eBay – 99

  • 39 864
  • 680
# 285
Здравейте.
Имам следният казус:
Имам платена стока от 22.11.2019 г. Писах на продавача за проблем, че не съм получила стоката. Изпрати ми снимка на разписката за изпратената пратка. Там се виждаше адреса и номер за проследяване. Според номера пратката е доставена на адреса още на 04.12.2019 г. На 13.12.2019 г. продавача отбеляза статуса на пратката, че е изпратена на същата дата. Към днешна дата пратката все още я няма. Разговарях с фирмата превозвач и ми казаха, че такава пратка при тях няма.
Не знам на кой да вярвам?
Ако пусна case до колко ще се одобри при положение, че има проследяващ номер, който показва, че пратката е доставена?
Пратката е на стойност 57 паунда.
Виж целия пост
# 286
Здравейте.
Имам следният казус:
Имам платена стока от 22.11.2019 г. Писах на продавача за проблем, че не съм получила стоката. Изпрати ми снимка на разписката за изпратената пратка. Там се виждаше адреса и номер за проследяване. Според номера пратката е доставена на адреса още на 04.12.2019 г. На 13.12.2019 г. продавача отбеляза статуса на пратката, че е изпратена на същата дата. Към днешна дата пратката все още я няма. Разговарях с фирмата превозвач и ми казаха, че такава пратка при тях няма.
Не знам на кой да вярвам?
Ако пусна case до колко ще се одобри при положение, че има проследяващ номер, който показва, че пратката е доставена?
Пратката е на стойност 57 паунда.
Продавачът от Китай ли е?
Виж целия пост
# 287
Здравейте.
Имам следният казус:
Имам платена стока от 22.11.2019 г. Писах на продавача за проблем, че не съм получила стоката. Изпрати ми снимка на разписката за изпратената пратка. Там се виждаше адреса и номер за проследяване. Според номера пратката е доставена на адреса още на 04.12.2019 г. На 13.12.2019 г. продавача отбеляза статуса на пратката, че е изпратена на същата дата. Към днешна дата пратката все още я няма. Разговарях с фирмата превозвач и ми казаха, че такава пратка при тях няма.
Не знам на кой да вярвам?
Ако пусна case до колко ще се одобри при положение, че има проследяващ номер, който показва, че пратката е доставена?
Пратката е на стойност 57 паунда.
Продавачът от Китай ли е?
Великобритания.
Виж целия пост
# 288
Ако има проследяващ номер и по него се вижда, че пратката е доставена, ибей ще отсъдят в полза на продавача при диспут.

Ако продавачът да не е включил ID-то ти към адреса, превозвачът може би се затруднява да установи за кого е тази пратка. При всички случаи отговорността е в превозвача, препрати им проследяващия номер, обикновено се вижда кой се е разписал за получаването на пратката.
Виж целия пост
# 289
Ако има проследяващ номер и по него се вижда, че пратката е доставена, ибей ще отсъдят в полза на продавача при диспут.

Ако продавачът да не е включил ID-то ти към адреса, превозвачът може би се затруднява да установи за кого е тази пратка. При всички случаи отговорността е в превозвача, препрати им проследяващия номер, обикновено се вижда кой се е разписал за получаването на пратката.
Благодаря за съвета. Утре ще се обадя за да ги попитам.
Виж целия пост
# 290
Здравейте , днес установих че не мога да си влезна в акаунта и са направени 2 поръчки по 25 лв . Има ли вариант да блокирам по някакъв начин парите през пейпал ? Брокирах картата но нещо не мога да се справя от там нататък . Писах на съпорта в ebay от там ми дават номер  за връзка но аз не съм добра на английски и няма да се справя . Приемам всякакви съвети
Виж целия пост
# 291
Здравейте , днес установих че не мога да си влезна в акаунта и са направени 2 поръчки по 25 лв . Има ли вариант да блокирам по някакъв начин парите през пейпал ? Брокирах картата но нещо не мога да се справя от там нататък . Писах на съпорта в ebay от там ми дават номер  за връзка но аз не съм добра на английски и няма да се справя . Приемам всякакви съвети
През paypal съм канселирала поръчка. Опитайте и от там да блокирате картата.
Виж целия пост
# 292
Здравейте.
Как мога да обжалвам затворен диспут?
Днес отворих диспут за неполучена пратка от м. ноември (преди това писах 3 писма на търговеца, няколко пъти звънях на посочен от превозвача тел. номер, но всеки път, женски глас ми казваше, че в момента абоната е зает.).
Отговориха ми, че според разписката стоката е получена или е на път. Да, ама не. На разписката е изписан само част от адреса: ASHTON ROAD post code ........ Според мен би трябвало да е изписан пълният адрес:
Big Yellow GGBG, Ashton road
Romford, Essex  RM3 8NF
Има едно изречение в края на съобщението за затвореният диспут: If you're not satisfied with this outcome, you can send us an appeal, но като натисна връзката нещо не мога да се оправя какво точно да натисна. Избирам съответната стока, но се въртя в кръг. Все ме изпраща да избера съответната стока. Искам да пиша, че не съм съгласна с отсъденото, понеже аз пратката не съм получила и адреса не е пълен. Не знам тази ASHTON ROAD каква е, но не ми се вярва да има само един склад и толкова.
И ggbg повече за нищо на света няма ги използвам. Крайно некоректни. Три години бяха достатъчни. Има и други превозвачи.
Виж целия пост
# 293
Каква разписка за стоката са ви дали?
Ако е проследяващ номер и там пише, че стоката е доставена, решението ще е в полза на продавача.
Ако е certificate of postage, това не е доказателство за получена стока и продавачът би трябвало да възстанови парите.
Не мога да се ориентирам, уж сте отворили диспута днес, а той вече е затворен? Обикновено продавачът има няколко дни да предложи решение.
Виж целия пост
# 294
Здравейте. За пръв път пазарувам от ибей. Има ли някакъв краен срок след който парите се плащат на продавача и къде да го видя? Имам опит само със алиекспрес.
Виж целия пост
# 295
Плащането постъпва при продавача веднага. За нови продавачи пейпал задържа парите 21 дни, но плащането е финализирано и продавачът е длъжен да прати стоката. Просто парите "висят" в сметката на продавача, докато пейпал не ги освободи.
Виж целия пост
# 296
Здравейте, възможно ли е пратка, изпратена от Украйна на 30.11 да е с номер 565124881, а от 14.12 да е с номер 565123682? Говорим за изпращане от един и същи клон. Мисля, че серийният номер би трябвало да нараства, а не да намаля..... Поръчката е от еВау.
Виж целия пост
# 297
Зависи колко им е 'умна' системата на украинските пощи...
например  преди взимахме служебно 100-200 стикери от БГ пощи ,като не ги ползвахме поредни т.е. номерът не е обвързан с датата на пращане...
Ако се генерират на място има логика да нарастват иначе
Виж целия пост
# 298
Някой пазарувал ли е от EBay Kleinanzeigen и би ли ми обяснил каква е разликата с EBay? Купувачът защитен ли е ако стоката не се получи или не отговаря на описанието?
Виж целия пост
# 299
EBay Kleinanzeigen е с идея главно да си получите стоката лично. Физически лица продават непотребни за тях вещи, тип "гаражна разпродажба". Там просто пишеш съобщение на хората. Няма опция да резервираш артикула. Всичко е договорка. Понякога не искат да изпращат. Често не са наясно колко са транспортните, като ги помолиш да изпратят на адрес, проверяват и се добавят към договорената цена.  Немците обичат да им се плаща с банков превод! Нямате защити, можете да се договорите с продавача, но обикновено искат плащане по банка.
Лятото Starrydream се опитваше да купи нещо от там. Дано да се включи и да разкаже как са се развили нещата
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия