eBay – 99

  • 40 322
  • 681
# 255
Здравейте. Какви са начините една поръчка да бъде отказана/канселирана след като не е направено потвърждение на плащането? Като избера "The item hasn't arrived" ми изписва "Your item may still be on its way
The estimated delivery date for this item is . If you haven't received your item by then, go back to the item you purchased and open a request.".
Виж целия пост
# 256
МП спечели търг на много ниска цена и продавачът веднага канселира поръчката, буквално минута-две след това. Обяснението беше, че тъкмо опаковал да праща и видял, че част от нещата са почти неизползваеми. Да бе, да, ние доматитУ с колците ги ядем. Питането ми е откъде може да се остави негативен фийдбек, МП каза, че не вижда такава опция? Знам, че няма как да го накараме онзи да прати нещата, но някъде да го докладваме поне на ибей? Като му е евтино, да не ги пуска на тая цена и да се надява да стигнат хиляди... Ядосах се.
Виж целия пост
# 257
йоко, мисля, че веднъж завършена, сделката не може да бъде отменена. Трябва да пишеш на продавача.

Коте, доколкото знам, eBay не санкционира търговците за подобни действия.
Виж целия пост
# 258
Малко Сладко Коте, имах подобен случай зимата, но бях платила и продавача, разочарован очевидно от ниската цена, канселира поръчката. Имаше опция за оставяне на отзив и оставих такъв, но тогава писах първо на Ebay и те ми благодариха за този сигнал. Бяха ми написали, че при два такива сигнала вземат мерки срещу некоректния продавач. Дали е вярно не зная, но нищо не пречи да им пишете на формата за контакти.
Виж целия пост
# 259
йоко, мисля, че веднъж завършена, сделката не може да бъде отменена. Трябва да пишеш на продавача.

Коте, доколкото знам, eBay не санкционира търговците за подобни действия.
Вече втора седмица му пиша, но отговор няма. Влязох в Пейпал профила си и от там дадох канселиране на поръчката. Дано така се получи и ми възстановят парите.
Самия продавач не е приел сделката и не знам какво чака и не я откаже.
Виж целия пост
# 260
Какво значи "не е приел сделката"?
Виж целия пост
# 261
Не е приел цената, знам ли.
Търга приключи на ниска цена.
Платих, имам и съобщение в пощата.
Ето снимка за сравнение:
Виж целия пост
# 262
Аха, заради пясъчното часовниче ли? Нямам представа какво означава то – може наистина да има някакъв проблем.
Виж целия пост
# 263
Йоко ако парите са ти дръпна ти от картата и е минало времето за доставка направо пускай диспут.

Малко сладко коте, след като сте спечелили търга, трябва да има опция за оставяне на отзив и най-добре и да докладвате търговеца.
Виж целия пост
# 264
След излизането на Англия от ЕС, как ще продължим да пазаруване от английския ибей според вас или вече няма да бъде възможно?
Виж целия пост
# 265
След излизането на Англия от ЕС, как ще продължим да пазаруване от английския ибей според вас или вече няма да бъде възможно?
Не се знае дали изобщо ще излизат.
Виж целия пост
# 266
Защо да е невъзможно? Може би ще се плаща ДДС и мито... Но наистина скоро няма да е...
Виж целия пост
# 267
МП твърди, че няма, а не е като да не разбира от ebay. Използва го от години. Иначе онзи буквално веднага е канселирал "продажбата". Ще му кажа да пише на ebay и да докладва този "честен" търговец.
Виж целия пост
# 268
На мен ми бяха канселирали една сделка преди време (вече бях заплатила артикула) и също нямаше опция да оставя feedback.
Виж целия пост
# 269
Кажете при сделки, при които продавача приема само банков трансфер каква е процедурата? Евентуално спечелвам и какво се случва?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия