Лидл 122 - Декември

  • 122 736
  • 1 897
# 225
При нас често го намаляват авокадото и си взимам. Но по някога взимам и от други места ако е хубаво и е изгодно. Има много арабски плодзеленчуци с ниски цени.
Виж целия пост
# 226
Бе как ше връщам зеле.
Обаче този мениджър свежест,да го питам аз,сега както има диня,мое ли да ми гарантира,че става за ядене,сладка е и си струва парите?!!!!Той дали е ял от нея???
Въйх, айдия Joy Шепни на Цочето, че трябва да опитваме, че иначе не можем сме компетентни Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 227
Бадемово брашно имаше при нас (Провадия). При нас е до пудрата захар, преди насипните ядки.

Купих щолен от 500 гр с марципан, хареса ни. Peace
Виж целия пост
# 228
Здравейте!

Някой може ли да сподели отзиви за тази електрическа четка за зъби, обмислям да я купя за подарък:

https://www.lidl.cz/cs/nabidka.htm?articleId=21994

Благодаря.
Виж целия пост
# 229
Здравейте,
някой знае ли къде в София има от бадемовото брашно в 3 магазина търсих няма питах и управителя каза, че го няма от 1 година което е така, но нали му смениха опаковката и уж го пускаха.

Благодаря!
Онзи ден, онзи.. в петък имаше на Раковска и взех 2 пакета, никой не го купуваш и си стоеше там където стои сметаната, малко е забутано в лилави опаковки в един кашон
Виж целия пост
# 230
За мухлясалото зеле човек не би се разхождал да го върне, но те как ще знаят. Ще си го продават, и повече хора ще изгорят.
Би трябвало Мениджър Свежест, който сутрин приема ПиЗ, да забележи, че има артикули с лошо качество и да рекламира доставеното количество. И после от Централен склад, на база и други рекламации от други филиали, в зависимост и от броя рекламации-решават дали да приемат вътрешната ни рекламация.
В случая, може би не е било видимо, за да реагира колегата. И ако рекламират клиентите, колегите ще имат предвид и ще обърнат внимание.
А чудя се аз как не забелязват, че лука системно е ужасен...не може да се проберат и 5 глави. А колко пъти им писах на мейла, че гъбите са мухлясали, а те ми казват, че мога да ги върна...мога ама не ми се разкарва, не ми е за парите, а за обратната връзка и за това пиша. Та си мисля, че обратната връзка просто не работи.
Виж целия пост
# 231
Лидл да назначат Мениджър Бг-мама, да чете оплакванията в темата и да взема мерки. Stuck Out Tongue Winking Eye

Виж целия пост
# 232
Ваня А, засягаш тема, която ми е присърце и мога много да пиша.
Най общо само да подчертая, че да, качеството на ПиЗ е отговорност на МС/мениджър свежест/ и този колега има свободата и задължението да преценя качеството му при приемане и през целия работен ден. Преминава се обучение и този който одобрява, че колегата се справя е Управител филиал. Друг е въпроса, че има колеги с малък стаж, а за специално този сектор си иска опит. Има и не толкова добре справящи се колеги. Но това не го решавам аз.
ПиЗ се рекламират всеки денот нас към Централен склад. Отделно се случва в едни филиали да има доставка с много по-добро качество, отколкото в друг. Пак нямаме вина. Моята работа е да рекламирам лошото качество, като разбира се имам съответния опит, за което. Имаме колеги, които като започват работа не знаят какво е карфиол, примерно. И аз съм била така в началото, споменавам го само, за да затвърдя, че се иска наистина доста практика и опит. Да успееш сутринта с бърз прочит, визуален, да "хванеш" некачественото. Като имаш предвид, че освен това,трябва за един час да разхвърляш тези три палета ПиЗ, да ги подредиш по регламентирана планограма и така да ги презентираш,  щото на клиента хем да му е удобно, хем свежо, хем красиво. Не е изобщо лесно.
Това е най- трудния сектор, за който има най-малко желаещи да го работят. Защото е и много отговорен. Имаме си внезапни, неочаквани вътрешни ревизии. И първото, което се проверява са ПиЗ и печивата. Последните също са отговорност на МС. И тъй като ПиЗ, печива, месо са най-голям приоритет на Лидл, съответно и на ревизията..Сещаш се каква отговорност е това. От всички критерии в ревизията,тези сектори носят или съответно дърпат най-много точки от оценката.
Всичко това го пиша, за да кажа,че не се подхвърля ей така този ПиЗ там, колкото да има нещо. А вече кой ,как работи по филиалите са си местни не/уредици.

Виж целия пост
# 233
Така описано изглежда много европейско. Обаче, рядко харесвам подредбата на зеленчуците и най-вече когато има, например, два вида картофи с неясни етикети кои на каква цена са.
Виж целия пост
# 234
Това пак зависи от опита на колегата. Ценовите табели са много важен критерий при ревизията.
А съм забелязала, че много клиенти не четат етикетите. Те просто виждат"картофи" и ...край. А това, че на етикета пише" Мити картофи, 1.69/ кг" не виждат. Или" Картофи 2 кг/ мрежа, 2.69 ". И ме питат - Тези картофи/ за мрежата/ 2.69 ли им е кг.? А на етикета пише-мрежа, 2кг.  Райската ябълка е с етикет за брой. Еми редовно искат на касата да я теглим
На етикета пише за брой, ама....
Виж целия пост
# 235
Брей, голяма отговорност, голямо чудо! Добре, че лекарства не продавате
Виж целия пост
# 236
https://media.lidl-flyer.com/584ec534-f70b-11e8-a2c7-005056ab0fb … 852110.1543209859
Виж целия пост
# 237
Джобните грейки колко време излъчват топлина? newsm78
Виж целия пост
# 238
20-30 мин. Имаме две от 2-3 години, едната бързо се прецака, другата си е ок.
Виж целия пост
# 239
Брей, голяма отговорност, голямо чудо! Добре, че лекарства не продавате
За лекарствата мисля имаше някакви изисквания за ценз или отпаднаха? Нещо "омешахте компотите" ...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия