Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 213
  • 728
# 510
Да,тръгнала е,но е не зная в момента къде е.
Скрит текст:
Грешите не е тръгнала и това вече е причина да искате диспут за "липса на проследяване". Изчакайте 10 дена т.е. до 22.02 Проверете дали пак е с такъв статус. За диспута прилагате снимката дето сте сложили и тук.
Така изглеждаща ситуация прилича наистина на разследван или затворен магазин и имате основание за диспут.
Виж целия пост
# 511
Защо такива гимнастички да прави. Да изчака да получи пакета.
Защото 10 минути след сканирането delivered продавача може да ескалира към ODR като доставена и Аничка губи всякаква възможност за последващи действия. Продавача има достатъчно време да не предприема нищо и да чака 5 дневния срок за отговор, еле пък вече ако е видял трека, че пратката е в България. Даже и сълзи няма да рони за дефакто вече спечелен диспут
На сайта на руснаците https://alitrack.ru/forum/topic-4147.html При милиони диспути до сега не е имало такова нещо. Къде в сайта на али пише, че дипут се решава в полза на продавача когато пратка е доставена и не епотвърдена 10 минути след получаването. Това ми прилича на сплашване на хора с малко опит. Никога не са отсъждали али за 10 минути. Поне 5 дена чакат али. За 5 дена ще си провери стоката и ще потвърди.
Господине, моля ви вместо да четете форуми да четете мнението на опонента.
Никъде не споменавам 10 Мин решаване. Времето за отговор на продавача изтича на 20ти но през този период той може директно да ескалира диспута като опит за измама. Купувача твърди в диспута че пратката не е получена, а тя е в България. Ако я вземе в понеделник и скена се отрази в трака, продавача ако види това и е малко мошеник директно ескалира. Аничка не може да промени недоставянето, трака твърди че е получена, адреса за доставка в клейма е точен. Какво ще отсъди Али според вас и руския форум. Дори и да не я вземе, не получаването вече не е отговорност на продавача и купувача пак го отнася домата.
Както и да го погледнете пратката е регистирана в България и от този момент получавнаето и вече не е отговорност на продавача
Виж целия пост
# 512
Факт е, че стоката не беше на родна земя, когато повдигнах темата тук! В коментарите на стоката в Али ясно се вижда , че някои от купувачите, не са я получили. След като вече е отразена в България , отказах за момента диспута. Все пак тези 15 дни изтичат на 25 февр. и се надявам до тогава да сагата да е приключила. Благодаря на включилите се.
Виж целия пост
# 513
Защо такива гимнастички да прави. Да изчака да получи пакета.
Защото 10 минути след сканирането delivered продавача може да ескалира към ODR като доставена и Аничка губи всякаква възможност за последващи действия. Продавача има достатъчно време да не предприема нищо и да чака 5 дневния срок за отговор, еле пък вече ако е видял трека, че пратката е в България. Даже и сълзи няма да рони за дефакто вече спечелен диспут
На сайта на руснаците https://alitrack.ru/forum/topic-4147.html При милиони диспути до сега не е имало такова нещо. Къде в сайта на али пише, че дипут се решава в полза на продавача когато пратка е доставена и не епотвърдена 10 минути след получаването. Това ми прилича на сплашване на хора с малко опит. Никога не са отсъждали али за 10 минути. Поне 5 дена чакат али. За 5 дена ще си провери стоката и ще потвърди.
Господине, моля ви вместо да четете форуми да четете мнението на опонента.
Никъде не споменавам 10 Мин решаване. Времето за отговор на продавача изтича на 20ти но през този период той може директно да ескалира диспута като опит за измама. Купувача твърди в диспута че пратката не е получена, а тя е в България. Ако я вземе в понеделник и скена се отрази в трака, продавача ако види това и е малко мошеник директно ескалира. Аничка не може да промени недоставянето, трака твърди че е получена, адреса за доставка в клейма е точен. Какво ще отсъди Али според вас и руския форум. Дори и да не я вземе, не получаването вече не е отговорност на продавача и купувача пак го отнася домата.
Както и да го погледнете пратката е регистирана в България и от този момент получавнаето и вече не е отговорност на продавача
Първо да попитам друго. Как ще отвори отново диспут когато вече защитата е изтекла? Веднъж затворен този диспут може ли да бъде отворен в срока 15 дена или този срок е само за отваряне на първи диспут, но не и за многократно отваряне и затваряне. Аз не съм го правил и не съм чел за такъв случай. Възмоно е да е така, но моля предоставете доказателства за това за да е сигурна питащата при затварянето.
"Какво ще отсъди Али според вас и руския форум." Питайте във форума. Аз не казвам какво ще отсъди а казвам, че има поне 5 дена да промени причината или да прекрати диспута преди отсъждането. Тя ще я промени преди али да са взели решение. Както продавача така и али не са идиоти. Те знаят, че е необходимо време за се огледа полученото и да се потвърди пакета.
Виж целия пост
# 514
Така и не разбрах тезата ви.
Ескалиран диспут не подлежи на промяна. Екалацията може да стане в момента в който продавача получи нотификация за доставката и диспута е за неполучаване.
На вашия въпрос за изтичането на защитата което за съжаление съвпада със срока за ескалация ще ви отговоря така. Страдам от пълна липса на желание да коментирам действията или бездействията на която и да е засегната страна.
Виж целия пост
# 515
За сведение на тези дето ще попаднат в бъдеще в ситуация с диспут отворен след изтичане на защитата. Наснимката е последното, което имам аз като информация. За тези дето ще попаднат в такъв казаус за в бъдеще обърнете се към съпорта на али за разяснения.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 516
Как ви идват тежки поръчки с DHL от склад във Франция на поща или на адрес?
Виж целия пост
# 517
Здравейте!За първи път ще пазарувам от този сайт, имам 2 карти
Visa payWаve, която и да напиша ми казва инвалиден номер. Моля за малко помощ къде греша?
Виж целия пост
# 518
На мен така ми изписваше в началото и се оказа, че съм изпуснала едно число.
Виж целия пост
# 519
На мен така ми изписваше в началото и се оказа, че съм изпуснала едно число.

Оправих се, писала съм банкова сметка, не номера на картата Laughing
Виж целия пост
# 520
Ако продавача не изпрати стоката, поръчката се анулира и връщат парите ли?  Имам някои поръчки остават им 3 дена, а продавача не ги праща.
Виж целия пост
# 521
Ами пишете му . Някой път ги пращат и забравят да пишат , че са ги пратили или го правят със закъснение . И да , парите ги връщат ако не прати стоката .
Виж целия пост
# 522
споко има време ще ги прати
Виж целия пост
# 523
Първо да попитам друго. Как ще отвори отново диспут когато вече защитата е изтекла? Веднъж затворен този диспут може ли да бъде отворен в срока 15 дена или този срок е само за отваряне на първи диспут, но не и за многократно отваряне и затваряне.
Може да се отваря и затваря диспут до 15 дни след края на защитата. Не знам защо искаш да прочетеш някъде нещо, за да е така.
И не чети толкова в руските форуми, защото AliExpress третира руснаците по друг начин и доста ги ощетява. 
Виж целия пост
# 524
Здравейте а да ви питам каква е тази защита и за какво служи? Чета ви, но нещо не мога да схвана. Благодаря ви предварително.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия