На море в Турция - тема 59

  • 49 862
  • 831
# 705
Е как да няма значение колко си платил? Не можеш да очакваш едно и също качество при различни цени. Ако купя "сирене" за 3лв/кг, няма как да очаквам да е с качеството на това от 18лв/кг. И как може някой да очаква, че за 80лв ще може да си плати горивото, пътни такси, ферибот, командировъчно на шофьорите, заплати на агента, пък и сандвичи, вода и други глезотии ще има.
Виж целия пост
# 706
Мари, точно така възприех твоя разказ 🙂 Не усетих нищо от това, което възмути други. Преди повече от 15 години беше моето последно пътуване с български автобус на дълъг път и от тогава знам, че този начин на придвижване не е моят начин. За съжаление, явно почти нищо не се е променило. Останалите неща - съобразяване с хората около теб и получаване качество на услуга, дори и в нейния минимум, без начение дали си платил 400 лв. или 4 000 лв., са задължителни и не разбирам хората, които се опитват да ги принизяват като не важни.
При положение, че си заплатил обявена цена, калкулирана от предоставящия услугата, не е проблем на клиента как "за 80лв ще може да си плати горивото, пътни такси, ферибот, командировъчно на шофьорите, заплати на агента, пък и сандвичи, вода и други глезотии ще има." Тези неща са обявени като част от цената. Как определяте каква част от услуга плащате? Вие искате да покриете бензин и седалка, аз искам да покрия застраховка, добри условия при пътуване, сигурност, ТА - всичко това и още нещо, но не предоставя и 1/3. Кой е  коректен? Защо чистотата, елементарно обслужване и сигурността се окачествяват като "глезотия"?
Сравнението между цена на стока и услуга за мен е нерелевантно.
Виж целия пост
# 707
Никъде в офертите на Дорис не висях да фигурират стюарди и сандвичи. Дори да има, пак повтарям за парите които се плащат не очаквам да стават за ядене и да разчитам с тях да си храня детето.
Виж целия пост
# 708
Аз подобни очаквания не срещнах. Може и да съм пропуснала нещо.
Виж целия пост
# 709
Никъде в офертите на Дорис не висях да фигурират стюарди и сандвичи. Дори да има, пак повтарям за парите които се плащат не очаквам да стават за ядене и да разчитам с тях да си храня детето.

Защото не предлагат подобна услуга.Единствено по 1 бутилка вода,което беше упоменато в офертата (поне нашата през юни 2018).По време на пътуването има екскурзовод ( не стюард ).Автобусите им са нормални туристически (нашия си имаше и торбички за отпадъци,имаше и голям кош на стълбите,колани също имаше-друг е въпроса на кой до къде му стига възпитанието да си хвърля боклуците,където трябва.Екскурзовода не е длъжен да чисти кочината,която сами туристите си правят).Ние не останахме доволни от шофьорите,които караха безобразно и от редките почивки.
Виж целия пост
# 710
Pisa е права. Не може да очаквате чудеса от каквато и да е организирана автобусна екскурзия/почивка. Разбира се, че цената е релевантна. Транспорта включен в цената е да ви закара от точка А до точка Б на най-ниска цена, за да могат да ви направят оферта най-ниска цена. Всички ходили на подобни почивки са наясно за какво става въпрос, и за тоалетните по пътя, и за закъсненията, с Емералд (преди 4-5 години) шофьора ни се изгуби на път за хотела, после на едни хора багажа им се загуби и какви ли не други проблеми по пътя. И с Дорис съм пътувала, не очаквах нищо повече от тях освен да ме закарат до хотела. Взимате го предвид и си преценявате ще може ли да понесете такъв вид път, или ще си платите самолетен билет и няма да ги мислите тези неща. Аз съм се нагледала на всякакви изпълнения по автобуси и по граници, предпочитам да си го спестя и си запазих самолетна програма.
Виж целия пост
# 711
Съгласна съм и аз.
Обикновено хората избират автобусния транспорт, защото е най-евтин. Съответно и с най-много компромиси.
Тези, които имат желание и възможност пътуват със собствен, за да не се съобразяват с повече хора и да бъдат независими относно маршрут, спирки, продължителност и т.н.
Други, които искат да съкратят възможно най-много пътя, избират самолетния вариант.
Ако увеличат цените на автобуса, дали пак ще има толкова хора, които да го предпочитат?
Виж целия пост
# 712
Аз подобни очаквания не срещнах. Може и да съм пропуснала нещо.
Стюарди/стюардеси - едни млади хлапета, деца, за които обслужването в автобуса се изчерпваше с това да изрецитират по един 10-минутен текст с информация за място, покрай което минаваме и толкова. Нямаше бар на отиване, на връщане - имаше някакви оставени стекове с вода отвън - да сме си вземели. Нямаше събиране на боклуци, опаковки на отиване. На връщане бяха сложили по една зелена торбичка на всяка седалка и поне 5 пъти напомниха да си пазим седалките чисти.

Госпожата изобщо не прави разлика между стюард и екскурзовод,никъде в офертите им не пише ,че има включен бар и работата на придружаващия екскурзовод е да остави хората в хотела ,а не да минава и да чисти боклуците,които сами са си направили туристите - има място за боклуците в автобусите.На всичкото отгоре се и обижда,защото напомняли да се пази чистота.Имала е някакви очаквания за 5 звездно обслужване.Още със започването на разказа й личи що за разбирания има “ Дойде автобусът, беше пълен с хора до горе. С влизането погледът ми мерна найлонови торби с разни баници и милинки, миризма на храна, шумолене от пакети-солети и народ - до горе”.
Ами тя какво е очаквала? Специално за нея автобус ли да пуснат-автобусите са 50 местни примерно и нормално да е пълен.Не й харесало,че хората имали закуски-ми заради нея гладни ли да стоят 17 часа?Изобщо изказванията й са немислими.Който има претенции ходи със самолет за 2 часа ,но тя още в началото е казала,че 3000 лв за Гърция няма и е избрала по-евтин вариант,така,че претенциите са неоснователни.
Виж целия пост
# 713
Е това с яденето в автобусите наистина е много неприятно.Преди 2 години имаше една дама която почти през целия път чоплеше слънчоглед.Друга изкара кутия със салата и бутилка с алкохол.Направо бях потресена .Автобуса спира през 2 часа  така ,че който е огладнял може да си изкара сандвича и да си хапне на вън.Отделно който пътува за Анталия знае ,че се спира все на хубави места и можеш да си купиш всичко.
Виж целия пост
# 714
Когато отворите да пишете мнение в полето излиза "Текст на Вашето мнение". Та в тоя ред на мисли това е мнението на Мари, па вие си дрънкайте и я нападайте, щото трябва да я убедите във вашето мнение. Нейното мнение си е това и толкова, все едно авантюриста да си мисли, че ме е убедил за високата летва и Атлантик. Айде малко слезте на земята за не знам кой път казвам.
Виж целия пост
# 715
Без бой си признавам, че и аз бих имала очаквания да има стюард Relaxed, защото пътят е дълъг. Не да ме обгрижва, но да даде една вода, да мине и събере боклука на някоя от спирките. Каква е ролята на тези екскурзоводи? Оправяне на документите на границата ли?
Аз пак ще напиша, че не приемам написаното от Мари като претенция, а като нейно впечатление без да цели да обиди някого. Нейните впечатления от автобусния транспорт са и мои, и за това той не е опция за мен. Предпочитам да не пътувам, но не и да ползвам автобус за дълъг път. Обаче не всеки има подобен избор. Все още не мога да приема, че това е нормално. 
Обслужването и отношението в бг ТА също е потресаващ и след злощастният ми тазгодишен опит и тях ще зачеркна окончателно.
Виж целия пост
# 716
Хайде де, колко да струва един стек вода и колко струва да се мине да се каже че задължително се слагат коланите. Второто е безплатно. Не се научиха че това не е изгъзица, а струва човешки животи. И ние единствен и последен път пътувахме с автобус до Гърция, 12 часа до Халкидики, като на връщане рейса се развали на Долна Диканя... 4-5 часа закъснение пък как се оправдава?
Виж целия пост
# 717
Хайде де, колко са струва един стек вода и колко струва да се мине да се каже че задължително се слагат коланите. Второто е безплатно. Не се научиха че това не е изгъзица, а струва човешки животи. И ние единствен и последен път пътувахме с автобус до Гърция, 12 часа до Халкидики, като на връщане рейса се развали на Долна Диканя... 4-5 часа закъснение пък как се оправдава?
Който иска да си сложи колан го прави и без да му кажат(пътувала съм доста и никой турист не ползва колан),а и това се съобщава още при тръгване -екскурзовода се представя,представя шофьорите,дава пълна информация и за автобуса (подлакътници,колани и т.н),съобщава и програмата.
Виж целия пост
# 718
Хайде де, колко са струва един стек вода и колко струва да се мине да се каже че задължително се слагат коланите. Второто е безплатно. Не се научиха че това не е изгъзица, а струва човешки животи. И ние единствен и последен път пътувахме с автобус до Гърция, 12 часа до Халкидики, като на връщане рейса се развали на Долна Диканя... 4-5 часа закъснение пък как се оправдава?
Който иска да си сложи колан го прави и без да му кажат(пътувала съм доста и никой турист не ползва колан),а и това се съобщава още при тръгване -екскурзовода се представя,представя шофьорите,дава пълна информация и за автобуса (подлакътници,колани и т.н),съобщава и програмата.

Ами според мен не трябва да е право на избор, а задължително, да се следи дали всички пътници са с колани. Защото най-малкото агенцията ще се разтърбява и фирмата по всички новини ако нещо недай боже стане. За мен е в пъти по безсмислено в самолета да стоя с колан, отколкото в автобуса, ама там като соколи следят стюардесите дали си с колан, защо да не може в автобуса.

Пс. Сори за офтопика
Виж целия пост
# 719
Без бой си признавам, че и аз бих имала очаквания да има стюард Relaxed, защото пътят е дълъг. Не да ме обгрижва, но да даде една вода, да мине и събере боклука на някоя от спирките. Каква е ролята на тези екскурзоводи? Оправяне на документите на границата ли?
Аз пак ще напиша, че не приемам написаното от Мари като претенция, а като нейно впечатление без да цели да обиди някого. Нейните впечатления от автобусния транспорт са и мои, и за това той не е опция за мен. Предпочитам да не пътувам, но не и да ползвам автобус за дълъг път. Обаче не всеки има подобен избор. Все още не мога да приема, че това е нормално. 
Обслужването и отношението в бг ТА също е потресаващ и след злощастният ми тазгодишен опит и тях ще зачеркна окончателно.

Съжалявам, но очакванията ви не отговарят на пакета, който сте закупили. Прочетете си отново условията:
От сайта на Емералд за автобусна програма - Пакетните цени включват:
Транспорт с лицензиран автобус по съответния маршрут
Представител на TА по време на пътуването.
Обслужване на място от представител на местната фирма партньор.


Транспорт и представител, както и по-рано споменах, работата им е да ви закарат от точка А до точка Б, представителя не е стюард. Той ви придружава до крайната ви дестинация и оказва помощ по време на пътя, ако се налага. Не е екскурзовод, не е обслужващ персонал. Правете разлика. Вие може и да имате други очаквания, но агенцията ви е продала това и вие на това сте сте съгласили.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия