СЕДМИ КЛАС. Какво ще се учи, детето не знае, обаче сърцето на мама не трае

  • 45 498
  • 767
# 660
Шарлот, много чаровно сравнение е дало твоето дете. Simple Smile Точно като мечки на синджир са по тия пробни. Водим ги да си покажат колко са научили. Като в цирка. Simple Smile
Да им отпуснем юздите, викате. А на мен все ми се струва, че не съм ги опънала достатъчно. Верно е ходи на курс по БЕЛ, на всички ПИ-та, но вкъщи самостоятелно почти не я виждам да пипва. Голям мързел я гони, а аз само ходя след нея и опявам и сама не се понасям вече. Даже и снощи исках да й кажа да сяда да вечеря, но от устата ми вместо това излезе: " Хайде, сядай да решаваш задачи!" Тя ме погледна косо и заключи: " Ти не си добре!" Ха ха и май е права.
Виж целия пост
# 661
Ама вярно, като мечки на синджир. Joy
При нас няма и много пробни, освен това аз го водя в 1 седмица или на мат, или на БЕЛ само на 1 школа, която има изпити веднъж месечно. На уроци и на школи също не ходи, просто се оказа, че това не е "неговото нещо" и няма как. Няма и големи амбиции, то не е възможно с тази подготовка. Колкото мога да го мотивирам, помагам по БЕЛ, а баща му по МАТ. Чудя се, какъв Господ ни е събрал, да сме полезни на иначе инатливо дете.
Виж целия пост
# 662
А ние мъчим историята агейн. Ще имат тест другата седмица, тя е с 4 и 6, а хич не съм сигурна, че ще си научи отново за 6. Ако я подхвана може и да се справим, ама да не съм аз в 7 клас пък.
Поздрави за цветенцата!

Днес, обаче, ни удари в земята с резултат от ПИ по математика в школата от 99,5т. Каза, че по математика, този в училище е бил много по-труден и може и до 70т. да го докара. Та вече съвсем се обърках къде, какво и с каква трудност дават. Въпрос на късмет ли е, на знания ли, на концентрация и спокойствие ли? Вече чакам резултатите от ПИ по-скоро с любопитство, отколкото с тревога. Шарени са като великденски яйца.
Виж целия пост
# 663
Браво, МИА, браво на детето! Страхотен резултат!

Ползвам случая да питам какво е значението на общия успех? Доколкото бях чела (Дидева) при равен бал - сбор между балообразуващи предмети от дипломата и съответно умножените точки от НВО - заема място детето с по-висок среден успех. Така ли е?

Ако е така, следва да се занимаем с т.н. "физия" и "химика", защото по двата предмета сме с по 6 и 4.
Виж целия пост
# 664
1) Когато в класирането има ученици с равен бал и с броя им се надхвърля броят на местата по чл. 48, ал. 1, те се подреждат в низходящ ред по сбора от резултатите от националното външно оценяване.
(2) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 1 се подреждат в низходящ ред по сбора от оценките от балообразуващите учебни предмети, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(3) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 2 се подреждат в низходящ ред по средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) (Нова - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 3 се приемат над утвърдения държавен план-прием и над нормативно установения максимален брой ученици в паралелка.
Виж целия пост
# 665
Да попитам със сигурност ли отпадат линейните параметрични неравенства от темите за НВО? Нещо такова ми е останало като спомен относно промените по мат. Гледам, че в учебника липсват, но пък не всичко го има там понякога... Но пък детето има дадени задачи за домашно и там има и такива.
Виж целия пост
# 666
Синко беше днес на ПИ по математика в Бултест. По списък бяха 240 деца. Слагам изпита непочистен, ако на някого ще му послужи
Скрит текст:





КЛЮЧ с верните отговори

Изпитът не е бил разделен на части/модули. Работили са през цялото време върху всичките 25 задачи. И предишния, и този ПИ на Бултест ми се струват много по-лесни от тези, които Веди дадоха извънредно.

Днес питах нашата госпожа по БЕЛ от школата дали се е чуло нещо за промяна в критериите за оценяване на преразказ. Тя каза, че нищо такова не им е известно - точките за правопис, пунктуация и т.н. са 7 "накъде повече от това". Иначе нас би ни устроила промяната - младежът не е надарен с дар слово, но пък пише правилно и почти без грешки.

Стигне ли се до сравняване по точка (3), ще  увиснем и ние. Ще има по някоя петица по разказвателните (физика със сигурност, защото госпожата "се слави", че никога не пише 6) Confounded
Виж целия пост
# 667
...Стигне ли се до сравняване по точка (3), ще  увиснем и ние. Ще има по някоя петица по разказвателните (физика със сигурност, защото госпожата "се слави", че никога не пише 6) Confounded
Мисля, че такава ситуация е много малко вероятна. Ама може и да бъркам, де.
Виж целия пост
# 668
Честит празник на всички! Цветно и споделено да Ви е!
Аз да помоля, ако някой може да ми изпрати последния тест от СЪЮЗ НА МАТЕМАТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ - секция Бургас, от.14.04. Ще бъда много благодарна!

Виж целия пост
# 669
И аз мисля, че е малко вероятно да се стигне до такъв сценарий да се гледа общия успех, но знае ли човек.
Искам да попитам аз за текста с намиране на грешките по БЕЛ. Там всяка грешка ли е отнета 1 точка? Не съм обръщала внимание. Сега на последния тест в Регалия се зачудих. На него девойката е намерила всички зададени грешки, но нещо се е престарала и е задраскала и поправила няколко верни неща. Т.е е "открила " 3 грешки повече от необходимото. Това 3т по-малко ли означава?
Виж целия пост
# 670
Не, за поправени верни неща досега не се отнемаха точки. Дават се за откритите грешки. През годините броят точки за тази задача нарасна от 12 на 15, респ. текстовете по-дълги.
Виж целия пост
# 671
Изпитът не е бил разделен на части/модули. Работили са през цялото време върху всичките 25 задачи. И предишния, и този ПИ на Бултест ми се струват много по-лесни от тези, които Веди дадоха извънредно.
[/quote]

А в Регалия е бил на части. След първите 60 мин. са събрали решеното и са дали нови задачи. Май всички са в догадка - вкл. МОН. Flushed
Виж целия пост
# 672
Не, за поправени верни неща досега не се отнемаха точки. Дават се за откритите грешки. През годините броят точки за тази задача нарасна от 12 на 15, респ. текстовете по-дълги.

Благодаря, lorenca. Хм,  ако е така, то това би бил много полезен стратегически ход за децата. Ако се колебаят за нещо значи е по-добре да го поправят, отколкото да не го. Ако са уцелили, ще имат точка, ако не, то няма и да загубят.
Този въпрос въобще не е за подценяване и е доста важен в процентно изражение спрямо общия брой точки. Той носи 2 пъти повече точки отколкото тезата и е 1/3 от точките на преразказа.
Виж целия пост
# 673
Не бих разчитала на това. Когато детка кандидатства за СМГ знаехме за регламент (не помня конкретика), но идеята беше, че при нерешена задача не се отнемат точки, а при грешен отговор се отнемат. Същата година регламентът (без да знаем) бил променен и за всяка нерешена задача (от тестовите) се отнемаха точки. Мисълта ми е, че не знаем каква ще е последната хрумка на влъхвите, за да указваме на децата "хитринки".
Виж целия пост
# 674
Ъ, отнемане на точки, тази умнотия СМГ ли са го измислили? Браво на тях, какво да кажа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия