Лидл 121 - Ноември

  • 130 813
  • 1 880
# 780
Да, ето тези:



Бялата е с ванилия, червената с някакви горски плодове. и двете ми харесаха доста, силно миришат.
Виж целия пост
# 781
На мен едно ножче за чопър, което реално струва 10-на лв. от 30 левов чопър ми го изпращаха от Германия на 2 пъти, защото първият куриера не ме намерил на адрес и го върнал обратно. На плика имаше щемпел за платени 5 евро от Германия до България, което за идването, връщането и отново идването е към 30-на лв. + заниманията на някой отдел + хора + време. Тяхна си работа, но е разхищение на време и ресурси. Пък и хората в магазина занимаваш - да пишат, бришат, да изпращат, да получават - луда работа.
Peace Абсолютно! Направо им се чудя на акъла. Затова реших да пиша тук, за да си сверя часовника с вас. 
Виж целия пост
# 782
Свещите се скъсах да ги хваля миналата година. Добре ароматизират помещението. Всички ми харесват, най-малко ми допада светло червената с ябълка и канела. Ванилията, горските плодове и шоколада с ядките са супер.
Виж целия пост
# 783
Аз бях взела някаква червена миналата година, много слабо миришеше.
Виж целия пост
# 784
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де
Виж целия пост
# 785
Скрит текст:
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де
Разбира се. Просто с мен са пропуснали да изяснят тази подробност, иначе нямаше да стане дума изобщо. Peace В края на краищата те са коректни хора, които се стремят да угодят на клиентите си, а това го правят... може би само те. Да не забравяме, че и разговорът с определен управител е субективен. Може да не е знаел, може да е забравил, да е бил претоварен или просто да е пропуснал да го каже. Дори е възможно да е казал, но аз да не съм чула/разбрала/схванала.
Нищо де, всичко е наред.
Виж целия пост
# 786
Скрит текст:
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де
Разбира се. Просто с мен са пропуснали да изяснят тази подробност, иначе нямаше да стане дума изобщо. Peace В края на краищата те са коректни хора, които се стремят да угодят на клиентите си, а това го правят... може би само те. Да не забравяме, че и разговорът с определен управител е субективен. Може да не е знаел, може да е забравил, да е бил претоварен или просто да е пропуснал да го каже. Дори е възможно да е казал, но аз да не съм чула/разбрала/схванала.
Нищо де, всичко е наред.
Явно в различните магазини действат по различен начин.Август когато носех разваления компресор, ми поискаха адрес, попитах не може ли в магазина отговореха че вече не.
А докато върнат парите и то във филиала в който го занесох беше истинска драма.Та кой ми бил казал че ще се върнат пари пък къде.И то при наличие на есемес за връщане на сумата.
Виж целия пост
# 787
Аз пък съм разочарована от купуването онлайн. Толкова е мудно, че по-добре да бях си ги купила от магазина. По-бързо, а и по-лесно е за еентиално връщане. При онлайн ако искаш да върнеш нещо, трябва да го изпратиш. Не можело да се остави в някой магазин. Поне е безплатно връщането, де.
Виж целия пост
# 788
Свещите се скъсах да ги хваля миналата година. Добре ароматизират помещението. Всички ми харесват, най-малко ми допада светло червената с ябълка и канела. Ванилията, горските плодове и шоколада с ядките са супер.
Имам една ванилия от миналата година, от двулевовите, ми не мирише. Запалих я вчера, и не мирише.
Сега съм взела зелена, народа грабеше зелени, и аз да не изостана. hahaha
Виж целия пост
# 789
И аз харесвах миналогодишните, ммиришеха хубаво и ароматизираха стаята.
Виж целия пост
# 790
Някой ползвал ли е ваниловата захар, която е в бурканче? Загледах я вчера, ароматизира ли добре?
Виж целия пост
# 791
Ако няма да ги връщате тези смъкващи се клинове, поне пишете един мейл, за да знаят, че има проблем с модела, иначе пак ще ни ги заредят същите.

А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:
Виж целия пост
# 792
А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:
Ако пазиш касовата бележка - да. Няма ли как да им се сложи ластик на талията, за да не се смъкват? Може ли снимка на тези клинове, поне да знаем всички, че има проблем с тях.
Виж целия пост
# 793
А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:
Ако пазиш касовата бележка - да. Няма ли как да им се сложи ластик на талията, за да не се смъкват? Може ли снимка на тези клинове, поне да знаем всички, че има проблем с тях.
Или ластика е проблем или извивките на предница и задница са плоски и клина се смъква.
Виж целия пост
# 794
Аз вече чакам брошурата утре сутрин. Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия