eBay – 99

  • 38 957
  • 676
# 315
Здравейте,
Харесала съм детска стока,но тя е само collection in person.Мога ли да пиша на продавача да включи пощенски още преди да участвам в търга
Виж целия пост
# 316
Е, ти можеш да му пишеш всичко, но той едва ли ще се съгласи.
Виж целия пост
# 317
Здравейте, кой снайпер използвате в момента? Oтдавна не съм залагала в E bay.Имам регистрация в BiddingScheduler, но както изглежда вече не работи.
Виж целия пост
# 318
Здравейте,
по назад в темата четох,че има плащащи с Revolut може ли да споделите реална или виртуална?Някакви проблеми или всичко е 6?
Виж целия пост
# 319
Отново питам.
Как да потвърдя на продавача, че пратката съм я получил, как да му дам feedback?
Виж целия пост
# 320
Отиваш в профила си на поръчки, срещу поръчката която искаш да приключиш в дясно има 2 бутона, единия горния е за проследяване на пратка, долния е за приключване на поръчка, натискаш долния, ще ти зареди нова страница само с тази поръчка, в ляво където е описана поръчката слагаш 2 отметки в прозорчетата и отдолу има син бутон потвърждаваш.
С потвърждението ти се зарежда наново страницата и там даваш своя отзив, описание, снимки ако искаш.
Ако сте през гугъл на лаптоп или компютър, даваш десен бутон и превод на български и ще го разберете и сам Simple Smile
Виж целия пост
# 321
Отиваш в профила си на поръчки, срещу поръчката която искаш да приключиш в дясно има 2 бутона, единия горния е за проследяване на пратка, долния е за приключване на поръчка, натискаш долния, ще ти зареди нова страница само с тази поръчка, в ляво където е описана поръчката слагаш 2 отметки в прозорчетата и отдолу има син бутон потвърждаваш.
С потвърждението ти се зарежда наново страницата и там даваш своя отзив, описание, снимки ако искаш.
Ако сте през гугъл на лаптоп или компютър, даваш десен бутон и превод на български и ще го разберете и сам Simple Smile
Не е проблема в превода. Гледал съм всяко възможно поле за цъкване и след като не видях нищо, чак тогава реших да пиша. Това което обяснявате, не го виждам никъде (най-вероятно и затова не мога да го намеря).
Ето това виждам аз. Няма бутон за проследяване и бутон за приключване.


Когато натисна върху детайли за поръчката, се отваря нова страница , като възможните ми опции са
-да проследя пратката
-да продам пратката
-да се свържа с продавача.
няма опция за приключване, няма опция за feedback.

Според тракинга, пратката още пътува. Всъщност аз вече я взех.
Виж целия пост
# 322
При мен в синия правоъгълник пише Leave feedback. Под него с малките сини букви пише View order details и когато го отворя, в ляво е снимката на артикула, а първия надпис горе в дясно е Leave feedback.
Виж целия пост
# 323
Мисля, че можеш да оставиш feedback само в рамките на определен срок. Нещо за 30 дни, броено от последния възможен ден за доставка, ми се върти в главата.
Виж целия пост
# 324
Ами след като не е приключена, не виждам как ще дадеш фиийдбек. Пиши на съпорт?
Виж целия пост
# 325
Ами след като не е приключена, не виждам как ще дадеш фиийдбек.

А?
Виж целия пост
# 326
Здравейте, имам следния проблем. Участвах с оферта за цена едно бебешко кошче за количка (която продавача я прие и съответно платих), като ще използвам фирмата Габиели за доставка до България. При плащането до техния адрес ми даваше доставка 1st class Royal Mail 8,90 паунда. Платих си цената на кошчето+цената на доставката. Сега обаче продавача ми пише, че условието е да си го взема и че ако искам той да ми го изпрати било 30 паунда (Scream). Аз ли бъркам или той се опитва да ме метне?
Скрит текст:



Може ли съвет ако не съм аз в грешка какво да правя?
Виж целия пост
# 327
Има си отбелязана доставка.Този да не се прави на ударен.Кви 30 паунда кви 5лв иска този.
Виж целия пост
# 328
Не е прав, но пък и няма как да го накараш да ти прати стоката, ако не иска.
Виж целия пост
# 329
Прави се на луд. Настоявай да изпълни поетия ангажимент, така както ти си била коректна и си платила своевременно крайната цена. Аз направо бих се свързала с чата да го докладвам - аман от тарикати.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия