eBay – 99

  • 38 962
  • 676
# 540
Здравейте, какво означава доставка до пощенска станция, за Германия ми  е въпроса? Благодаря!
Виж целия пост
# 541
Здравейте,
някой знае ли кой доставя в България пратки с Economy SpeedPAK пратки? Китайците в ebay ги пращат с това.
Номерата са дълги в тип : EE100xxxxxxxxxxx0001020003A0N

Виж целия пост
# 542
С Бгпощи пристигат.
Виж целия пост
# 543
Да. Пристигна. С БГ Пощи потвърждавам.
Виж целия пост
# 544
Здравейте, може ли някой да ми помогне да редактираме обяви в  eBay? Искаме да задраскаме сегашната цена и да напишем нова. Как би трябвало да се направи? В редакция на обявата в полето има място само за една цена. Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 545
Размер 5`-7` на какви сантиметри е равно?
Виж целия пост
# 546
Здравейте, момичета!
Моля Ви за малко помощ във връзка с моя поръчка от английския иБей. Преди седмица поръчах скъпо мъжко кожено авиаторско яке от Пакистан. Цената за такъв артикул беше много добра /300 лв-/ - якето е тип В3 и издържа на студове от -36* C Отдолу спокойно може да се носи само с тениска с къс ръкав.

Проблемът идва от това, че продавачът декларира снощи, че якето е изпратено, но днес от Пакистан ми звъняха по Whats App да съм им предоставил VAT / IOSS number; (ДДС някакъв номер или IOSS, което дори не го зная какво е.) Казаха, че съгласно разпоредбите на ЕС,  FEDEX / DHL изисква ДДС / IOSS номер, за да резервира етикета за доставка. Без тези данни за ДДС якето не можело да продължи.
Веднага допълвам, че най-общо разбрах, че от 1-ви юли ЕС облага всички стоки от трети страни с ДДС, и че това ДДС го плащаме още при самата поръчка. Но за какъв номер говорят тези и каква допълнителна информация искат от мен, като аз съм физицеско лице и дори нямам регистрация по ДДС в нашата си страна? Още при покупката платих ДДС, като то ми излезе близо 36$. Моля Ви, кажете ми каква информация да им предоставя и как да подходя в този случай? Благодаря Ви много предварително!

Поздрави! Kissing Heart  Flowers Sunflower
Виж целия пост
# 547
Нещо са се объркали тия пакистанци - IOSS номер трябва да има продавачът, ако реши да ползва този режим, да се регистрира, да събира ДДС и да го превежда на данъчните в съответната държава. Читав ли е този търговец? Малко съмнителна ми се струва ситуацията..
Виж целия пост
# 548
И на мен ми се струва като някакъв вид измама.
Спасител, опита ли да се свържеш с продавача и да го информираш, че има проблем с доставката?
Дори и пратката да не може да продължи по пътя си, това теб не те касае – да се оправя подателят. Кажи му, че ще повдигнеш кейс, ако не реши проблема.
Виж целия пост
# 549
Здравейте, мами!

Досега не съм поръчвала през ebay, но края на ноември ми се наложи. Имам еди казус, за който моля да помогнете, ако разполагате с информация.

Едната ми поръчка беше от английския ebay, генерираха ми тракинг номер към Royal mail. Когато искам да проверя къде е пратката, ми изписва, че този номер няма тракинг услуга или че не е намерена такава пратка. Свързах се и с Интерлогистика, понеже прочетох, че най-често използват тях за доставките в България - и там няма такава пратка.

Въората поръчка беше от Френския ebay. През La Poste - Lettre Prioritaire Internationale, което предполагам значи, че тук ще бъде доставено от Български пощи? Там нямам тракинг номер и съвсем не знам какво и как да проверя.

И на двете пратки, крайният срок за доставка е днес - 22.12.2021.

Бихте ли ме посъветвали какво да правя и как, и къде да проверя какво става с доставката?
Благодря Ви предварително!
Виж целия пост
# 550
И на двете пратки, крайният срок за доставка е днес - 22.12.2021.

Здравей,

Първо, не се притеснявай, ако не получиш пратката ще повдигнеш case и ще ти върнат парите.
Да споделя на мен какво ми се случи. Поръчах с доставка по DHL. Сложил съм адрес до поискване в Централните пощи, та първо там отидох. Упътиха ме при офис на Булпост, оттам към два на DHL, откъдето ми казаха, че в България пратките ги доставят Спииди, а от Спииди ми казаха, че всъщност е Рапидо. От Рапидо ми казаха, че не е стигнала пратката до града, а в някакъв разпределителен център извън него. Пратката е била върната. Поръчах я отново, надплатих отгоре за услугата, продавачът беше коректен и ми я изпрати. В Рапидо им казах в кой офис я искам и там си я получих. Ако в Централните пощи пазят пратката поне 20 дни, то тази с DHL я кътат броени дни.
Пиша го, за да сте наясно, че може съвсем друга фирма да Ви го достави и най-лошия вариант е пратката да е пристигнала и да се е върнала без да разберете.
Непременно звънете на офис на доставчика за да научите къде да очаквате пратката. Имах и друг случай - пристигнала им в офиса, но нямало посочен телефон, та там си стои цял месец.
Проследяващият код може да е фалшив, може да няма проследяване в пределите на България, може да е сгрешен, но това само по себе си не значи, че пратката реално не е изпратена. След изтичане срока на доставка имате месец да повдигнете кейз и ще ви върнат парите. Все пак за мен тук пролемът не е дали ще бъдете ощетена, а дали не е пристигнала пратката Ви и да Ви чака.
Уведомете и продавача, че има проблем с проследяващия номер, той също може да съдейства. Погледнете и рейтингът му. Ако има нисък рейтинг или само 20-тина продажби, може да очаквате, че не е съвестен.

Цитат
Веднага допълвам, че най-общо разбрах, че от 1-ви юли ЕС облага всички стоки от трети страни с ДДС, и че това ДДС го плащаме още при самата поръчка.
Точно така. Това VAT е ДДС и се плаща още при поръчката. Тези, които Ви звънят са измамници.

Цитат
Моля Ви, кажете ми каква информация да им предоставя и как да подходя в този случай?
Никаква. Ако Ви знаят по име, да знаете, че са в комбина с продавача.
Виж целия пост
# 551
Имам пратка от ebay.com с global shipping program, с платени импортни такси. От DHL искат да им пращам пълномощно, еори номер и т.н. Нормално ли е това? Не е ли целта на тази програма да не се занимавам с подобни неща, а ebay и съответнана фирма да се погрижат за освобождаване от митница от тяхно име?
Виж целия пост
# 552
Да нормално е.
Виж целия пост
# 553
Здравейте! Имам следния казус - направих поръчка през немския йбей до адрес на превозвач в Берлин. В сайта ми отбеляза, че имам платен VAT, но днес си получих поръчката в София и си оказа, че имам да плащам ДДС и на превозвача. Чудя се на кой да пиша в този случай - на продавача или на съпорта на йбей - някой да е имал подобна случка?
Виж целия пост
# 554
А кой е превозвачът и как е платил VAT-а (на ръка или онлайн)?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия