Ученически олимпиади / Тема №2

  • 93 685
  • 755
# 375
Вчера децата са разглеждали задачите и решенията от областния кръг по математика за 6 клас. При израз b на първа задача има разминаване в условието и решението. В условието в знаменателя действието е умножение, а в даденото отдолу решение действието е с деление.
Децата са решавали с умножение, съответно решението на израз А е грешно.
има ли къде да се видят задачите?
Виж целия пост
# 376
В klasirane.com.
Виж целия пост
# 377
Благодаря. Simple Smile
Виж целия пост
# 378
Вчера децата са разглеждали задачите и решенията от областния кръг по математика за 6 клас. При израз b на първа задача има разминаване в условието и решението. В условието в знаменателя действието е умножение, а в даденото отдолу решение действието е с деление.
Децата са решавали с умножение, съответно решението на израз А е грешно.
Скрит текст:
Освен, ако на листа със задачите не е било b.a , т.е. различно от този лист... то грешка няма Thinking
Деление на обикновена дроб е равно на умножение по обърнатата дроб
b:(-1/10)=b.(-10/1)
Както и дорбта 1/(-1/10)=-10/1
Скрит текст:
Не виждам проблем Thinking
Извинете, сега виждам, че става дума не за действието след b, а за изчисляване на израза b

На листа с условието как е било? Защото ние в момента виждаме само ключа, може тук да е пренесено грешно Thinking
Виж целия пост
# 379
Е, как да няма проблем? Критериите са сбъркани. 5 и една трета по нещо си не е едно и също като 5 и една трета делено на нещо си.
Но толкова шум вече се вдигна по въпроса, предполагам комисията го е видяла и ще се променят критериите.
Виж целия пост
# 380
Но толкова шум вече се вдигна по въпроса, предполагам комисията го е видяла и ще се променят критериите.
Искате да кажете, че вече е подаден някакъв сигнал? Къде се е коментирал въпроса? Аз уж следя темите, но нищо не съм видяла....
Виж целия пост
# 381
Ми във фб групата за турнирите реагираха веднага. Доста се коментира и от родители в мг-та, т.е. и учителите в мг-тата вече знаят, а те са си хора с позиции и контакти, няма да оставят нещата така.
Виж целия пост
# 382
Коя е фб за турнирите?
Виж целия пост
# 383
"Математически турнири"


Виж целия пост
# 384
Благодаря! Съвсем забравих за тази група.
Разгледах до втора задача за шести клас и ми харесаха, ако изключим грешката.
Виж целия пост
# 385
Сега разбрах защо моят син изкоментира “на първа задача така се омотах в сметките, че нищо не ми е вярно. Даже не я преписах цялата на белова” Пък аз взех че му казах, че явно наистина е объркал, защото първите задачи са най-лесни.
И сега какво ще правят?
Виж целия пост
# 386
Според мен ще си я проверяват както е зададено условието, въпреки че сметките са по-неприятни. Задачата все пак е решима.
Виж целия пост
# 387
Според мен ще си я проверяват както е зададено условието, въпреки че сметките са по-неприятни. Задачата все пак е решима.
Решима е, но някои деца като са видели какво къдраво нещо се получава са се проверявали по сто пъти, а и някои не са я преписали на белова... Ей мине се не мине се и ги натворят едни Head Band Как не се научиха, че някой трябва да седне и да реши задачите (от файла, който се разпечатва, не от авторската задача даже) Thinking

ПП: Да считаме ли, че за тази година са се "отчели" с грешките и на НВО и ДЗИ няма да има такива Smiling Imp
Виж целия пост
# 388
Тъпо е, единственото успокоение е, че за 6-ти клас не е съществена ном. И за пети клас са "предобрили" трета задача. Седмокласните пък ми стоят лесни и ще видим как ще отсеят класираните.
И аз не разбирам как е възможно двама души от комисията независимо един от друг да не решат задачите.
Да се надяваме, че грешките за тази година са отметнати и на нво и дзи всичко да е точно.
Виж целия пост
# 389
И аз не разбирам как е възможно двама души от комисията независимо един от друг да не решат задачите.
При големите поне комисията се видя от кои математици е съставена. При малките стана ли ясно кой стои зад задачите и решенията им, определящи критериите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия