PANDORA - Тема 2

  • 60 510
  • 725
# 690
Ще си копирам поста от фейсбук.

Само да кажа малко предисловие - един талисман (роклята на Бел), на дъщеря ми, се счупи на две. Занесох го на поправка, но казаха, че е непоправимо счупен. Гаранцията не го поривала и понеже е купен от Силвър корт ще получа -10% отстъпка за следваща покупка.
Отивам вчера да си взема счупения талисман и последва:
Отивам днес да си взема счупения талисман и понеже не подлежи на ремонт ми давали -10% отстъпка от покупка през сайта на Силвър корт. Такаааа, записаха на сертификата, че ще ползвам отстъпка и на въпроса ми как да въведа тази отстъпка получих вдигане на рамене. Попитах отново как да въведа отстъпката и вместо отговор получих въпрос - защо съм пазарувала онлайн? Моля??? Попитах я, тя сериозно ли ми задава този въпрос и смята ли, че й дължа обяснения защо пазарувам през интернет. Казах ѝ да се обади където трябва и да разбере как да ги ползвам тия велики -10%. Щели да ми звъннат и да ми кажели. Дрън-дрън.
Направо ми се отщява да пазарувам при тях.
Никакъв цар не се чувствам като клиент.

Искам да ви кажа, че се сблъсках с тотална некомпетентност. Абсолютно незаинтересовани за клиентите си и тяхната удовлетвореност.
Виж целия пост
# 691
Силвър корт са голямо дъно.
Купих обеци от физическия магазин, които имаха дефект. Обадих се и пратих снимка почти веднага като се принрах и ги разгледах. Момичетата бяха любезни, казаха, че няма проблем ще ги сменят в най-кратък срок. На следващия ден отидох и попаднах на другата смяна - супер намръщени лелки. След като им обясних ситуацията и казах, че трябва да имам заделени същите за смяна, се спогледаха като плъхове в брашно и започнха да ги търсят и да пуфтят. Гледаха дефектните, пак едно пуфтене. Накрая се чуха с другата смяна и извадиха от някъде обеците. С такава мудност и нежелание ми надписаха сертификата и опаковаха бижутата, че ако за мен работеха такива подобия на продавачки, бих ги уволнила на минутата.
Не ми го побира ума що за уроди наемат, особено в магазин, където отношението е 90% от успеха на продажбата.
Към този момент пазарувам само от Пандора Мол София (има една мацка с татуси, много мила) и Пандора Ринг мол - персонала е адекватен.
Виж целия пост
# 692
Мда... Ще знам вече от къде да пазарувам.
В Парадайс попаднах на една също доста намусена и НЕотзивчива женица...
Отидох с идеята да си купя гривна, но с отношение сякаш не я купувам, а те ми я подаряват  няма как да стане...
Виж целия пост
# 693
Аз честно казано съм много доволна от продавачките в Силвър Корт в България мол. Два пъти съм пазарувала, бяха различни жени на смяна. Първия път много търпеливо показваха, слагаха талисмани на гривната ми да видя как стоят. Втория път ходих понеже се къпя с гривната и се беше насъбрала някаква мръсотия от сапуна около закопчалката. Почистиха ми я (безплатно) с някакъв бижутерси разтвор, стана като нова, подариха ми кърпичка за полиране. Дребни неща, които ми направиха впечатление. Дори с бях с детето в количката, и него забавляваха докато разглеждам 😃
Виж целия пост
# 694
Аз също съм пазарувала от Пандора Ринг Мол и останах доволна!
Виж целия пост
# 695
Хубаво е,че има и малко доволни клиенти,но е абсолютно недопустимо масово такова отношение.Иначе много обича да се оплаква бълг.бизнес,колко е онеправдан. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 696
Вчера бях в мола и като видях коя е на смяна, даже не влязох, няма смисъл, предния път бях решила да си купя нещо от новата колекция, абсолютно ме отказа същата персона с неадекватно отношение, същото като горе, пифтене, въртене на очите, все едно експонати показва, и все едно пък не може всяка втора жена да си ги позволи, вече не виждам при тази масовост с какво самочувствие застават, се едно ти продават кола. Колежката й поне откъм отношение е е пъти по добре и си е издебнах нея.
Виж целия пост
# 697
И аз съм възмутена от продавачките в Пандора Бс, мол Галерия. Искам да си купя гривна и от новите талисмани, но има 1 гняс там, заради който чакам  да имам път към Сф или Пловдив и да си взема от там.  Как може в чужбина да са мили и любезни, а тук продавачките с отношение, че бизнеса и магазина им е бащиния, а не че са наета работна ръка.
Виж целия пост
# 698
Няма ли на кой да се оплачете, управител на магазина, визирам този/тези, от които се оплаквате.
Виж целия пост
# 699
Въобще не виждам смисъл от оплакване, както казах - гарван, гарвано око не вади.
Едвам се удържах, на въпроса защо пазарувам онлайн, да не й кажа - “ За да нямам досег до такива (пиийп) продавачки, като вас!”
То не, че онлайн много хубаво, ама...
Обадиха ми се вчера, казаха как да ползвам отстъпката. Ще видим дали само за 1 нещо ще важи или на цялата поръчка. Харесах няколко неща, с детето имаме имен ден тази седмица, и без това счупеният талисман е нейн, ще й купя нещо, че и за мене, ама онлайн Wink 😂😂😂
Виж целия пост
# 700
Веднага казвам - аз лично пиша по имейл ако има такава форма за обратна връзка, или изобщо някой си прави труда да я чете.
В момента в България намиране на добра работна ръка в този бранш е кът.
Виж целия пост
# 701
Тръгнах да правя поръчка, че да използвам тия 10% и доставката до офис на Спиди ми излиза 7лв., а отстъпката на талисмана - 9лв.  ooooh! ooooh! ooooh! ooooh!
Виж целия пост
# 702
Тук тази неделя е Великден, но не се чува нищо за намаления,
само излезе новата Mother’s Day Collection 2019

https://us.pandora.net/en/collections/mothers-day/

Кученца, котенца, меченца, сърчица  Crazy

Има нови гривни, тази изглежда по-различна



а тази, вероятно ще се понрави на почитателките на твърди гривни. Аз не съм от тях, но въпреки това ми хареса


Виж целия пост
# 703
Аладинските само златни ли ще бъдат? Само два ли са, май повече снимки бяха изтекли като предварително инфо?
Виж целия пост
# 704
Да, новите два Дисни (Аладин) са на Shine.
И един сребърен, сега го видях

показваше ми се от задната страна и не обърнах внимание, че е на Дисни








За сега, само това излезе тук (САЩ)
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия