На пазар в Лозенград, Одрин и Чорлу - 21

Турците като цяло са доста дащни и не се скъпят да дават подаръци, но това може да стане основно по малките магазинчета, борси и пазари, където това се решава от собственика на момента. Никога по такива места не са си искали сумата до куруш, винаги закръглят надолу. Или плащаш примерно 1/2 кг, сипват ти 50-60 гр повече или ти дават дребни подаръци при по-голяма сметка. Именно с цел клиентът да е доволен и да се върне отново.
Но да тарикатееш на дребно е кофти, като случая с 25-те куруша.
Кофти е и да ти надпишат сметката, но това са в повечето случаи грешки или решение на отделни сервитьори/продавачи.
На нас ни се е случвало да си приберат бакшиш от 5 лири, който ние не сме оставили доброволно. Тогава лирата беше скъпа и не бяха малко пари при сметка от 45 лири. Но проблеми не сме правили, почакахме, почакахме за ресто, пък си тръгнахме и повече не отидохме да обядваме там.
Някой може ли да ми препоръча хотел/апартамент в Чорлу или околностите? Става дума за 1 нощувка за 4 възрастни и дете на 10
Тавички за Кюнефе/Одрин/ - 4 лири бройката.
 Където произвеждат кори за баница.
Здравейте, моля да ми кажете как точно ползване препарата за сухо пране, колко изчаквате и т.н.
Този против котлен камък концентрат, разреждате ли или директно...
https://www.market386.com/Por-Coz-Ekstra-Guclu-Pas-ve-Kirec-Cozu … -1-L,PR-1499.html

Първото е удобно за килим, дамаска, в колата - неща, които не могат да се бухнат в пералнята
пръскаш не се чака, ако искаш с някоя четчица може да разтъркаш и после бършеш със суха кърпа

С другото много внимателно - също не се чака - то реагира веднага, и изплакваш - не се разрежда
За душове и батерии пробвай първо на по незабележими места да не ги повредиш.
Пробвай първо в каната за вода да видиш как работи и колко бързо, за да се ориентираш в скороста и да не държиш дълго върху плочките в банята - мажеш-плакнеш - веднага.
Внимавай с фугите - да не ги свалиш, ако се забавиш с плакненето.
Преди доста години аз си изкарах фугите на пода на банята с такъв неразреден препарат поради незнание.
Поради същата причина успях да си потъмня и батерията на душа  Mr. Green и не, не е била некачествена.
Реших, че ако се намажат с препарата когато са нагорещени ще е по ефикасно почистването, оказа се точно обратното. Сега ги намазвам след като съм се убедила, че са напълно студени и двете страни на смесителя и нямам такива проблеми дори и да ги подържа повече време намазани. Кофтито е, че явно водата е много варовита при нас и винаги ми е побеляла лявата част на душа където върви топлата вода.
Някой да ходи към Чорлу от Варна тези дни,искам до поръчам нещо от фабриката на Тач?
Здравейте, досега бях само консуматор в темата, за което съм много благодарна на хората, които споделят Flowers Hibiscus
В петък посетихме Чорлу. Както писах още тогава, камерата на МТ, която показва опашката от БГ "лъже", намира се след първата турска бариера, а там пускат на порции и не показва опашката след БГ бариерата. Това само за да не се доверявате на тази камера.
Понеже стана доста дълго... цени и покупки не съм писала, мисля че достатъчно е писано...
Скрит текст:
Посетихме Петъчния пазар в Чорлу, има рибен пазар, дрехи, чанти, пердета.... като Петъчния в Одрин (само вътрешната част) На същото място в четвъртък имало Зеленчуков пазар (в хотела имаше българка от персонала, та по нейни думи).
Този път спахме в Burc Best Hotel Отлично местоположение - точно срещу моловете и Кипа (5Мигрос), собствен паркинг, добро съотношение цена-качество, само закуската не беше ОК и я пропуснахме.
Пред Орион Мол имаше нещо като Фермерски пазар (30.10-4.11.2018 )
Скрит текст:
не успявам да кача видео AngryСирена, кашкавали, вина, суджуци, подправки, ядки, сушени плодове, варива, мед, хлябове разни,  на място правеха масло от черен кимион,точеха и печаха гюзлеме, разни печени и готвени меса, огромен кукуреч, локма и и и
Ресторанта, който бях избрала за вечеря се оказа добро попадение и го препоръчвам - близко до хотела, имаше и месни ястия (за тези, които не предпочитат риба), носят ти мостри на разядките, носят ти на масата рибата, за да си избереш, сервират алкохол, въпреки табелите се пуши вътре. Десерта, който ни предложиха беше невероятен - сушени смокини, които бяха попарени (защото бяха меки и горещи), залети с нещо като посладено кондензирано мляко и топки сладолед отстрани. Петък и събота има жива музика - двама младежи с акустична китара и цигулка, явно пееше известни песни, защото почти цялото заведение си припяваше на някои от песните, едната и аз я знаех (на Търкан Laughing) една идея беше по-силна музиката, но може би защото бяхме вътре... Около 3 часа продължи, с малка почивка
В съботата, преди тръгване за БГ, решихме, че морето е наблизо (около 30км, но в обратна посока), та решихме че си струва да го видим. Та прескочихме до Мармара Ерейли Курортно градче с малко пристанище, пешеходна зона с ресторантчета и малка плажна ивица, магазинчета (БИМ, А-101) - това е което видяхме, като гледам на картата има и още... ама за едно топване лятото след пазара става..
На връщане спряхме и в Лозенград, да търсим баклаваджийницата на Usta Ellir, по снимката и адреса в първия пост, и в крайна сметка с питане я намерихме.... Масово българска реч, цял автобус с познати лица ....
И на отиване (петък около 10:30) и на връщане (събота около 19) на МТ, имаше опашка и чакахме повече от 1 час.
Дано ви е било интересно и съм била от полза....
Момичета от Карфур или Мигрос,купували ли сте царевично олио/в ламаринена кутия/,от кои сте доволни ?
Здравейте, момичета! Включвам се в темата е въпроса, как стоят нещата с онлайн пазаруването от Турция и изобщо има ли такива сайтове, които доставят до БГ или пък посредници които доставят стоките. Никога не съм ходила в Турция, а сега и не мога т.к имам малко детенце. Blush Интересувам се от онлайн сайтове, предимно за бебешки и детски дрешки.
 Благодаря предварително на всички! Blush
И ние снощи се завърнахме от Одрин. Имахме късмет на границата и на отиване, и на връщане. Минахме през Лесово - така прецениха шофьорите. В събота много рано бяхме там и отидохме до Тач с групата. Ако зависеше от мен, бих го пропуснала. След 5 обиколки / просто отпуснатото време беше 2 часа, а магазинът не е много голям/, купихме олекотена завивка с Мини Маус на малката ни дъщеря. После бусът спря на Марги и ни дадоха 2 часа за района. Аз единствено исках да посетя Ераста и от любопитство Синия пазар, но не посмяхме да отидем до Ераста, за да не пресрочим времето и да ни чакат. От Синия пазар купихме сурови лешници / 50 ТЛ за килограм/ и лилави моркови. Обядвахме в Марги на едно от заведенията. След това групата ни реши да отиде до Джамията и центъра и чак тогава в хотела. Тук вече се обадих да ни оставят на Ераста и да си продължат. Доста обиколихме там. И от там са ни повечето покупки. Аз си взех парфюм на Calvin Klein, на малката - халат с кърпа на Мини маус / по-хубави от на Тач/, на голямата дъщеря две блузи и суитчер от Уайкики. Мъжът ми и той взе парфюм от Де Факто. Ядохме супер вкусен сладолед на втория етаж. Прибрахме се в хотела в 16 ч тяхно време. Стаята не беше готова и се наложи да изчакаме половин час. През това време се появиха и останалите.
За хотел Балта - намира се на булеварда, на който са Ераста и Марги. Условията са базови, но не беше твърде зле. За една нощувка става. Бях се наплашила от отзивите в Букинг.
На другия ден тръгнахме в 10 от хотела и минахме през Кипа АВМ. Там напазувахме и към БГ. Взехме перилни препарати, шампоани на Биоблас / нямаше с чесън и взех с масла/, сокчета за децата, тахан, зехтин Комили - 2 л за 49 ТРЛ / избрах го по препоръка от темата/ , сос от нар и други неща, за които не се сещам. Авокадо - 4 ТРЛ - взехме си 2 за салата. От малките магазинчета до хотела купих почерпка за колегите - халва, карамелизирани фъстъци и микс от ядки, сурови със смокини.

lubito
, как ще има шампоан с чесън:) Взех последния:)
Този против котлен камък концентрат, разреждате ли или директно...

Божеее,на мен това първото ми го дадоха като препарат за петна....и аз се чудя що не върши работа Laughing
k_savova, благодаря за изчерпателната информация. Все повече се навивам да мръдна към Чорлу, че тая лудница в Едирнето вече не ми харесва Wink
Привет!
Изчетох доста, благодаря за изчерпателната информация.
Този уикенд ще ходим до Чорлу.
renydent, къде е този аутлет за обувки?
Момичета къде в Одрин има магазин на литъл биг?