Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

***МИТНИЦА*** – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 5

  • 26 541
  • 477
# 450
Здравейте, имаме следния случай: ще се закупи устройство за повдигане на товари (лебедка) от Китай. Закупува се от БГ фирма. Стойността е висока.  Доставката на пратката е до Солун, след което ние ще отидем да си я вземем от там. Какво трябва да се направи- мита, митническа декларация, номер, който трябва да се извади,друго? Предполагам,че ще трябва да се освободи на митницата в Гърция- така ли е? Всичко, което ми "подскажете" ще е от огромна полза!
Виж целия пост
# 451
Всичко това трябва да се провери чрез служители на гръцката митница. Нямам представа какъв е процесът на освобождаване на пратки при тях.
Виж целия пост
# 452
Аз бих Ви посъветвал да наемете митнически агент. Ще ви спести време, нерви, а е много вероятно и пари.
Виж целия пост
# 453
Искам само да Ви уведомя, че моята пратка, която беше задържана на митницата на 28 юни, пристигна при мен на 22 юли (почти цял месец я мотаха). През това врем получих само един отговор по мейла (на три писма) и НИКОЙ не вдигна телефоните, въпреки че звънях всеки ден по два пъти!
Надявам се да си оправят системата на работата, понеже пратката от САЩ до България дойде за 6 календарни дни, а от митницата до нас се бавеше над 20 дни!
Може ли да се пусне жалба за това забавяне от страна на БГ пощи? В пакета ми имаше пръстени за сватба, която се състоя без тях!
Виж целия пост
# 454
Получих пратка от Китай - малък пакет с декларирана стойност 240$ на името на фирмата. Дойде за 3 дни от Сингапур,а на митниците никой не си направи труда да я отвори.
Виж целия пост
# 455
Искам само да Ви уведомя, че моята пратка, която беше задържана на митницата на 28 юни, пристигна при мен на 22 юли (почти цял месец я мотаха). През това врем получих само един отговор по мейла (на три писма) и НИКОЙ не вдигна телефоните, въпреки че звънях всеки ден по два пъти!
Надявам се да си оправят системата на работата, понеже пратката от САЩ до България дойде за 6 календарни дни, а от митницата до нас се бавеше над 20 дни!
Може ли да се пусне жалба за това забавяне от страна на БГ пощи? В пакета ми имаше пръстени за сватба, която се състоя без тях!


И при мен беше  подобно. 20 дни я мотаха. Като се преместят на Враждебна, дано отново заработят нормално.
Виж целия пост
# 456
Здравейте,
Имам следната ситуация с пратка от Aliexpress.
Към момента очаквам две пратки, на които статуса им е "Parcel Status Arrived in destination country; awaiting customs clearance".
И двете пратки са на реална стойност под 5 евро всяка.
До момента всички останали покупки (включително и такива на стойност от по над 300 евро) съм получавал без никакви проблеми, без обмитяване, без добавяне на ДДС, без минаване през митнически агенти и тнн.
Как трябва да процедирам?

Благодаря Ви!
Приятен ден!

Виж целия пост
# 457
Не са на митницата в България. Чакаш.
Виж целия пост
# 458
Здравейте! Някой получавал ли е митническа пратка с UPS? Имат ли такса за освобождаване и изобщо бърза и лесна ли е процедурата или пада голямо мотаене? Чудя се дали да направя една голяма поръчка дали или няколко малки (до 30 лв.), за да не ги задържат, но така ще платя голяма сума за доставка.
Виж целия пост
# 459
Представител на UPS в България мисля че са Intime. Разговаряйте с тях.
Виж целия пост
# 460
Имах пратка на митницата, не успях да разбера всичко по освобождаването и на бележката пишеше да отида на гише 13 в митницата. Отидох, попълних всички документи, дадох всичко нужно и си мислех, че съм си я освободила сама - казаха ми да си я чакам в пощата. След 3 седмици чакане днес я взех и ми искаха 12лв. за представителство. Такава ли е процедурата, изобщо ли няма вече опция сами да си ги освобождаваме без ЕОРИ и ел подпис.
Виж целия пост
# 461
Всичко понастоящем е, както си го описала.
Виж целия пост
# 462
Здравейте , поръчах си телефон от алиекспрес на стойност 500лв. Дойде на 08.08 , но го задържаха го на митница. Не съм получила писмо от тях , но звънях на бг пощи и казаха , че е на митница. Аз като си платя ДДС , ще ми излезе колкото от тук , че и отгоре , заедно с разправиите на митницата. Според вас , ако не си взема писмото от пощата , че е на митница и го върнат на китаеца , дали ще.ми върнат прите после ?
Виж целия пост
# 463
Здравейте , поръчах си телефон от алиекспрес на стойност 500лв. Дойде на 08.08 , но го задържаха го на митница. Не съм получила писмо от тях , но звънях на бг пощи и казаха , че е на митница. Аз като си платя ДДС , ще ми излезе колкото от тук , че и отгоре , заедно с разправиите на митницата. Според вас , ако не си взема писмото от пощата , че е на митница и го върнат на китаеца , дали ще.ми върнат прите после ?
НЕ. Пише си изрично - всичко допълнително - митнически и прочие са за сметка на клиента.
Виж целия пост
# 464
Здравейте , поръчах си телефон от алиекспрес на стойност 500лв. Дойде на 08.08 , но го задържаха го на митница. Не съм получила писмо от тях , но звънях на бг пощи и казаха , че е на митница. Аз като си платя ДДС , ще ми излезе колкото от тук , че и отгоре , заедно с разправиите на митницата. Според вас , ако не си взема писмото от пощата , че е на митница и го върнат на китаеца , дали ще.ми върнат прите после ?
Като правите такива поръчки не си ли правите предварителна сметка при всяка ситуация какво ще се случи и колко ще ви струва стоката и едва след това, поръчвайки вече знаете крайния резултат? В условията на сайта пише, че търговеца не носи отговорност за допълнителни митнически такси. Той не е длъжен да ви приеме стоката обратно. Обикновено от Китай се купува телефон, който ще ви струва по-евтино дори и с плащане на ДДС, а има търговците, които Ви го изпращат от Англия с ДХЛ и не се плаща допълнително ДДС. Другия път проучете нещата предварително.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия