eBay – 99

  • 40 311
  • 681
# 600
Аха. Разбрах.
Ще ми вземе всичките парички завалията. А в последна минута някой ще ме надцака със снайпера.

Ето пример как се наддава на търг. Че предния шот ми прилича повече на карикатура

Виж целия пост
# 601
Здравейте, изчетох цялата тема и виждам, че и други преди мен са имали идентични проблеми. Също така виждам, че отдавна никой не е писал в нея, но ще съм много благодарна ако някой може да ми помогне със съвет и/или мнение.
Октомври месец си поръчах козметика от ebey.co.uk. От трите артикула единият се оказа толкова очеизвадно менте (различен цвят на серума, разминаване в баркодовете на самото шише и на картонената опаковка и т.н.) Информирах за това продавачката, която естествено каза, че явно по пътя са подменили стоката, защото тя като я е изпращала всичко си било перфектно (не съм и очаквала да си признае, че продава гаражни ментета ...) Така или иначе каза, че ако и я изпратя обратно ще ми възстанови парите. Тук идват проблемите Simple Smile Пуснах пратката с български пощи. https://m.17track.net/en показва, че от 24.10 пратката е на Langley HWDC, United Kingdom, Item has left our international processing centre . Има ли начин да разбера какво се случва с нея? Ибей продавачката, както можеше да се очаква, не е кооперативна и затвори кейса в първия възможен миг. Има ли изобщо нещо, което бих могла да направя?
Виж целия пост
# 602
Ами май нищо не можеш да направиш. Ако искаш провери в Royal mail дали няма да излезе информация, че е доставена.
Аз имах случай преди време с един артикул, който върнах на продавача. Той обаче каза, че не го е получил. Срока за диспут в eBay беше изтекъл, затова отворих в PayPal. И въпреки, че предоставих скрийншотове на кореспонденцията, проследяването на пратката и подписа му на "получил", от PayPal отсъдиха в негова полза...
Виж целия пост
# 603
В тракинга на Роял мейл уви също няма повече информация Sad
Много се чудех дали да се занимавам с връщане на стоката, защото още в началото се притеснявах, че от хора продаващи ментета не може да се очаква почтеност.
Дано все пак споделения ми негативен опит да помогне на някой да избегне същите проблеми.
Виж целия пост
# 604
Ами май нищо не можеш да направиш. Ако искаш провери в Royal mail дали няма да излезе информация, че е доставена.
Аз имах случай преди време с един артикул, който върнах на продавача. Той обаче каза, че не го е получил. Срока за диспут в eBay беше изтекъл, затова отворих в PayPal. И въпреки, че предоставих скрийншотове на кореспонденцията, проследяването на пратката и подписа му на "получил", от PayPal отсъдиха в негова полза...
Трябваше да се обърнеш към Европейските центрове за защита на потребителя. Тогава Пейпал нямаше да има къде да мърдат. Ебей и Пейпал са некоректни, лъжат, че има защита на потребителя, а после като възникне проблем и отвориш диспут него го решават някакви, които имат за цел да обработят огромен брой диспути и изобщо не навлизат в дълбочина, а ги претупват набързо.
Виж целия пост
# 605
The_Тhird, прочетох Вашия случай. Адмирации за упорството да получите справедливост. Набелязала съм си този вариант като последен, но за момента уви не мога по никакъв начин да докажа, че съм върнала стоката поради описаните по-горе причини Sad Отделен въпрос, че е менте и съм направила снимки. Ebay само погледнаха, че не е получена обратно и затвориха кейса по искане на продавачката.
Виж целия пост
# 606
Здравейте, от това което прочетох в последните страници, наистина ли вече няма читав снайпер, изобщо има ли някакъв снайпер с който оперирате?
Виж целия пост
# 607
Български пощи трябва да имат начин да проследят какво се случва с пратката. Предполагам, че пратката е била препоръчана. Виж долу в този линк има телефони за справки https://www.bgpost.bg/bg/13. Трябва да звъниш по-упорито, че не винаги вдигат. Ако решиш да се обръщаш към Европейските центове трябва да бъде срещу Пейпал. Те са ЕС и попадат под юрисдикцията им. Диспут в Пейпал отваряла ли си?
Виж целия пост
# 608
Звънях на български пощи. Трябвало да пусна жалба, но срока за отговор е между 1 и 3 месеца Sad . В общи линии ми казаха, че е изгубена кауза. Освен това, когато попълвах при пускането информация за пратката ми казаха да пиша, че е на стойност 1-2 Евро (реално е около 25), а аз написах 5 Евро, доколкото помня. Сега го отчитам като голяма глупост. В ПейПал не съм отваряла все още диспут, защото пратката все още се води официално "in transit".
Виж целия пост
# 609
Не помня вече, но ми се върти в главата, че при Пейпал срока за диспути беше 6 месеца. Трябва да погледнеш в условията им. А за стойността на пратката ще има значение ако от Български пощи са я затрили и претендираш да те обезщетят. В случая искаш информация, че пратката е доставена в Англия. Загубена кауза е ако махнеш с ръка и се откажеш от правата си. Те всичките тези като се почне от продавача и се мине през Ибей, Пейпал и Български пощи на това разчитат.
Виж целия пост
# 610
Здравейте!
Продавач ми отказа пратка, която платих, посочвайки, като основание проблем с адреса ми на доставка.
Цитат
   Issue with buyer's shipping addressIssue with buyer's shipping address
Адресът ми е коректен и е ползван многократно с всевъзможни доставчици.
Как мога да му оставя feedback, след като полето не е активно?
Виж целия пост
# 611
Никак. Говорил съм с търговец, който ми отказа спечелен търг с подобен аргумент.
Виж целия пост
# 612
Има ли идея някой как мога да си купя от Германия в eBay нещо, когато няма доставка до България?Sweat
Ще се отблагодаря, ако някой може да помогне Innocent
Виж целия пост
# 613
С превозвач. Една от темите https://www.bg-mamma.com/?topic=1409430
Виж целия пост
# 614
Има ли идея някой как мога да си купя от eBay нещо, когато няма доставка до България?Sweat
Ще се отблагодаря, ако някой може да помогне Innocent

Зависи до кои държави изпраща продавачът.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия