eBay – 99

  • 38 854
  • 676
# 165
Еее, The_Third, браво за упорството и че не си оставил нещата така. Радвам се, че най-накрая са ти върнали парите. И хубаво направи, че сподели опита си – може да послужи на някого друг в твоето положение. Peace
Виж целия пост
# 166
Не беше толкова заради парите колкото заради отношението на тези от съпорта на ибей и Пейпал. Направиха ме на маймуна тогава. За щастие сме член на ЕС и има закони и институции, които защитават потребителите в такива случаи. Ето линк https://www.ecc.bg/ ако на някого му се наложи да си търси правата. Има изградена мрежа от такива центрове във всички страни членки на ЕС. При възникнал проблем се подава молба с описание на случая заедно с копие на кореспонденцията между страните в спора, копие от транзакцията, тракинг информацията и изобщо всичко свързано със случая. От нашия център подготвят всичко и го изпращат до подобен център в съответната страна, в която е регистриран въпросния търговец в моя случая Люксембург където са регистрирани Пейпал. Те от своя страна се свързват с търговеца за изясняване на случая. При запитване от страна на официална институция на ЕС на Пейпал вече им се налага да преразгледат случая подробно. Сега очаквам да видя какво са отговорили от Пейпал.
Виж целия пост
# 167
Здравейте може ли да ми обясни някой при създаване на обява как да сложа падащи меню . Прилагам снимка . Благодаря ви
eBay.de
Виж целия пост
# 168
Здравейте на всички !

Моля да ме извините, ако въпросът вече е задаван !
Бих искала да попитам - поръчвал ли е някой от Ebay Australia ? Става въпрос за миниатюрно пакетче. Според продавачът, Тракинг номер не е наличен, доставката е чрез Royal Mail. Директно на адрес ли ги доставят или трябва да издирвам пратката в централната поща ?
Предварително благодаря за отговора !
Виж целия пост
# 169
Щом не е с куриер, трябва да пристигне на адреса ти, или на митница, и в двата случая трябва да получиш известие в пощенската си кутия.
Виж целия пост
# 170
Ако пратката е на стойност над 15 евро, най-вероятно ще отиде на митница и ще се наложи да я освобождаваш.
Виж целия пост
# 171
Щом не е с куриер, трябва да пристигне на адреса ти, или на митница, и в двата случая трябва да получиш известие в пощенската си кутия.
Това, което ме притеснява, е че адресът, който съм посочила, е бизнес сграда - няма конкретна пощенска кутия. Освен това, никъде в поръчката през Еbay не откривам и изписан телефонният ми номер. Общо взето, не се знае как ще се свържат с мен, така да разбирам ? Sweat Smile
Съжалявам за идиотските въпроси, но ми е за първи път.
Виж целия пост
# 172
Това, което ме притеснява, е че адресът, който съм посочила, е бизнес сграда - няма конкретна пощенска кутия. Освен това, никъде в поръчката през Еbay не откривам и изписан телефонният ми номер. Общо взето, не се знае как ще се свържат с мен, така да разбирам ? Sweat Smile
Съжалявам за идиотските въпроси, но ми е за първи път.
Продавачът го вижда и го изписва, но може и да не го направи. В поръчката не се вижда. Когато е в твоята поща, ще получиш SMS от БГ Пощи, ако има телефонен номер на пратката. Това е ново от преди няколко месеца. Най-сетне и те да влязат в 21-ви век.
Виж целия пост
# 173
Наминавам само да кажа, че тази сутрин ми се появи някакво проследяване на пратка с Български пощи за Великобритания. Дано да е за постоянно.

И да се оплача, че скоро може да попадна в казуса на The_Third.
Пратката пристигна, писах на купувача няколко пъти да си я вземе, никаква реакция вече три седмици. Ще ми я върнат по някое време. Питах в чата какво още да направя, отговориха ми, че в случая нямам нарушение, направила съм всичко по силите си, не дължа връщане на парите за неполучена стока, ако купувачът желае да получи стоката, ще трябва да заплати повторна доставка, а в случай на диспут ибей ще отсъди в моя полза.
Виж целия пост
# 174
И аз не знам да се похваля ли или да се оплаквам. Официално е факт проследяването във Великобритания от началото на месеца. Разбрах го след като върнах една стока през април, за да получа пълен рефънд. Обаче от Ибей искаха потвърждение, че нещото е загубено или доставено. Пуснах запитване до бг пощи. Оказа се, че срока за отговор е 3 месеца. Вчера, ден след като изтече този срок ми пратиха мейл, че пратката е пристигнала на 30.04!!! От ибей обаче вече не шскат да плащат, щото трябвало да се свърга с тях в едномесечен срок, ама какво да им кажа, като проследяването беше само до напускането на РБ... А бе не е за приказване. Посъветваха ме да отворя диспут в Пейпал. Омо нали преди не можеше и на двете места, сега има ли промяна?
Виж целия пост
# 175
Може и в Пейпал да отвориш диспут. Аз поне се разправях и на двете места. Освен това докато четох правилата някъде видях, че срокът за диспути в Пейпал е 180 дни или нещо такова. Когато отвориш диспут ще трябва да им представиш доказателство на английски, че пратката е доставена обратно.
Виж целия пост
# 176
Sunny, сайтът на Royal Mail в момента позволява проследяване и на пратки от април месец, че дори и подпис на приелия дава - току-що проверих.
Направи си един скрийншот и успех в пейпал, там срокът за диспут е 180 дни.
Виж целия пост
# 177
Попаднах на този сайт, покрай един модел който търсех и е на доста добра цена, но ми се струва съмнителен сайта, а и тези 86%?! Още не съм се регистрирал да видя доставката как е.
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeigen/deutschland/c0-l0?userIds=6824004
Виж целия пост
# 178
Секцията kleinanzeigen е за продажба на употребявани, ненужни вещи от физически лица. В Германия повечето квартири се дават под наем не обзаведени. Нормално е да си купиш мебели и след това да ги продадеш по същият начин. Освен мебелите често продават и кухненско оборудване, печки, перални...всичко.
Често условието е да се вземе лично. Освен това, ако договорите доставка, не забравяйте, че немците обичат да се плаща с банков превод!
Виж целия пост
# 179
Интересно, защо тогава не ме пуска с рег-ята от ибей?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия