Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 158
  • 728
# 645
Явно имам предвид именно 3Д паролата. Хич не съм наясно, съжалявам ако се излагам  Embarassed От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace
Виж целия пост
# 646
От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace
Eeee най-после. Някой писа да се отиде до банкомант и да се "активира" преди първо плащане и се оказа прав/права. Успешно пазаруване.
Виж целия пост
# 647
Някой може ли да каже какво означава това че пратката пътува из Китай?
Виж целия пост
# 648
От банката ме пратиха до банкомат, където активирах/изкарах въпросния SECURE CODE - регистрация и получаване на парола, това пише на бележката. Sms още не съм получила, но получих имейли от АЕ за всички поръчки, че са получили плащане и предстои обработката им.
Сега проверих - от сметката ми са изтеглени парите, значи плащане действително има.  Peace
Eeee най-после. Някой писа да се отиде до банкомант и да се "активира" преди първо плащане и се оказа прав/права. Успешно пазаруване.
Да, действително някой назад предположи, че това може да е причината. Само дамата от телефона не се сети Mr. Green
Благодаря, успешни поръчки на всички и от мен!
Весел празник на дамите в темата, както и на близките на господата пишещи тук! Heart
Виж целия пост
# 649
Сега пак получих едни сребърни неща. В тази връзка исках да попитам нещо - от магазина вече два пъти ми пращат купон за отстъпка от 2 долара (ако поръчам над 19) - не съм ползвала купоните и не пише срок(то е само едно кратко съобщение). Все пак, имат ли срок за ползване, или е неограничено? По принцип купоните в Алиекспрес имат ли срок за ползване?
Виж целия пост
# 650
Здравейте! На 10.11.2018г. направихме поръчка на две външни батерии, плащане, номера за проследяване (от непроследяващите се Close) до тук ок, но ... все още ги няма. От 01.01.2019г. разменяме съобщения с продавача и най-накрая стигнахме до консенсус - да ми възтанови парите. Но ми иска Пейпъл, аз нямам! По какъв друг начин може да стане възвръщането на сумата? Благодаря предварително
Виж целия пост
# 651
По стандартния - диспут .
Виж целия пост
# 652
АКо не е пуснат диспут, поръчката се е потвърдила и продавачът си е получил вече парите. Аз затова не ги навя - веднага пускам с изтичането на стока
Виж целия пост
# 653
Направих поръчка от европейски склад с обявен срок на доставка 2-4 дни.
В момента в който мина плащането статуса стана, че поръчката ще бъде автоматично канселирана ако доставчика не изпрати до 27 дни? Това някакъв станадретн срок ли е?
Писах им 2 пъти. Първо отговориха че са много заети, след това ги питах за точна дата на изпращане, и ми отговориха с усмивка. Имат добър рейтинг, но за първи път поръчвам и подобно отношение леко ме дразни.
Имам и бутонче за отказване на поръчката. Имам ли право в този момент?
Виж целия пост
# 654
Много дълго! Моят срок (на предпоследната ми поръчка) беше 7 дни и 5 дена не я пращаха. Сутринта ги питах какво става и уж я изпратиха... Но 27 е много - да не е нещо специфично, което се доставя от другаде?
Виж целия пост
# 655
Ами прахосмукачка робот е, от европейски склад. И правейки поръчката пишеше, че има налични намси колко стотин бройки.
Аз сега имам ли право нещо да канселирам, или седя и чакам? Точно преди седмица поръчах, остават ми 20 дни от първоначалните 27.
Виж целия пост
# 656
Да, мисля, че няма проблем да се канселира преди изпращането.
Виж целия пост
# 657
Танита, може би трябваше да уточните с продавача предваротелно дали ще ви я изпрати от европейски склад. Представете си, че ви изпрати поръчката от Китай (тогава стоката отива на митница и влизате в допълнителни разходи) и коригира информацията в магазина си  и как ще докажете при диспут, че ви е заблудил? Мисля си, че още не е късно да ви отговори на въпроса преди да е изпратил пратката. Относно отговора на Петя Кагеяма - да, можете да откажете, но без да съм сигурен дали няма да се отрази на рейтинга ви. Особено ако пазарите от скоро в сайта и нямате натрупан рейтинг.
Приятно пазаруване.
Виж целия пост
# 658
Благодаря, ще разгледам дали някъде в поръчката ми е отразено, защото когато поръчвах си пишеше, че има наличности в европейски склад и даже си избрах държавата, от която шипват.
Ако канселирам сега, има ли нужда от диспут, за да ми върнат парите, или автоматично ще си ги получа?
Виж целия пост
# 659
Къде мога да си видя рейтинка като купувач?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия