Частни училища - информативна тема 26

  • 61 721
  • 749
# 105
От БШ имам положителен отговор и покана за записване без втори етап. Тези от Вас, които са получили потвърждение, пишеше ли в каква паралелка е прието да се обучава детето? В анкетата попълних, че имам нужда от повече време да преценя и на следващ етап бих заявила желание, т.е. не съм им дала категоричен отговор.

Виж целия пост
# 106
Съмъртайм БШ само и доброволно поставя знак за равенство. Дали е запълване на пазарна ниша или както там си го наричай, Джонев и прогресивните глупости са в БШ. На сайта на училището го има. Какво образование даваше до тук БШ си е ясно. От тук нататък в голямата си част двете неща ще са със знак на равенство.
Блис, понеже изрично казах, че ме дразни и е подвеждащо поставянето на знак за равенство между БШ и Прогресивното, а и ти винаги си подчертавала, че държиш на “четенето с разбиране”, няма да подмина коментара ти.
Твърдението ти е невярно и подвеждащо. И малко ми звучи като злорадство отстрани, извинявай, ако съм се заблудила Simple Smile и несправедливо хвърлям силни думи.

Никой няма да променя образованието в БШ за всички ученици, правят си експеримент, според търсенето. Така го виждам аз. Не знам къде на сайта видя (специално си направих труда да погледна, да не би да съм пропуснала нещо, което ти знаеш:) ) самото училище да слага знак за равенство и въобще да споменава нещо за “глупостите” на Джонев, освен в информацията за приема.

Напротив, там сами правят разграничението, като обявяват отделни паралелки, с отделно обучени учители. Да, обявяват прием за по една експериментална паралелка в ПУК и първи клас. Ами да експериментират, като има желаещи. Има прием и за по още два “стандартни” класа. Който държи на досегашните образователни ... стандарти на училището, да избира. Горното по никакъв начин не бърка останалите класове, учителите, моето дете.
Виж целия пост
# 107
Честно казано не ми се спори. Но това, че нещо теб те дразни не бива да те заблуждава, че нямам право да изразявам мнението си. Да, държа на четенето с разбиране и силно се надявам да вникнеш в това, което пиша.
Няма злорадстване, а съжаление. И да ти кажа самият факт, че се поддават да запълват подобна пазарна ниша, която е абсолютно на другия полюс и противоречи с досегашната политика на училището и в крайна сметка на изискванията на настоящия контингент клиенти говори само за себе си. Крайно разочароващо. Експеримент, който иде да отговори на очевидните връзки между Дончев и Джонев. И финансова изгода и на двете страни, като отговорят на щенията на група клиенти на Прогресивното неискащи да отидат в Слатина и желаещи да се възползват от чудесната сграда на БШ.
Как ще го кажеш, запълване на пазарна ниша, или знак за равенство... все тая. Говорим за едно и също. И фактите са си факти. Ще има паралелки по старата система и по прогресивната система в един випуск, което вече казах, че за мен е абсурдно и пълен мазньоч. Това действие е в противоречие с традициите на училището и в разрез с досегашната история и показва, че може бъдещите клиенти да бъдат изненадани с липса на устойчивост на политиката и методите.
За сега родителите избират И като гледат резултати. Ще има ли отделна статистика на училището за всяка една от системите, за да си преценят новите кандидати коя от двете предпочитат?!?!? И ред подобни въпроси възникват.
Разбирам, че яростно желаеш имиджовия текущ проблем на Прогресивното да не се отрази на БШ, но това е неизбежно с оглед общия им проект.
Виж целия пост
# 108
Е да, ама не вземаше пари от тия, които се жалеха
Джонев е хитър, но необразован и нискоинтелигентен човек, цар на празните приказки. Той е арогантен, заинтригуван от парата. Началното образование е бързият му влак. За другите етапи празнословието е голяма пречка. Директорката му даже не е хитра. ...
той премести собственото си дете от там.



Джонев не е нито необразован, нито нискоинтелигентен човек. Срамно е да твърдите това.
Виж целия пост
# 109
Нещо се случи с дискусията. Изчезна ли някаква част?

Дали някой вчера е бил на представянето на учителите в Изи? Имаше ли нови хучитрли спрямо предишното представяне или не? Благодаря
Виж целия пост
# 110
Преместиха я в "дискусионната", където ѝ е мястото.
Виж целия пост
# 111
Извинявам се...исках да напиша учители, но телефонът си има собствено мнение.
Виж целия пост
# 112
Да споделя впечатления от последните приемна процедура и лични впечатления. Надявам се до са полезни на други родители.

1. Азбуки: за да не ми обевят за трол, който иска да срине реномето на училището, ще споделя само с две думи. По подробно може да се види в стар пост.
Негативи:
- никакъв педагогически подход към детето. Не установиха дори зрителен контакт с детето, което беше притеснено и не успяха да намерят път към него. За разлика от мед. сестрата, която посреща децата, която за няколко минути успя да го заинтригува. Това го очаквах от педагозите.

- Дезинформираност и усещане за хаос от моя страна, т.к. дефакто всички разговори бяха едва ли не на крак и нямах възможност да се запозная със сградата, ценностите и целите на училището. Цялото ми инфо беше от интернет и познати.
- Въпреки откровената обратна връзка, мисля че при отказ, педагозите трябва да могат да поднесат информацията по правилният начин. Това не беше така. Усещаше се някак дръпнато и грубо отношение.

Позитиви:
- Сградата (от снимки на познати)
- откровената обратна връзка

2. Увекинд
Позитиви:
- изключително мили педагози с подход към детето и родителя
- индивидуално отношение без усещане за бързане
- щастливи деца, активни, отворени и много занимания на вън. Стимулиране на излизането на вън без значение времето. Имаше примерно сушилници и всички деца си носеха грейките.
- творчески хаос цареше във всяка класна стая
- конструктивна обратна връзка в устна и в писмена форма.

Негативи:
- Сградата и финансовата част. Не може да се изисква такава такса и сградата как пък поне малко да я облагородят. Предпочитаме месечно плащане ( но това пак е строго индивидуално)
- локацията, въпреки че това не е голям проблем
- Не ми допадна, че срещите за ПУК се случват в училището, а дефакто не видяхме как изглежда от вэтре сградата, където ще са ПУК децата. Но това сэщо е ок, пред вид факта, че ни казаха, че винаги може да се организира посещение на ДГ. В случая го оценявам зли,т.к. примерно детето леко се стресира от големите деца и липсата на по-малки

Като цяло усещането е много положително. Учителката, с която се срещнахме беше много искрена и истинска.

3. Изи
Днес беше изпитният ден. Малкият беше вэв възторг. Факта, че ме попита кога пак ще отидем, говори сам по себе си.

Позитиви:
- толкова добре предразположиха детето още от самото влизане.той беше притеснен (както и в предните две училища, в Азбуки ревеше дори), но веднага установиха контакт с него. Той беше в центъра. Доста бързо се почувства в свои води и се отпусна. Тръгнах си спокойна. Като дойдох да го взема, всички деца играеха на двора, катереха се, тичаха, подскачаха...страхотна динамика. Той не коментира много как е било. Само заключи, че това е неговото училище ( още в началото се бяхме разбрали, че ще посетим три и той ще избере). Очарована съм от приемната процедура. Най-накрая нещо, което не е статично. Първо бях леко скептична с този проект, но сега виждам, че това е прекрасен начин да се запознаеш с детето. То е гордо с нещото, което е направило сам самичко и всички го слушат и изведнъж то е важният.
Имали са логически задачи, звукови задачи и мисля част математически... Не знам как са им го представили, но малкият даже не беше разбрал...каза играхме и свързвахме предмети (логическите задачи) и на края са имали игра на вън, в динамична среда, където можеш да видиш децата как се отнасят един кэм друг.
Доротея ни даде подробна обратна връзка по телефона, като ни обясни в детайли как е протекло всичко, какво е мнението на психолога и въобще какво се е случило, защото малкият ни беше така подробен Wink

Негативи:
- по-скоро упасения, т.к. училището е ново. Идеята е страхотна, но дали ще могат да я реализират, дали ще запазят добрите кадри..това са нещата, които малко ми притесняват
- помещението за хранене, което се намира на долен етаж, тип мазе и в това помещение ще се провеждат и физически занимания през зимата. Притеснява че проветряването и самото пространство, което не е подходящо за хранене според мен.

Ами май това е от мен. Пожелавам успех на всички ш се надявам постът ми да е бил полезен.пиша от телефон, затова предварително се извинявам за грешките.
Стискайте палци да сме взели правилното решение. То ще си покаже.
Виж целия пост
# 113
Риела, а кое избрахте в крайна сметка? Изи ли?
Виж целия пост
# 114
Риела, а кое избрахте в крайна сметка? Изи ли?

Още не сме отговорили, но трябва да сме честни към детето и затова се съгласихме с неговия избор...въпреки че държахме на немския, т.к. у дома говорим на немски (мъжът ми не е бг) и бяхме почти единодушни за увекинд...но в крайна сметка Изи
Виж целия пост
# 115
Успех! И непременно да споделите впечатления следващата година. Simple Smile
Виж целия пост
# 116
Riela, много благодаря за информативния пост. Супер полезен ще е дори на такива като мен, които са минали времето с избора.  Естествено ми беше радост да прочета за Изи. Знам си аз, че няма начин Димитър Желев да се обвърже с нещо необмислено Simple Smile
Азбуки очевадно издишат и не смогват на интереса към тях, което според мен ще се прояви и не само в приемната процедура. И е чудесно, че Увекинд стабилно показват, че разбират и обичат децата - това е поредният пост със сходно мнение.
Пожелавам все така ентусиазиррано дете, доволни родители, а на кълвачите в темата да си пожелаем повече такива постове.
Виж целия пост
# 117
Аз пък явно не съм нормална. Как оставяте 5-6 годишно да реши. Реално ние сме родителите и ние носим отговорността. Естествено че детето ще избере най-забавното място. Но училището не е забавачница или детски център с аниматори.
Естстествено е при избора родителите да се оповават и на реакциите на детето. Разбира се, че ако детето ми реве и пищи в някое училище няма да го заведа втори път. Но ще се опитам да разбера защо и какво го е притеснило.
Просто несериозно ми се струва. Та аз като родител мога да прокарам всяка една идея пред детето. Как ще го оставя то да избира бъдещето си? Моето ще избере да живее в цирка Simple Smile
Виж целия пост
# 118
Моята дъщеря едната е толкова серт, че като каже че на едно място не й харесва и край. Няма сила да я убеди или накара да ходи някъде, било школа , спорт или подобно. Има си някакво усещане към хората, които я посрещат и това е. Не ги ли хареса не я насилвам, че и това съм правила, че ако аз се наложа, ходи, седи в ъгъла в началото тъжна, после ми натяква че я е било срам и не й харесва. Веднъж пък се разплака на един пробен урок за танци, но там треньорката беше злобна и студена, че и на мен не ми хареса. Та не е толкоз зле да се допитаме до детето, особено такова като моето своенравно дете. Другите ми деца не са така обаче, по-отворени към нови места и хора. Пак си е до дете.
Виж целия пост
# 119
Моята дъщеря едната е толкова серт, че като каже че на едно място не й харесва и край. Няма сила да я убеди или накара да ходи някъде, било школа , спорт или подобно. Има си някакво усещане към хората, които я посрещат и това е. Не ги ли хареса не я насилвам, че и това съм правила, че ако аз се наложа, ходи, седи в ъгъла в началото тъжна, после ми натяква че я е било срам и не й харесва. Веднъж пък се разплака на един пробен урок за танци, но там треньорката беше злобна и студена, че и на мен не ми хареса. Та не е толкоз зле да се допитаме до детето, особено такова като моето своенравно дете. Другите ми деца не са така обаче, по-отворени към нови места и хора. Пак си е до дете.
Повтарям се Simple Smile не става въпрос насила да водим детето. Но ти виждаш,  че сама говориш за забавни неща. Тоест с лека ръка махаш на школата по балет защото не ти е важно. Но ако виждаш че детето ти е талатнт и се оказва че трябва да се премести в Москва и на нея не и харесва....ти ще я оставиш ли ?
А че децата са различни е факт.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия