По какви критерии си избрахте колата?

  • 14 064
  • 102
# 60
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
Виж целия пост
# 61
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?
Виж целия пост
# 62
Скрит текст:
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?

Пасат? Sweat Smile
Виж целия пост
# 63
Скрит текст:
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?

Пасат? Sweat Smile

Не: Kia Ceed SW 1.6 115кс. от 2009-та 🤫
Виж целия пост
# 64
Ами ще гледам също да ми е удобна седалката. Досега го приемах за даденост, мислейки че трябва производителите да са помислили за това и всички са добри. Не е така. Някак не обръщаш внимание на това, защото има по-важни неща които да гледаш. После като караш обаче усещаш, ако не ти е добре.
Виж целия пост
# 65
Има коли, на които седалката ми е ниска и ми се е налагало да карам с възглавничка. 1,58 съм.
Виж целия пост
# 66
ММ ми я избра, не планирахме да сменяме старата, но случайно я открил в сервиза където поддържа своята.
Критерий номер 1 - да в Хонда, и критерий от мен - да е автоматик. Имах още един - круиз контрол, но следващия път. Градския модел на Хонда почти никога нямат тази екстра.
Виж целия пост
# 67
Има коли, на които седалката ми е ниска и ми се е налагало да карам с възглавничка. 1,58 съм.
Факт, седалката очевидно е трудно да се направи така че на всички да е добре, и в някои коли ти е удобно, в други не. Писах в другата тема за колите, как ме боля дълго време врата при камшичен удар, удариха ми колата отзад на светофар. Мисля, че не ми стои на място възглавницата, която държи отзад главата. И въобще не ми е удобна седалката.

Нещо, което намирам за много полезна екстра, е парктроника. Ако е отпред и отзад, е много полезно, спасява бронята на колата при маневриране. Трудно е да се предвиди винаги всичко, колкото и да внимаваш.
Виж целия пост
# 68
За мен беше важно да е японска или корейска. Спрях се на Хонда Сивик. Трима познати са със същата, препоръчаха я на 100%. Аз си взех бензин/газ. Не ми беше приоритет да има газ, но си беше бонус. Дизеловите мотори от 2007-2009 пък бяха спечелили мотор на годината, така че предполагам, че и те са надеждни, но заради предишни проблеми с дизелов немски автомобил не исках да залагам на същото.
Виж целия пост
# 69
Оооо, супер! И аз съм с Хонда Сивик, и изрично търсех бензинова Simple Smile)
Виж целия пост
# 70
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue
Виж целия пост
# 71
Дамите сме различни. От гараж в гараж - не ми е приоритет подгрева.

 Обаче държа музиката да "чупи" прозорци  Joy
Виж целия пост
# 72
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue

За седалките не знам, обаче тази зима карах редовно джипа на ММ сутрин в студа и установих, че подгряването на волана и автоматичния багажник са безценни. Едното, защото не ти мръзнат ръцете, а второто - че бялото ми яке си остана бяло доста дълго време, защото си отварях багажника дистанционно Simple Smile
Виж целия пост
# 73
Хубаво си е подгряването, но не ми е приоритет. Но виж, автоматичният багажник вече ми е, за бъдеща кола. 90% от случаите мъкна багажерии и пазари и се чудя как да затворя и отворя багажника.
Виж целия пост
# 74
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue
Имам го, но не го ползвам често. Чак толкова няма студ. В моята е с три степени, обикновено пускам на най-ниската, защото иначе почва да ти пари под д-то за броени минути. Но топлия волан - това е просто приказка. Вечно ми мръзнат ръцете зимата, а и не само зимата. Това е голяма плюс.
Автоматичния багажник - ами не ще да се отваря винаги. Ритам в центъра, където трябва да е, движа си крака отдолу и нищо. Накрая оставям багажа и си отварям с ръка. Дали се замърсява сенсора при каране, понеже е отдолу на колата, не знам. Но вече не ми се и пробва, само хабя енергия и нерви. От първия път ако не стане, отварям си ръчно. Това е. Става дума за БМВ Х1, което е на 4 години.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия