Коледен календар на JYSK

  • 9 779
  • 153
# 75
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush
Виж целия пост
# 76
п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.
Поздрави,
JYSK Bulgaria
Моля? Много непрофесионално и нагло поведение демонстрират. Започнаха да изпращат различни отговори след като сутринта им писах, че "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение" не е отговор на търговец, отговорен към клиентите си.

Супер нагъл отговор! Направо да ти се отще да купуваш от тях. Не усещат ли колко са жалки с подобно отношение?
Виж целия пост
# 77
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush

Аз претендирам само за един от двата...айде от мен да мине. 🤣
Виж целия пост
# 78
Не очаквах  подобен  послепис Hushed , но явно на такъв служител съм попаднала,  и аз им написах послепис Simple Smile заедно с данните!
Виж целия пост
# 79
А защо трябва пак да си пращаме данните, нали вече сме ги пратили?
Виж целия пост
# 80
Предполагам няма да пратят на всички ваучери, а само на тези които негодува. Ще има доста хора които няма да им се занимава да пишат и да си изискват наградата. Така ще спестят някой друг ваучер.
Виж целия пост
# 81
Да.. но като гледам, не бързат да пратят изобщо, дори и на тези, които негодуват. Отлагат. Явно търсят начин да не го направят изобщо. Не може да отнема толкова време пращането на ваучер..
Виж целия пост
# 82
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?
Виж целия пост
# 83
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?
Точно така. Ще е на имейл, разпечатваш и ползваш в магазина.
Виж целия пост
# 84
На мен ми написаха, че ваучерът щял да бъде изпратен в магазина. Доста са некоординирани. Нямам ваучер на мейла.
Виж целия пост
# 85
Вчера ми казаха, че ваучерът, който ми е изпратен за разпечатване, го има и в магазина, който съм посочила и там знаят, че ще го използвам. Може би това са имали предвид.
Виж целия пост
# 86
Аз и ММ сме с ваучери.Първоначално си мислех да се не занимавам да ги търся но jysk  определено изнагляха!Пращат избирателно ваучери да не обеднеят случайно.Сега писах гневно писмо-ще чакам отговор.
Виж целия пост
# 87
Вчера и аз писах на мейла, от който са пратили отговор, че е грешка, нямаше резултат. Днес препратих писмото до главния офис, получих номер на заявка и след около 5 минути отговориха, че ще получа ваучер на мейл. Моят сполучлив опит е от неделя.
Виж целия пост
# 88
Супер бързо ми отговориха
Виж целия пост
# 89
 hahaha Къде изчезна "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение"?
Пълен непрофесионализъм от страна на клиентския отдел. Дано ги наградят за НГ с повишаване на квалификацията и добри техники за работа с клиенти.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия