Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 028
  • 728
# 675
Тук сте се подлъгали всички яко. Някой да погледне, че информацията цялата е в раздел Китай, но уви няма кой. Реално положението е следното VR053200091YP се транспортита от китайската компания Янвен. Пратката не дава информация от България и не може да проследите до къде е стигнала. Янвен са мошеници - преписали са информацията от други пратки и са си сложили произволни дати. Когото излъжат излъжат.
Отново пълни глупости. Grinning Защо просто не замълчите когато нещата не са ви ясни?
Пратката е в България, изпратена с малайзийските пощи. И yanwen са една доста голяма и коректна компания
Наистина е в България.
http://track.yw56.com.cn/en-US/ - тук като се въведе проследяващия номер излиза нов, който вече може да се следи в сайта на БГ Пощи
https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RC203241862MY
Накарайте тогава продавачите да дават другите номера.
Виж целия пост
# 676
Много благодаря на всички за помоща! Оказа се, че тази транспортна компания работи с един проследяващ номер, и когато предаде пратката се получава друг номер към съответната поща (нещо такова се получава)
Пратката е вече при мен и съм много щестлива! Simple Smile
Още веднъж благодаря на всички, и усмихнат ден Ви желая!
Виж целия пост
# 677
Здравейте, да ме насочите за няколко неща , при поръчка от  Али Експрес, искали ли са ви снимка на картата с която пращате , а също и лична карта. В момента сайта прати съобщение, че до 3 дни ще отг.дали може да се направи плащането .Също още нещо- един продавач ни прави солидна отстъпка в цената ,но иска да платим по банков път на него.А не през лика на сайта .
Виж целия пост
# 678
Пазарувам от няколко години в сайта, но никога не са ми искали снимка на ЛК или на банкова карта. Никога не бих платила сума по- голяма от 5$ по банков път, защото така няма да имам защитата на сайта, ако продавача реши да ме излъжи, а 5$ мога да прежаля Wink.
Имам въпрос - не бях влизала няколко дни в сайта и днес получих пратка. Влизам да я потвърдя, но са изчезнали бутоните за потвърждение на пратка. Има ги само за проследяване и за добавяне в кошницата. Само при мен ли е проблема или са променили нещо?
Виж целия пост
# 679
Брей, и при мен са изчезнали бутоните, а вчера ги имаше. Получих едни семена и давах звездички...

Никога не са ми искали снимка на нищо.
Виж целия пост
# 680
И при мен го няма бутонът за потвърждаване на получена пратка...сигурно е бъг някакъв...
Виж целия пост
# 681
Здравейте, да ме насочите за няколко неща , при поръчка от  Али Експрес, искали ли са ви снимка на картата с която пращате , а също и лична карта. В момента сайта прати съобщение, че до 3 дни ще отг.дали може да се направи плащането .Също още нещо- един продавач ни прави солидна отстъпка в цената ,но иска да платим по банков път на него.А не през лика на сайта .
стандартна процедура
 Ясен цветно копие от вашата лична карта / паспорт или шофьорска книжка

Ясен цветно копие на лицевата страна на Вашата карта

Ясно копие от банково извлечение на картата си
Виж целия пост
# 682
Здравейте, да ме насочите за няколко неща , при поръчка от  Али Експрес, искали ли са ви снимка на картата с която пращате , а също и лична карта. В момента сайта прати съобщение, че до 3 дни ще отг.дали може да се направи плащането .Също още нещо- един продавач ни прави солидна отстъпка в цената ,но иска да платим по банков път на него.А не през лика на сайта .
стандартна процедура
 Ясен цветно копие от вашата лична карта / паспорт или шофьорска книжка

Ясен цветно копие на лицевата страна на Вашата карта

Ясно копие от банково извлечение на картата си
То това е ясно , но я обясни този казус "снимка на картата с която плащате" . И зависи кой ги иска . Ако е от алито , да , но ако е продавача е лошо .
Виж целия пост
# 683
Алиекспрес не вярвам да имат право да съхраняват лични данни. А картата, ако я снимате от двете страни, направо могат да си разплащат.
Виж целия пост
# 684
продавача наистина не трябва да ги има, а алито мисля че могат да ги съххранява все пак тези услуги са от банка на която сме клиенти
Виж целия пост
# 685
Скрит текст:
Пазарувам от няколко години в сайта, но никога не са ми искали снимка на ЛК или на банкова карта. Никога не бих платила сума по- голяма от 5$ по банков път, защото така няма да имам защитата на сайта, ако продавача реши да ме излъжи, а 5$ мога да прежаля Wink.
Имам въпрос - не бях влизала няколко дни в сайта и днес получих пратка. Влизам да я потвърдя, но са изчезнали бутоните за потвърждение на пратка. Има ги само за проследяване и за добавяне в кошницата. Само при мен ли е проблема или са променили нещо?
Вчера забелязах промяната.
Преместили са ги във:
Виж целия пост
# 686
Относно  компании или служби дето са се взели за "големи". Като са големи да дадат един проследяващ номер или да обслужват така клиентите си, че да не се налага да търсят съдействие по места като БГ Мама и Фейсбук. Иначе си спечелват именто на големи л..а и нищо повече. Ето ги Yanwen на trackingmore.com се виждат, но защо на продавача и на клиента е даден само единия номер, сигурно в проследяването на Али втория Rc203241862my не се вижда. На това му се казва "голяма" работа.
Виж целия пост
# 687
Дали са. Направили са си труда в техния скенлог да се виждат скеновете и на техния waybill по които е приета пратката и на номера с който ще пътува като пощенска до дестинацията. Всеки с повече от две мозъчни клетки ще събере 1 + 1 и ще търси пратката като пощенска след Куала Лумпур. Даже и една стига, защото номера на пощенския Трек дори го има линка от 17track
Продавача знае само това което му дава дропшипър доставчика. Номера в Али е това с което дропшипъра е предал пратката на кросбордър куриера
А защо трекинга на Али cainiao не показва пълния трек на yanwen попитайте Али.
Виж целия пост
# 688
Оф, като имаш две мозъчни клетки, вземи научи, че dropship е "директна търговия", а crossborder значи "трансграничен". И не, никой не е длъжен да знае, коя компания, какви комбинации прави. Затова изобщо има форуми - да се пита и коментира.
Виж целия пост
# 689
Сингапурците са "най-тъпите балъци". Дават едно номерче и пратката цъка мъка цъка мъка пристига. "Големите" като Янвен, Малайзия и т.н. (да не обиждаме родните те си се знаят) все големи ама все н..ни и все клиентите податели/получатели им криви. Това е виждането на големите работи в бизнеса.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия