Бъдещи петокласници 2019/2020 г

  • 45 975
  • 788
# 30
Вторият чужд език не е задължителен от 5ти клас, където го има е ЗИП обикновено, освен ако не е някаква специална паралелка.
В нашето училище си придължават единствено с английския език в пети клас. Часовете за ЗИП (2.5 седмично) са за математика и БЕЛ.
Сега големият, 6ти клас, има шест часа математика седмично - 4 задължителни и 2 ЗИП. Реално в МГ задължителните часове са пак толкова. Математиката идва повече от часовете за ЗИП и СИП. В нашето училище примерно часове пи СИП изобщо няма.
Виж целия пост
# 31
Някой има ли идея каква е програмата в математическите паралелки от пети клас? Интересува ме колко часа математика имат и учи ли се в този случай втори чужд език.
И аз се интересувам от това.
Ще търся и повече информация за математическата гимназия при нас.
В чуденка съм дали да продължи в сегашното си училище или в математическа.
Има време да се проучи.

За тези почивни дни имаме доста домашни,по бел,математика и английски,но никой не се сеща да седне да попише малко....
Вие как сте с домашните за ваканцията?
Виж целия пост
# 32
Моят замина във вторник сутринта на състезание. Ще се прибере в неделя, късно вечерта. Ще наваксва с домашните другата седмица. В събота и неделя прави някои от нещата, които щеше да изпусне в училище, но не всичко. Времето беше превъзходно и по-голямата част от почивните дни я прекарахме в планината.
Така или иначе нашият класен няма навик да ги засипва с домашни за почивните дни, ще навакса бързо.
Виж целия пост
# 33


За тези почивни дни имаме доста домашни,по бел,математика и английски,но никой не се сеща да седне да попише малко....
Вие как сте с домашните за ваканцията?
Скромно. Две диктовки по БЕЛ + учене по АЕ. Но вчера наваксва по математика т.к си беше игубила учебната тетрадка.
 
Виж целия пост
# 34
В сайта на всички математически гимназии има качено разпределение на учебните часове. Иначе нямахме домашни само 4 стр. от едно помагало по БЕЛ и 2-3 чертежа по математика.
Виж целия пост
# 35
За програмирането и английския нещо никак не съм съгласна с Tsv. Даже съм на противоположното мнение. Според мен трябва да се учат от първи клас и то сериозно.
И със съвета да развивам логическото мислене на детето също не съм много ОК. Струва ми се, че насила мога да го накарам да учи история, но да му насипя логика е малко по-трудно. А и за голяма част от програмистите не е задължителна. По-скоро е важно да си развие това, което му харесва, а програмирането да е само средство.
Виж целия пост
# 36
Логиката се учи като се учи математика.

Аз пък не виждам защо трябва да се учи програмиране от първи клас? За всички ли имаш предвид или като СИП?
Виж целия пост
# 37
И за мен няма смисъл да се учи нещо, което ще бъде морално остаряло още преди да са завършили основното си образование. Аз съм учила ИТ в училище. Не смятам, че елементарните алгоритми на Паскал са нещо, което си е заслужавало. За теорията на MS Word емнайсет версии преди тази, с която започнах да работя, даже няма да коментирам. Още по-безсмислено ми се вижда подобно обучение в първите класове.
Виж целия пост
# 38
В Телерик учат C++ по програмиране. Бая  е трудничко и определено няма общо с информационните технологии, които са по училищния материал в 5 клас. Затова и теста е труден и успяват само 30% от кандидатите да влязат, просто ако не разбират математиката и лгиката и програмирането няма да им е интересно и ще е само загуба на време и ресурс.
Виж целия пост
# 39
Ами то програмирането е нелека работа, не е за всеки и няма място в първи клас. Струва ми се, че се бъркат понятия - базисните умения за работа с компютър не са програмиране, те са предмет на Информационните технологии като дисциплина и няма лошо да се усвояват в начален курс, но чак пък от първата година и то задължително, е излишно според мен. За деца с изявени наклонности и интереси - има всякакви платени и безплатни софтуерни академии.

Виж целия пост
# 40
Относно програмирането ще цитирам един учител : „ Ако децата ви нямат развито логическо мислене и не им върви математиката, моля ви не ги записвайте програмиране”. Поводът беше кандидатстването след седми клас. Както се казва  Едно е да искаш! Друго е да можеш! А трето и четвърто е да го направиш.
Виж целия пост
# 41
Аз имам предвид точно програмирането да се учи в училище, а не базови умения. Има вече езици за програмиране подходящи за деца в първи клас, които могат да прочитат текстове от три думички.
Програмирането на С++ и на JS се оказва съвсем достъпно за деца в четвърти клас и дори за деца без логическо мислене.
Що се отнася до ученето на програмиране от осми клас в математическа гимназия, да там им трябва математика, много математика, защото програмирането го учат като решават задачи. Но за програмирането на банков софтуер за компютри не е нужно логическо мислене.
И най-важното, което ме остави без думи - морално остаряло алгоритми няма. И сега се учат същите в Телерик.
Виж целия пост
# 42
Но за програмирането на банков софтуер за компютри не е нужно логическо мислене.
MM ми програмира банков софтуер, един от тестовете при тях е на задачи подобни на теста даван от Телерик с логически задачи.
Иначе синът ми учи scratch във втори клас и определено е супер приложение за начинаещи.
Виж целия пост
# 43
Валя, под морално остарял имах предвид езика, не виждам какво е потресаващото. За алгоритмите написах пределно ясно - елементарни. Безсмислени за тези с интерес, и още по-безсмислени за тези без интерес.

А какво му е важното на програмирането, че трябва да се учи в първи клас? Има нещо основополагащо за развитието на децата, което ми убягва, или е от амбиция да стават децата програмисти?

Виж целия пост
# 44
Ако има логическо мислене, програмирането няма да избяга...
Езиците за програмиране ще дойдат на по-късен етап. Сега да учат бел и математика.
 Неграмотните много бързо се размножават, за съжаление.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия