Кауфланд - тема 33

  • 78 793
  • 754
# 60
От кутиите им трябва единствено баркода. На големите електроуреди пазя само него. Кутии пазя само на телевизорите, понеже ако има проблем трябва да се опаковат безопасно.
Виж целия пост
# 61
На мен са ми казвали, че ако върнем дадена стока без кутията, новата която ще ни дадат ще е без такава. Това ми го казаха в Техномаркет. Иначе мога ли да пазя кутията на голям 50кусур инчов телевизор и Т.н.
Виж целия пост
# 62
Сериозно ли? Това за навсякъде ли важи? Вкъщи сме затрупани с кутии и ще е супер ако е така. Наскоро ни накараха да си пазим кашона от климатик.

Вчера се наложи да чета гаранцията на таблета, закупен е от Зора - не споменават оригинална кутия, просто е отбелязано, че е отговорност на купувача да опакова стоката безопасно така, че да стигне до сервиза невредима. Толкова.
Виж целия пост
# 63
Никакви кутии не пазя, иначе ще се затрупам с боклук.

Мандарините са хубави, ако знаех бих взела повече. Нито една семка.
Виж целия пост
# 64
Тогава защо постоянно казват на касите да пазим кутиите. И аз ги пазя
Виж целия пост
# 65
Защото е по-лесно да го пъхнеш в неговата ки кутия и да го пратиш на сервиз. Предполагам. Иначе трябна да търсиш друга кутия, стиропор..омекотяващ накакъв пълнеж, за да го опаковаш така, че да не се счупи/нарани по време на транспортирането до сервиза.
Виж целия пост
# 66
Пак казвам, не кутията, а баркода на нея е необходим. Опаковането е другата причина. Това е за дефекти. Ако искаш да върнеш нещо, то тигава трябва да е задъжително в оригинална опаковка.
Виж целия пост
# 67
И аз кутии не пазя.
Доста неща си отбелязах другата седмица от К,но ще видим дали ще се добера.
Виж целия пост
# 68
Пак казвам, не кутията, а баркода на нея е необходим. Опаковането е другата причина. Това е за дефекти. Ако искаш да върнеш нещо, то тигава трябва да е задъжително в оригинална опаковка.

Ето къде бил ключа от палатката. Значи трябва поне три месеца да се пази кутията.
Виж целия пост
# 69
А баркода за какво им е? В касовата бележка има номер...въвеждат го ръчно. Поне в лидл така правят, когато кодът не мине на каса ...Thinking
Виж целия пост
# 70
Преди няколко години ми се наложи да правя рекламация на уред в Карфур. Понеже уреда беше на родителите ми, а те живеят на вилата, та ми го донесоха без кутията. Касовата беше прилично избеляла. Сигурно час висях на информация да намерят точния артикул кой е. Виждаше се нещо си от касовата, но не всичко. Търсиха по дата на продажба. Беше ужасно и за служителите и за мен. Очаквах ремонт, но ми върнаха сумата. От тогава си пазя касова, гаранция, баркод. Особено на големите електроуреди. Ненормално е да пазиш кашона на огромния хладилник с всичките прилежащи стериопори...
Виж целия пост
# 71
Някъде в Кауфланд да сте виждали къща за кукли в София да има налична?
Виж целия пост
# 72
По закон вече не сме длъжни да пазим опаковките на стоките в гаранция.

По кой закон, моля? Лелката от Кауфланд вече много ме издразни... За щастие намерихме кутията в мазето и успяхме да върнем тостера. Без кутията не искаше да ми го приеме. Мислех си, че ще ми го ремонтират, но се оказа, че връщали пари за тези уреди.

Моля, някой да ми каже къде можем да прочетем политиката за връщане на артикули в Кауфланд.

Един Сомат неразопакован исках да върна и лелката не ми го прие, защото бил купен преди 4 месеца. Има ли някакви срокове за връщане въобще или ме будалка въпросната лелка?
Виж целия пост
# 73
Без да дискутираме, ще заменим артикула или ще Ви върнем парите срещу представяне на касова бележка. Замяната на електроуреди се извършва в срок до 3 месеца от закупуването им. Търговската гаранция за тях е 3 години.

Предлагаме електроуреди с високо качество. Ето защо при нас гаранцията е 3 години и е значително по-дълга от законовата. Може и да върнете електроуред в рамките на 3 месеца от закупуването му срещу представяне на касова бележка.

https://www.kaufland.bg/uslugi/klientski-obeshtaniya.html
Виж целия пост
# 74
Според мен за връщане без рекламация си трябва кутия, където и да се връща
Ако има повреда е друг въпрос
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия