Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 267
  • 728
# 540
Скрит текст:
Преди месеци имаше един  варианти за покупка, с който не можеше да се купи веднага стоката, а се депозираха част от парите и след определено време останалата част. След плащането на втората част продавача ме уведоми че не може да ми пусне поръчката. Дадох  спор и алиекспрес реши да ми върне парите и в сайта им  от 10.12.2018 е отбелязано връщане на парите. Нямам промени по картата, но вече 70 дни пари в картата не са върнати. Като се опитам да се свържа по чата с някакви руски мадами , те "отиват" да правят справка и после веднага включват роботчето с автоматични отговори и така вече 1 месец си играя с тях.
Някой да е изпадал в това положение? Все пак става въпрос за едни 20 лв и нямам намерение да ги подаря на китайчетата .
Когато спечелите спора и ви уведомят , там си пише , че ако до 15 дена не си получите парите да се обадите на съпорта .

Ето това ми пише
Возмещение на карту: **************
Как правило, сумма возмещения поступает на карту в течение 3-20 рабочих дней после того, как статус сменился на "Возмещение завершено". Если возникла задержка, пожалуйста, свяжитесь с банком, выпустившим карту Используя ARN 74547068340080019065401 .
В банката с този номер ли да отида?

Единственият начин за свързване с Алиекспрес е чата, но от там си говоря постоянно с роботче, ако се включи реален човек казва, че ще направи справка и изчезва.
Не съм банкер, но да уточним първо няколко неща:
- Срока на връщане е 20 РАБОТНИ дни т.е. около 30 календарни. Това за този дето каза 15. Вие сте видели в съобщението правилното - 20, но все пак акцентирам на РАБОТНИ не календарни.
- Сумата не се връща по картата, а по банковата сметка към която е кратата. За тези дето твърдят, че няма сметка има но явно не са им я казали като идентификацонен номер на сметката. Когато търсите връщането го тъсете и като движение по сметката.
- Някой банки не пращат известяване за върната сума по сметката. Не се осланяйте на принципа нямам уведомление значи не е пристигнала сумата.
- В банкирането трябва да проверите за "събитие" на две места - в събитията след датата на спечелване на диспута и за ново събитие около дата на плащане на поръчката и 5 дена напред.
След като сте проверили всичко това и сумата липсва може да ползвате съпорта на банката (стога да не са с номер 0700 защото ще ви одерат кожата) търсете номер специално за мобилните оператори. Вариант втори - с ARN номер отивате в клона, но там ще е по-трудно да откриете компетентен сужител и наистина може само да приемат заявката и да я препратят към компететнтните, но все от някъде трябва да се тръгне. Успех.
Виж целия пост
# 541
на мен на потвърдените поръчки ми седи възможността за отваряне на диспут, явно парите не се превеждат веднага по сметка на китаеца
До 15 дена след потвърждаванетопарите са все още в али за да се гарантира, че при отворен и спечелен диспут ще удържат от текущата сума, а не от депозита - гаранция на търговеца,
Виж целия пост
# 542
Добре де,а защо не изчаквате да направят проверката и да ви пишат пак? Аз имах веднъж проблем,свързах се в чата с реален човек,който също така ми написа-да изчакам да провери и после ми писа,разбрахме се и така. При вас странно как така “изчезват” и не се връщат. Да не би вие да не изчаквате достатъчно? Не знам,нямам голям опит,но единствения път,в който ми се наложи,реагираха много бързо и адекватно.
Виж целия пост
# 543
Аз обикновено си получавам поръчките, но има една, на която остават около 10 дена и не идва... Кога да отворя диспут - в последния ден ли?
Различните хора дават различни препоръки. Дали ще искате удължаване до 120 дена, дали ще отворите диспут веднага или ще чакате защитата зависи от вас. Лесно ще познаете кога може да отворите диспут за закъсняла пратка - когато не можете дава съобщение до коя дата е забраната. Диспут по тази причина се отваря на следващят ден след дата от съобщението за забранен диспут. Казвам в кой случай няма да можете, не кога трябва и кога не това си е лично ваше решение.
Виж целия пост
# 544
робота като каже че проверява се изчаква на линия, дори казва може ли да изчакате и аз казвам да, и чакам около минута и казва какво вижда
Виж целия пост
# 545
Аз обикновено си получавам поръчките, но има една, на която остават около 10 дена и не идва... Кога да отворя диспут - в последния ден ли?
Обикновенно пиша на продавача и той удължава срока ,като аз нямам нищо против .Аз обикновено съм склонна да изчаквам и проявявам разбиране ,че бързината на доставка не зависи само от изпращащия -защо да набутвам човека,когато пратката може да пристигне по-късно .
Е,ако продавачът  сам не удължи срока(а само мило ме моли да изчакам още ),тогава си отварям диспут .
Вие решете .

Имам пратки от намалението  от 11месец, които пристигнаха тези дни !Когато наближава да изтича срока  за доставка,пиша за напомняне на продавача . Помолиха ме да изчакам и да удължат срока ,съгласявам се -дойдоха .

Аз отварям диспути  само при разминаване в размери ,лошо качество и неправилно описание ...
Само една пратка до тук не е идвала и отворих диспут ,след като изтичаше и удължения срок .


Макар да имам един парадокс преди година -неща поръчани през 10-11месец , спечелени диспути ,върнати пари и пристигнаха чак март месец 🙄. Писах на продавача ,върнах му пари и аз -платих ги отново де ,реших че все пак  така е коректно .
Виж целия пост
# 546
На мен вчера ми пристигна една от 7 ноември чак сега удължавахме срока естествено и аз удължавам и си ги чакам.
Виж целия пост
# 547
Е,ако продавачът  сам не удължи срока(а само мило ме моли да изчакам още ),тогава си отварям диспут .
Виж целия пост
# 548
На мен вчера ми пристигна една от 7 ноември чак сега удължавахме срока естествено и аз удължавам и си ги чакам.
и аз забелязах тази година доста яко го закъсаха бг пощи, на 23 януари казаха че от 7-ми ян. имат проблем с комуникацията с митниците - явно още го имат
Виж целия пост
# 549
Обаче моите неща обикновено пристигат за по-малко от месец, а това нещо скоро ще направи два. Вече си мисля, че няма да дойде.
Виж целия пост
# 550
Здравейте,  редовно поръчвам от Али експрес, но днес като се опитах да платя ми излезе това съобщение:



Снимах исканите документи и карта, но не ми е активен бутона да потвърдя. Някой сблъсквал ли се е с подобен казус. Какво трябва да направя?
Виж целия пост
# 551
да, просто като го натиснеш не реагира веднага а след около 20 секунди - все пак трябва време документите да се ъплаутнат кам сайта
Виж целия пост
# 552
Изчаках, но не стана активно, в първия пост прочетох, че трябва и платежно, но аз такова нямам, т.к не е извършено плащането.
Виж целия пост
# 553
за апела ли става дума : 3 документа
ЛК, снимка на карта и снимка на банкирането
ако не са 3 няма да те пусне, ако качиш на 2 места един и същ ще искат след 3 дена и липсващия документ
Виж целия пост
# 554
Обаче моите неща обикновено пристигат за по-малко от месец, а това нещо скоро ще направи два. Вече си мисля, че няма да дойде.
Ами  нали казахме как постъпваме -пишете на продавача ,ако ви отговори с молба да изчакате  и удължи срока - вие си преценяте  дали сте съгласна и изчаквате -нищо не губите ,ако изчакате .

Но ако после пратката пристигне и сте отворили диспут , ще се занимавате ли да върнете парите на продавача ?
Поставете се на мястото на продавача -времето не зависи само от него ,ще ви бъде ли приятно да продадете нещо и да не получите пари за него ,защото пратката се е забавила по независещи от вас причини .
Да,има срок за доставка ,и право да отворите диспут , но пак казвам -имам пратки, пристигащи за  две седмици  и такива пътували два-три месеца !
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия