Само да кажа малко предисловие - един талисман (роклята на Бел), на дъщеря ми, се счупи на две. Занесох го на поправка, но казаха, че е непоправимо счупен. Гаранцията не го поривала и понеже е купен от Силвър корт ще получа -10% отстъпка за следваща покупка.
Отивам вчера да си взема счупения талисман и последва:
Отивам днес да си взема счупения талисман и понеже не подлежи на ремонт ми давали -10% отстъпка от покупка през сайта на Силвър корт. Такаааа, записаха на сертификата, че ще ползвам отстъпка и на въпроса ми как да въведа тази отстъпка получих вдигане на рамене. Попитах отново как да въведа отстъпката и вместо отговор получих въпрос - защо съм пазарувала онлайн? Моля??? Попитах я, тя сериозно ли ми задава този въпрос и смята ли, че й дължа обяснения защо пазарувам през интернет. Казах ѝ да се обади където трябва и да разбере как да ги ползвам тия велики -10%. Щели да ми звъннат и да ми кажели. Дрън-дрън.
Направо ми се отщява да пазарувам при тях.
Никакъв цар не се чувствам като клиент.
Искам да ви кажа, че се сблъсках с тотална некомпетентност. Абсолютно незаинтересовани за клиентите си и тяхната удовлетвореност.