WIZZ AIR - 33

  • 58 108
  • 773
# 120
Здравейте, направих си онлайн чекирането и ще пътувам с мобилна бордна карта. Проблемът е ,че никъде не мога да намеря информация на кой терминал и гейт трябва да се явя.  Полет W64504 от лутън -> варна 28/01/2019   21:25 английско време.Ще бъда благодарен ако някой ми каже къде мога да разбера тази информация.
Виж целия пост
# 121
На Лутън има само един терминал. След като се мине проверката за сигурност, се сяда в голяма зала-чакалня със заведения и магазини. Там има табла, на които по някое време (обикновено час преди полета) обявяват на кой гейт да отидат пътниците за всеки конкретен полет. В зависимост от номера на гейта до него се стига за от 5 до 15 минути нормално ходене.
Виж целия пост
# 122
Здравейте, Има ли проблем с приложението , не мога да се чекирам а ми пратиха билет на мейла🙄
Виж целия пост
# 123
Билет=Бордна Карта, а щом не сте се чекирали значи нямате билет=БК.
На мейла са ви пратили резервацията, т.е. подробностите относно какво сте платили.
Дайте повече инфо какъв билет платихте, дати, имате ли платени места...та да помогнем.
Виж целия пост
# 124
Не, имам билет на пощата , за утре е , чекирах се за идване в петък, но връщането ми за утре не ми дава да се чекна, и ми стана странно как ми пращат билет без да съм , но намерих статия , че до утре сутрин сайта е в ремонт, та явно за това така..
Виж целия пост
# 125
Да, в момента сайта на уиз е в ремонт https://wizzair.com/bg-bg/aktualna-putnicheska-informatsiya#/
Виж целия пост
# 126
Не, имам билет на пощата , за утре е , чекирах се за идване в петък, но връщането ми за утре не ми дава да се чекна, и ми стана странно как ми пращат билет без да съм , но намерих статия , че до утре сутрин сайта е в ремонт, та явно за това така..
Пратили са ти БК с данните от лични документи в pdf -формат? Интересно...Ясно е, че след като това ти е връщащият полет имат данните, но мисля, че не е редно. В случая за теб е най-добрия вариант, но ако не искам да се чекирам, а например, искам да сменя пасажера, какво се случва?
Но това е друга тема...
Радвам се, че всичко е ОК за теб!
Приятно пътуване ти желая!
Виж целия пост
# 127
Здравейте! Имам резервация от 8 до 13 февруари до Мадрид и обратно за мен и приятеля ми, на стойност 300 лв, но няма да можем да отидем, има ли някакъв вариант от уиз еър да ми върнат някаква част от парите и ако да, как и колко?
Виж целия пост
# 128
Чувала съм, че ако имате уважителна причина /смърт в семейството, постъпване в болницата, сериозно заболяване/, понякога Уизер са склонни да върнат част от парите на билета. Ако има нещо такова, трябва да им пишете и може да се договорите нещо.
Виж целия пост
# 129
Здравейте!
Колко време преди полет трябва да се отиде на летището, час, два, забравила съм?
Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 130
2 часа
Виж целия пост
# 131
По принцип 2 часа, особено, ако имате чекиран багаж. Може и по-малко, но е въпрос на късмет колко бързо ще минете проверките.
Виж целия пост
# 132
Здравейте! Имам резервация от 8 до 13 февруари до Мадрид и обратно за мен и приятеля ми, на стойност 300 лв, но няма да можем да отидем, има ли някакъв вариант от уиз еър да ми върнат някаква част от парите и ако да, как и колко?
И без уважителна причина може да ги откажете, но се плаща такса, която ако билетите са ви 300 лв за двамата е по-голяма от това. Може и да ги смените срещу такса, а може и просто да чакате и ако имате късмет да сменят часа на полета ще ги откажете без такса.
Виж целия пост
# 133
Здравейте, искам да попитам дали багажът, който е разрешен с Wizz Priority трябва да е само на куфар на колелца  или може да е раница, с големина в посочените размери? Благодаря.
Виж целия пост
# 134
Не е задължително да е куфар, всякаква форма е разрешена стига да е с посочените размери.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия