***МИТНИЦА*** – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 5

  • 51 567
  • 742
# 105
Здравейте,
Във фейсбук-а една дама се е запънала да попълва декларацията за съгласие на пощите. Някой да има под ръка такава бланка да видим що за чудеса са там. Питали откъде е бил подателя на пратката. Получаетлят от къде ще знае. На повечето им офисите има са на един адрес, а складовете на друг даже в различни държави. Те имат информация за пакета. Пак ли прословутите идиотизми на БГ чиновниците да искат информация която само те имат?
Виж целия пост
# 106
Здравейте,
Във фейсбук-а една дама се е запънала да попълва декларацията за съгласие на пощите. Някой да има под ръка такава бланка да видим що за чудеса са там. Питали откъде е бил подателя на пратката. Получаетлят от къде ще знае. На повечето им офисите има са на един адрес, а складовете на друг даже в различни държави. Те имат информация за пакета. Пак ли прословутите идиотизми на БГ чиновниците да искат информация която само те имат?
https://www.bgpost.bg/upload/2739/%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0 … 1%D0%B8%D0%B5.pdf
Виж целия пост
# 107
Здравейте,
Във фейсбук-а една дама се е запънала да попълва декларацията за съгласие на пощите. Някой да има под ръка такава бланка да видим що за чудеса са там. Питали откъде е бил подателя на пратката. Получаетлят от къде ще знае. На повечето им офисите има са на един адрес, а складовете на друг даже в различни държави. Те имат информация за пакета. Пак ли прословутите идиотизми на БГ чиновниците да искат информация която само те имат?
https://www.bgpost.bg/upload/2739/%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0 … 1%D0%B8%D0%B5.pdf
Благодаря. Както предположих полето, което го искат вече го имат. Когато получателят няма уведомение не е на ясно от къде е пратен пакета и не може да попълни правилно полето от къде е пратката. Проследяващият номер е като в сайта, но адреса на подателя в 90% от случаите не съвпада и даже може да е от Сингапур вместо Китай. Та поредната простития на БГ чиновнците дето могат да си осмслят живота само с бумащина. Дано години на ред им слагат в ... не това дето го очакватат и да им остава гаден вкус.
Виж целия пост
# 108
Ставате смешен. Дори и да имат "полето" този който ги упълномощава трябва да посочи причината. А ако дамата не я знае може да попита във фейсбук - най добрият източник на актуална и достоверна информация. Grinning
Скрит текст:
Защо не я изпратихте в бп за пояснения?
Виж целия пост
# 109
Ставате смешен. Дори и да имат "полето" този който ги упълномощава трябва да посочи причината. А ако дамата не я знае може да попита във фейсбук - най добрият източник на актуална и достоверна информация. Grinning
Скрит текст:
Защо не я изпратихте в бп за пояснения?
Да не се счупят дисковете щото ... Simple Smile Simple Smile Simple Smile
Скрит текст:
Виж целия пост
# 110
Много смислен коментар. Благодаря за полезния отговор.
Виж целия пост
# 111
Много смислен коментар. Благодаря за полезния отговор.
Шегички ама нещо и в митниците почна да се чупи техниката. Да не се готвят бонуси по никое време. Само не разбрах какво има упълномощаването с полето държава ама нейсе нали съм проз и си сменям дисковете навреме ... Говорим за поле държава на произход на пратката, което няма нищо общо с упълномощаването на БГ пощи от лицето. Достатъчен е номера на пратката, снимка на поръчката и информация от банката/банкирането, а другото си стои в базата данни на пощите, а при направилия поръчката тази информация я няма. Поне до 2021 година няма да присъства в поръчката. Продавачът може да е на адрес в единият край на света, а пратката да потегли от другия. Но какво ли аз разбирам от БГ митницата.
Виж целия пост
# 112
Господин нетман,
FYI
В документите придружаващи пратката е допустимо да няма държава произход. БП не са длъжни да провеждат процесуално следствени действия по установяването на произхода - тази привилегия по право се пада на вносителя в лицето на получател. С упълномощаването и данните в него БП не поема отговорност пред ам ако не дай Боже ам се усъмни в митническа измама а я прехвърля на получател. За съжаление балъците да поемат чужда отговорност доста са на привършване и БП не е от тях
Искам да ви помоля като един виден спец запознат с процедурите и възможностите на БП и ам да ми помогнете в установяването на страна произход на стоките разполагайки само етикираните пратки - точно толкова с колкото разполагат и БП. Аргументирано, като за пред ам. Снимките са в спойлера
Скрит текст:


Това че не разбирате нищо от митници стана ясно на всички
Виж целия пост
# 113
Господин нетман,
FYI
В документите придружаващи пратката е допустимо да няма държава произход. БП не са длъжни да провеждат процесуално следствени действия по установяването на произхода - тази привилегия по право се пада на вносителя в лицето на получател. С упълномощаването и данните в него БП не поема отговорност пред ам ако не дай Боже ам се усъмни в митническа измама а я прехвърля на получател. За съжаление балъците да поемат чужда отговорност доста са на привършване и БП не е от тях
Искам да ви помоля като един виден спец запознат с процедурите и възможностите на БП и ам да ми помогнете в установяването на страна произход на стоките разполагайки само етикираните пратки - точно толкова с колкото разполагат и БП. Аргументирано, като за пред ам. Снимките са в спойлера
Скрит текст:


Това че не разбирате нищо от митници стана ясно на всички
Относно декларацията кой какво разбира от митници ми е все тая. Многото разбирачи от митниците ги товарят всеки 2-3 месеца и директно в затвора.
Да задам едно тъпо въпросче. Преди получателя да препише от предната страна на бланката информацията на задната от къде се появява тя на предната страна на уведомлението. Прилагам едно уведомление където е попълнена страната на произход. Пише си имате пощенска пратка от Китай. Сигурно господ ги попълва тези неща свише, а нито митничарите нито пощенските служители са на ясно Wink ай станахме за мезе ...
Скрит текст:
Виж целия пост
# 114
На приложената снимка никъде не виждам да е упоменат произхода на съдържанието.

Правилно сте забелязали. Пише пощенска пратка от Китай. Неправилно е да предполагате страната произход на съдържимото в пратката. Това може да са две коренно различни неща както сам отбелязахте в предишно ваше мнение. Затова БП държи лично да опишете съдържанието и произхода за да може коректно да ви представлява пред ам

Ако все още държите да ви отговоря как се е появила думата Китай в уведомлението, мога да направя предположение че са взели под внимание последните два знака от номера на пакета.
Виж целия пост
# 115
Здравейте , мисля да поръчам едни машини от  Али Експрес, в момента сме в дискусии с няколко продавача и всички те доставят до пристанище Бургас ..Някой освобождава ли е от  пристанище метода същия ли е , ще сме като Юридическо лице.Моля ако го е правил да ме насочи .
Виж целия пост
# 116
Имам въпрос. Книги задържат ли се на митницата? Миналта година поръчах учебник от Корея на стойност близо 100 лева, тежащ килограм и половина и ми пристигна в пощата без абсолютно никакъв проблем и такси. Въпреки, че прочетох че пратки над пловин килограм обикновено се задържат, да не говорим и за цената. Въпроса ми е дали съм изкарала някакъв невероятен късмет или наистина книгите не се задържат? Сега смятам да поръчам други книги от Корея, но този път ме е страх. На така наречения сайт ТАРИК не успях да се ориентирам какво пише за този вид пратки от Южна Корея - http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/measures.jsp?Lan … =&measEndDat= . Ако някой все пак може да ми отговори ще съм много благодарна!
Виж целия пост
# 117
В момента митницата е с нова система която не работи изобщо декларациите нямат общо със старите или си намерете фирма за освобождаването от митници или изчакайте поне месец докато оправят поне малко нещата.
Виж целия пост
# 118
Здравейте!
Как ще се освободи от митница пратка  изпратена от посредник на Таобао,Тмоол,1688 декларирана за $90 и доставка $50
Виж целия пост
# 119
Здравейте, моята пратка от iherb стои и чака освобождаване от митница -Сливен вече 20 дена,как мислите нормално ли е това?Когато се обадя в пощенския клон, за да попитам, какво става единствения отговор който получавам е,че си сменят софтуера и не зависи от тях?!Колко време според вас още е възможно това да продължава, и какво мога да направя?Това време надхвърля в пъти времето за транзит!Да не говорим за това, че пратката ми е под 30лв., и от друга страна това са добавки- лекарства които хората поръчват заради някакъв проблем!Не знам това според мен на нищо не прилича!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия