Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 796
  • 2 907
# 555
Natali_ , ти ли беше с Е класата 2,7 мотор? Това си малко зверче вече наистина...ама 10/100 не се равняват на кефа от комфорта нали ?

Аъъъъ, не. С Пежо 207.  Peace
Виж целия пост
# 556
Една хипотетична ситуация - малка колица 1.2 бензин, 90 коня, автоматик, без 4х4 дали ще има някакви проблеми според вас при пътуване из Пампорово ако падне по-голям сняг? Или ще е преклено немощна да избута...
Виж целия пост
# 557
На сняг мощността не играе кой знае каква роля. Моите наблюдения са, че малките (с по-ниско тегло) коли с тесни гуми се справят доста добре в сняг. 4х4 не си струва скъпата поддръжка и по-висок разход ако не живееш целогодишно в планината и не караш по черни пътища често.
Виж целия пост
# 558
Еее, чак пък толкова... Дори аз, с моето Поло със 75 коня, не се влача с километри след тировете.

На магистралата или по проходите в планината ?
Аз също с моята Микра, дето е 1.5, 82 коня, изобщо не се влача... Simple Smile Нито по магистрала, нито по проходи Simple Smile
Виж целия пост
# 559
Ох,майсторът ми е зает чак до края на месеца,няма една пролука Sad
Сега ще си търся някакви алтернативи , които са или скъпи или недобри .
Така е с добрите и евтини майстори- не можеш да се доредиш Sad
Виж целия пост
# 560
Въпросният Пасат като нов е ускорявал за около 15 секунди. Ако добавим годинките и газовата уредба, сигурно вече ускорява за 20. Няма начин Luchia да попадне отново на нещо толкова бавно.
Виж целия пост
# 561
Въпросният Пасат като нов е ускорявал за около 15 секунди. Ако добавим годинките и газовата уредба, сигурно вече ускорява за 20. Няма начин Luchia да попадне отново на нещо толкова бавно.
Голямо купе и малък двигател - баш това се случва. Говорим за 10 годишни коли, не за нови.
За да върви като хората кола с двигател под 100 коня, трябва да е с малко купе. Като микрата, която беше дадена за пример.
Виж целия пост
# 562
Аз пак не разбрах затова ще се изложа да попитам ... Не ми се смейте много.

Доколкото разбрах, Лучия иска да изпреварва на баир тоест бързо. Вие говорите за коне и обем на двигателя. Аз си мислех, че е важно само Ускорение 0 - 100 км/ч.
Моето е 12.8 секунди и май е високо. Колко е най - ниското възможно ускорение?

Конете са ми 76 (подозирам, че са понита и половината са умрели), двигател 1.3. Мразя да изпреварвам защото съм много бавна. Говоря за градско в София. Обикновено съм в лентата за бавноразвиващи се - най - дясната лента.

Е, все пак да се похваля - на Хемус когато преко сила вдигнах 120 км (повече не става или аз не мога) успях да изпреваря раздрънкан товарен бус. На всички останали им дишах прахта.


Малко по - късно ще пиша какви ги свърших днес - малко да се посмеете, пък и ако имате нещо да обясните.
Виж целия пост
# 563
Моето е 12.8 секунди и май е високо. Колко е най - ниското възможно ускорение?
2.3 секунди. Mr. Green Принципно всичко по 10 секунди се смята за добре.
Виж целия пост
# 564

2.3 секунди. Mr. Green Принципно всичко по 10 секунди се смята за добре.
Ууу, класирам се, значи. Simple Smile

Вие говорите за коне и обем на двигателя. Аз си мислех, че е важно само Ускорение 0 - 100 км/ч.
 
Едното върви с другото.
Голям обем и голям въртящ момент, дават пауър, но не винаги и бързина. А, повечето кончета, дори и на немного голям обем има повече ускорение.
Виж целия пост
# 565
2.3 секунди. Mr. Green Принципно всичко по 10 секунди се смята за добре.
Ууу, класирам се, значи. Simple Smile
С 2.3-те секунди ли.  Grinning
Виж целия пост
# 566
Еейццц, аре са. Верно не е малолитражка, ма чак пък... Simple Smile
Под 10 се класирам.Simple Smile
Виж целия пост
# 567
Цитат на: Онзи

[quote author=Plava luda lutka link=topic=1048804.msg38190179#msg38190179 date=1549647591
Вие говорите за коне и обем на двигателя. Аз си мислех, че е важно само Ускорение 0 - 100 км/ч.
Едното върви с другото.
Голям обем и голям въртящ момент, дават пауър, но не винаги и бързина. А, повечето кончета, дори и на немного голям обем има повече ускорение.
[/quote]Може ли пак обяснение ама на женски разбираем език?

Голям обем какво е? Мощност на двигателя ли? Най - малкото възможно число са ми казвали, че е 1.0. Така ли е? Колко е най - голямото възможно?
Кои са колите с най - малък и най - голям обем на двигателя?

Конете също-  колко най - малко и най - много съществуват? При кои коли?
И аз мисля, че магарето е най - важно.

Въртящ момент? Това какво е?

Тъпи въпроси задавам ама женски ....


П.П. Не успях да се справя с цитирането през телефона.
Виж целия пост
# 568
Цитат на: Онзи

[quote author=Plava luda lutka link=topic=1048804.msg38190179#msg38190179 date=1549647591
Вие говорите за коне и обем на двигателя. Аз си мислех, че е важно само Ускорение 0 - 100 км/ч.
Едното върви с другото.
Голям обем и голям въртящ момент, дават пауър, но не винаги и бързина. А, повечето кончета, дори и на немного голям обем има повече ускорение.
Може ли пак обяснение ама на женски разбираем език?

Голям обем какво е? Мощност на двигателя ли? Най - малкото възможно число са ми казвали, че е 1.0. Така ли е? Колко е най - голямото възможно?
Кои са колите с най - малък и най - голям обем на двигателя?

Конете също-  колко най - малко и най - много съществуват? При кои коли?
И аз мисля, че магарето е най - важно.

Въртящ момент? Това какво е?

Тъпи въпроси задавам ама женски ....
[/quote]
 Навлизаш в трудна за непосветените материя.
Обем е кубатурата на двигателя, най-малките двигатели започват от 1000 кубика, обозначават се като 1.0. Повечето коли са с обем от 2000 до 3000 кубика, докато най-големите двигатели за леки коли могат да стигнат до над 4000, а бегачките и до към 6000 кубика. Това е работния обем на двигателя, колкото е по-голям, толкова по-мощна е колата. Което означава, че и разхода на гориво е по-висок.
 Мощността на колата се измерва в конски сили, които се постигат при определени обороти на двигателя. В данните на колата се отбелязва максималната й мощност, която не е налична при всички обороти. Примерно ако една бензинова кола е 120 коня, то тези коне са налични при 4000-4500 оборота. Иначе казано, за да имаш тези коне, колата трябва да я изфорсираш.
 Въртящия момент е нещото, което дърпа колата, вярно е, че конските сили продават една кола, а въртящия момент печели състезания. Дано да не се объркаш. При еднаква кубатура дизеловите двигатели имат по-голям въртящ момент, който зависи от обема на двигателя, от броя на цилиндрите и от масата на въртящите се части.
Колите с турбо (турбокомпресор) постигат по-голяма мощност от тези, които нямат такъв и разполагат с повече мощност и въртящ момент още от ниските обороти.
 Ако имаш още въпроси, не се притеснявай да ги зададеш.
Виж целия пост
# 569



Що питаш? За рали ли се готвиш?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия