Какво повече НЯМА да купя - 15

  • 88 653
  • 736
# 150
Няма да редактирам предишния пост. Костови ООД, които произвеждат сиренето Съединение, бяха едни от първите, които започнаха да поставят холограма на опаковката. Още по времето, когато бяха СД Костови ЕМК.  Явно за да се предпазят, или по-скоро да предпазят клиентите си от имитации.
Виж целия пост
# 151
На мен пък никога не ми се е случвало да не чакам на каса на Била. Само един човек да дойде с пълна количка са повече от 5 минути.
Виж целия пост
# 152
Ужасно твърди и нищо непочистващи са белите"магически"гъби от Т-маркет Angry
А намокри ли я? Тези тип гъби са твърди и трябва да се намокрят, леко смачкат, за да излезе излишната вода и тогава се ползват.
Виж целия пост
# 153
Сирене "Съединение" няма да купя повече.
Защо? Това е единственото сирене, за което със сигурност знам, че е хубаво и продължавам да купувам.
Кисело и солено, а очаквах повече след всичките хвалебствия за него. А цената и положтелните мнения предполага да е добро.
Виж целия пост
# 154
И вкъщи не бяхме очаровани от "Съединение".
Виж целия пост
# 155
Явно е въпрос на вкус и зависи от партидата. Аз не съм имала фал до сега с него.
Виж целия пост
# 156
Топено сирене ЖоСи. Отвратителен пластмасов вкус.
Виж целия пост
# 157
Ужасно твърди и нищо непочистващи са белите"магически"гъби от Т-маркет Angry
А намокри ли я? Тези тип гъби са твърди и трябва да се намокрят, леко смачкат, за да излезе излишната вода и тогава се ползват.

И аз не съм доволна от тях. За петна от ръчички по дограмата стават, но за по-замърсено не.
Виж целия пост
# 158
Не го вярвам това за Била.
Чакала съм повече от 5мин,никакъв бонус.
Мин.година за един кетчуп 10продавачки се изредиха да гледат етикета и пак тъпачките не ми го таксуваха на промо цена...въпросният продукт го имаше в каталога,но на касата излизаше с редовна цена Angry
На мен направо 1 лев ми дадоха вместо ваучер веднъж. Но трябва да знаеш и да си го поискаш. Много чаках при само 2 работещи каси и само аз поисках този ваучер тогава.
Виж целия пост
# 159
Касиерката си е извадила този лев от джоба.
Виж целия пост
# 160
И потребителката какво е виновна в случая? Да са следвали процедурата.
В Кауфланд отиваш на информация с касовия бон и ти дават пластика, зареждат я с 1 лев и готово.
Виж целия пост
# 161
Касиерката си е извадила този лев от джоба.
Ако е към мен това - не си го е извадила от джоба. Дойде управител, но явно не й се занимаваше в момента и каза на касиерката да ми даде лев и после ще се оправят... каквото и да означава това.
Виж целия пост
# 162
В Кауфланд отиваш на информация с касовия бон и ти дават пластика, зареждат я с 1 лев и готово.
Там вече е 3 лв.
Виж целия пост
# 163
Не го вярвам това за Била.
Чакала съм повече от 5мин,никакъв бонус.
Мин.година за един кетчуп 10продавачки се изредиха да гледат етикета и пак тъпачките не ми го таксуваха на промо цена...въпросният продукт го имаше в каталога,но на касата излизаше с редовна цена Angry
На мен направо 1 лев ми дадоха вместо ваучер веднъж. Но трябва да знаеш и да си го поискаш. Много чаках при само 2 работещи каси и само аз поисках този ваучер тогава.

Веднъж едно момче си поиска, защото е чакал повеме и касиерката започна да се прави на ударена. За какъв ваучер говорел и т.н. ( момчето беше ученик и си беше в правото) След това каза, че уж била нова.
Виж целия пост
# 164
В Кауфланд веднъж се опитах да взема компенсация за 10 минути чакане на опашката. Беше голям панаир, при работещи само три каси в час пик и момент, в който на паркинга почти нямаше свободно място. (Специално на този магазин не е голям паркинга). На информация извикаха една бабичка, която взе касовата бележка и уж отиде да гледа на камерите. Ядосах се още повече, защото след още 15 минути я нямаше никаква, явно целта им беше да ни откажат. Така и стана. Тръгнахме си, но вече втора година кракът ни не е стъпвал точно в този магазин. При наличие на поне още шест в града, този го заобикалям отдалеч.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия