - бяхме преди 2 месеца, ходихме до Гибралтар и Алхамбра оттам.
Някой летял ли е до Ейлат в Израел?
Интересува ме как може човек да се придвижи от летището до града?
мен също ме интересува всичко свързано с Ейлат. Голяма мечта ми е и само се моля да не спрат полетите поради липса на интерес. Дни преди да разбера за новата линия до Ейлат купих билети за Малага. Живот и здраве април бих отишла до Ейлат.
Виж целия пост
# 571
Здравейте, опитвам се да купя билети Варна-Лутън за 4 януари/ връщане април. Имам discount club. За датите през януари правоъгълникът с discount цена е празен, не мога да го избера.  Мога да избера само от горния ред, без discount.  За октомври-декември няма такъв проблем. Пробвах през мобилното, през телефона, през компютъра-  едно и също. За обратния полет всичко си излиза. Някой с подобен проблем?
Виж целия пост
# 572
Симулирах покупка, няма проблем при мен, цената с дескаунт клуб+днешното намаление е активна.
Попрегледах разписанието, спрените направления си имат разписание и цени от април нататък, да видим....
Виж целия пост
# 573
Някой летял ли е до Ейлат в Израел?
Интересува ме как може човек да се придвижи от летището до града?
мен също ме интересува всичко свързано с Ейлат. Голяма мечта ми е и само се моля да не спрат полетите поради липса на интерес. Дни преди да разбера за новата линия до Ейлат купих билети за Малага. Живот и здраве април бих отишла до Ейлат.

Купих билети за Ейлат.
За съжаление има половин година до тръгването.
След това ще разкажа как е.
Виж целия пост
# 574
Ползвах формата за оплаквания заради сгрешено име и вече чакам отговор повече от седмица. Полетът е на 12.09.  Сгрешеното име се получи по много нелеп начин: докато плащах сайта заби, получих съобщение за отказана транзакция от банката, защото явно междувременно цената се увеличи, защото при повторния опит вече беше по-висока и при тои повторен опит ми вкара по подразбиране моето име като име на пътника, а трябваше да е майка ми (както в първия опит). Писах с молба да го сменят...въпросът е има ли надежда това да стане до 11.09?
Някой да им е писал скоро и да сподели колко е чакал за отговор?
Виж целия пост
# 575
Звънни им по телефона.
Виж целия пост
# 576
Ползвах формата за оплаквания заради сгрешено име и вече чакам отговор повече от седмица. Полетът е на 12.09.  Сгрешеното име се получи по много нелеп начин: докато плащах сайта заби, получих съобщение за отказана транзакция от банката, защото явно междувременно цената се увеличи, защото при повторния опит вече беше по-висока и при тои повторен опит ми вкара по подразбиране моето име като име на пътника, а трябваше да е майка ми (както в първия опит). Писах с молба да го сменят...въпросът е има ли надежда това да стане до 11.09?
Някой да им е писал скоро и да сподели колко е чакал за отговор?
Писах им в петък 11август, отговориха ми на 13авг. , тъй като бяха почивни дни, а за корекция на име , имате право на една безплатна.
Виж целия пост
# 577
Благодаря за отговорите
Явно ще им звъня
иначе - има безплатна корекция на име само ако има грешка в изписването - тип грешна буква, пропусната и т.н., а не изцяло друго име
Виж целия пост
# 578
Искам да попитам: Ще се чекирам след няколко часа и искам да купя Приорити. Дали да го направя сега или с чекирането-има ли разлика в цената?
Виж целия пост
# 579
да докладвам след разговора с тях (11 минути, от които 6 минути чакане с музичка) - смениха името, без допълнителна такса, само този път и само защото едва няколко минути след покупката съм направила оплакването (т.е. видно е, че не искам смяна, за да препродам билета)
Виж целия пост
# 580
Здравейте, опитвам от снощи да чекирам фамилията за сутрешен полет, но успях само с титуляра на резервацията, защото съм със запаметени данни. Не ми позволява да вкарам номер на документ за останалите.Този проблем го имах и преди 10 дни на отиване и стана само на стационарен компютър, но сега съм по хотели в чужбина и няма къде. Накой друг да е имал и решил такъв проблем.
Виж целия пост
# 581
Android приложението имате ли на телефона или и чрез него не става?
Виж целия пост
# 582
Не съм качвала приложението. Досега поне 10 пъти съм чекирала през телефона чрез мобилната версия на сайта.
Виж целия пост
# 583
blossom, имала съм подобен проблем - не можах да се справя със сайта на Air France през телефона. На рецепцията в хотела имаше компютър, който можеше да се ползва и с него стана. Пробвай през приложението и ако не стане-примолвай се за компютър.
Виж целия пост
# 584
Здравейте.
Спешно имам нужда от помощ.Закупих билети за Будапеща онзи ден,по време на чекирането им онлайн съм направила невъобразима грешка.За изтичането на личната карта на моят приятел съм написала вярно датата и годината но от 6 месец съм го написала 9ти,заради моята....нещо съм се объркала.На 25-ти този месец летим,как да оправя грешката....Ще се гръмна,изпаднала съм в ужас.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия