PANDORA - Тема 2

  • 60 676
  • 725
# 195
Ей, много са загубени консултантките им!
Обслужване и отношение - под всякаква критика. Направо ми идеше да я бушонирам едната. Още съм бясна!
Mислех си, че само аз наблюдавам този странен "феномен".
Обслужването е под всякаква критика, но българският купувач очевидно не желае да получава професионално отношение за парите, които дава. Дори и сравнение не може да става с други чужди марки на пазара ни.
Предполагам, че обучение изобщо не минават, а от подбора им мога да правя заключение, че са толкова неудовлетворени, че смятат за достатъчно, че са благоволили да дойдат изобщо на работа.
Груби и неподготвени "консултантки", с които имах нещастието да комуникирам в два от магазините. Дори не коментирам грозния, неподдържан маникюр, с който пипат артикулите. Пълна незаинтересованост да задържат клиенти, да им дават консултации и да са от помощ. Трябва да призная, че не само с мен имаха конфликти, а и с други клиенти, докато бях в магазините, нямаха проблем и с подвиквания и груби обиди на територията на единия магазин.
Намалените артикули трябва да бъдат искани изрично. "Нямали място", предполагам, че по-скоро им е казано да продават всичко друго, ако намерят балъци.
За себе си приключих с марката в България. Уважавам се като клиент и държа да получавам поне прилично (ако е невъзможно да е професионално) отношение за парите, които давам.
Виж целия пост
# 196
Абсолютно приключих с тях като клиент от България! Много грозно впечатление ми направи, като си вземах Рефлекшъна, как се мъчеше с нокти да ми отвори гривната. С грозните си, изпочупени нокти ръчкаше ли, ръчкаше. Моят мъж ѝ направи забележка, напомни ѝ, че имат специална отварачка Simple Smile, пък тя въобще не реагира и продължи да чопли с нокти.
Имам талисман, който веднъж ходи на поправка, сега пак е за поправка.
Вчера отивам да им кажа, казвам, че не е нормално за месец да има пак същия проблем, пък оная ми се зъби насреща, прекъсва ме, и ми вдига тон, че трябвало със сертификата да предявя претенции. Знам, че е така, аз така или иначе не бях отишла да го оставям, исках само да попитам, пък накрая...
Казвам, че съм си загубила медальона, че явно имат проблем със закопчалките на новата колекция, да предадат като обратна връзка един вид, пък тя ми вдига нахално рамене и ми вика, че те Рефлекшъна още не го предлагали 🙄😤 Един вид - ко да направя, че се е отворил и паднал.
Виж целия пост
# 197
Ужас.... направо не знам какво да кажа момичета.... тъжна картинка!
Аз искам да обърна пък внимание, че тук за всичките ми талисмани, които съм купила от Германия (7 + 2 за подарък) и една гривна не са ми дали нито 1 сертификат. Тук не им е нужен такъв, ако нещо се случи и направиш рекламация на някое бижу. Изискват само касова бележка, ако ще заменят. На мен едно от талисманчетата ми се беше окислило леко, забелязах докато бяхме в мол, влязохме в Пандора и консултантката просто ми го почисти и ми го върна с усмквка!
Какво да ви кажа.... то всичко е изказано вече май! Sad
Виж целия пост
# 198
Доволна съм от една татуирана мадама от мола на Стамболийски. Много мила и с голям кеф си закупих бижутата.
Виж целия пост
# 199
И аз писах по-назад за обслужването, конкретно в Парадайс. Ужасно. Не знам къде може да сигнализираме за това непрофесионално отношение, с удоволствие ще го направя. Консултантките са и една от причината още да не съм се решила напълно да си взема гривна. Несериозно е, знам, но те не ми обръщат внимание когато съм отишла да премеря и да си закупя продукт от тях, не искам да се замислям какво ще е ако нещо се случи и я занеса за ремонт.
Виж целия пост
# 200
Жалко, жалко.
Аз също не съм доволна грам. А не излъгах.Не съм доволна от обслужващата ни консултантка.Беше нова. Хич не запозната с това, което предлага. Убеди ме да взема гривна 18см,а сега е видно, че 17 см щяха да са ми идеални. Питах тогава не ми ли седи свободно много, но тя ме увери, че така трябва да е, за да има място за талисманите. Еми сега бая място има за талисманите, повече от необходимото. Също каза, че няма никакво значение кой талисман как се нарича официално, мога да им викам както си искам :=) Това ясно, но все пак самата марка Пандора постоянно нарича своите бижути, тоест консултантката си има свое виждане за политиката на фирмата, в която работи. За по лесно нахлузи осиг. верижка на гривната, без да ми даде отделно кутийка за верижката. Ако ида само за верижка или само за талисман как ще ми ги даде, на ръка?! После защо в Интернет има продажба на кутийки по 6лв,от къде идват :=) Стана ми ясно :=)
Другата продавачка беше любезна. Обясни на колежката да сложи верижката в кутийка. Беше усмихната.
Иначе в магазина влязохме и бяхме ние с мм и детето и друга жена. Никой не ни поздрави. Никой не ни пита нищо. А консултантката беше сама. Не правеше нищо. Другата по свястната работеше! Магазинът в мола на Стамболийски.
Та така. Казвала съм вече. Предпочитам Английската Пандора и онлайн. Но пък са бижута и трябва да се ходи на място. Око да види, ръка да пипне. Ама персонала ми убива мерака да ида на място. Кумата ми пък имаше много преракания с персонала на друг техен магазин в София, заради рвкламация на талисман..
Sad
Виж целия пост
# 201
Здравейте, момичета! След като изчетох и старата тема, и благодарение на вашите споделени мнения и отзиви, от около 10 дена си имам и аз правилно подбрана по размер и модел гривничка. Искам да попитам, освен от официалния дистрибутор на Пандора за България (който предлага и други марки), има ли друг сайт за онлайн пазаруване на оригинални бижута Пандора с доставка до България? Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 202
Привет addissta! Честита да е гривната ти! С много здраве, хъс и очарование да си я носиш! Heart
Освен silvercourt, като официален дистрибутор на марката, друг онлайн магазин за съжаление в България няма. Много от момичетата тук, прибягват към пазаруване от чужбина - САЩ, Германия, Англия, но за съжаление доставка до България от марката няма. Начина е с познати. Simple Smile
Виж целия пост
# 203
Благодаря ти, Angelaaaa! Носете си и вие вашите със здраве и любов!  Heart
Надявах се да има и друга опция за поръчка, но уви... Забелязах, че в silvercourt липсват доста от нещата, които има в немския сайт например, да не говорим за цените, особено от намалението - изумена съм какви разлики има! Scream
Виж целия пост
# 204
Мдааа... за съжаление намалените артикули тук (Германия) са на доста по-изгодни цени. Има и много такива, които ги има в дадена държава, но в друга не - не е само между България и Германия, но това явно си е политика на фирмата според пазара.
П.С. Аз пак да кажа, ако някой проявява интерес, аз не се натискам, ни най-малко! Ще си идваме другата седмица (удължихме ваканцията), ще сме си в България от 21.01 до 01.02. В случай, че някой иска да си закупи нещо от немската Пандора, мога да му го донеса. В сайта се плаща с кредитна карта. Simple Smile
Виж целия пост
# 205
Мен ме е яд, че мм като беше командировка в Берлин ме пита какво искам за подарък и аз без да се замисля казах "парфюм" :=) (другата ми страст)
Сега като пък се по замисля нямаше да е зле да си поискам някой талисман от там. Късно късно.. Sunglasses
Виж целия пост
# 206
Цитат
Груби и неподготвени "консултантки", с които имах нещастието да комуникирам в два от магазините. Дори не коментирам грозния, неподдържан маникюр, с който пипат артикулите. Пълна незаинтересованост да задържат клиенти, да им дават консултации и да са от помощ. Трябва да призная, че не само с мен имаха конфликти, а и с други клиенти, докато бях в магазините, нямаха проблем и с подвиквания и груби обиди на територията на единия магазин.
Виждам, че доста се опалквате от отношението е недостатъчен професионализъм.
 Тези, които скоро са пазарували, погледнете си касовите бележки, там трябва да има името на консултантката, погледнете, дали няма опция, чрез която да оставите коментар?

Тук (САЩ), на касовата бележка има името на консултантката, дата/час на покупката и един номер.
Също е даден и сайта, на който може да се направи преглед (survey), колко човек е доволен, коментар и т.н. След приключването на прегледа, системата ти дава номер с баркод за $10 намаление, при следваща покупка над определена стойност, май беше $100

Ако тази опция липсва, идете на сайта, все някъде трябва да има възможност да се остави коментар. Подобно отношение е недопустимо, имайки предвид авторитета на марката.
Виж целия пост
# 207
Във връзка с последните въпроси да споделя, че направих поръчка от немския сайт на Пандора. Използвах адрес на превозвач( не знам дали няма да се приеме като реклама, затова няма да споменавам името). Платих с дебитна карта на ПИБ.
Виж целия пост
# 208
Сигурно си платила на превозвача, а не директно в сайта?
Виж целия пост
# 209
Директно в сайта. Картата е Mastercard, не знам дали има значение,но забелязвам, че май са по- добре от Виза. Няколко плащания ми се получиха само с Mastercard, например в английския Адидас. Но зависи и от банката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия