Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 730
  • 768
# 540
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Виж целия пост
# 541
От някои квартали няма метро и удобен, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Виж целия пост
# 542
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Виж целия пост
# 543
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е.
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване.  
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили. 
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.
Виж целия пост
# 544
Нали си давате сметка, че това да ти блокират колата само в паркирано пред дома ти положение не е особено ок да не говорим за случаите, когато имаш Н на брой деца и в 17-18 ч трябва да ги събереш от училища, градини, ясли и тн, които са още по-голяма неуредица. Супер ще бъде само за деца, такива кито още нямат деца, или пък такива чиито деца са вече големи
Виж целия пост
# 545
Нали си давате сметка, че това да ти блокират колата само в паркирано пред дома ти положение не е особено ок да не говорим за случаите, когато имаш Н на брой деца и в 17-18 ч трябва да ги събереш от училища, градини, ясли и тн, които са още по-голяма неуредица.
Защо трябва да ги събираш с кола децата, в нормалните квартали на София има училища и детски градини, и ясли на пеш разстояние, при това вече има системи на райониране и ако живееш в района им (с постянен или настоящ адрес), си с предимство за записване. Именно да не се кандилкат децата из цяла София е направено това. Да учи детето на разстояние пеш до 7 клас е най-доброто и за него, и за родителите, а след 7 клас вече може да пътува само за гимназията.  
Виж целия пост
# 546
Подкрепям Poppea. Не виждам смисъл от лашкане насам-натам, при условие, че навсякъде има дг, училища и прочие. Щерката учи на 200 метра от нас, частната й занималня също е на толкова. Ходи на балет два пъти седмично до НДК, но хващаме тролей до там - остава да се пали колата за няколко спирки с тролея, а после да се търси място за паркиране там. Не й окапват краката като се вози на тролей. Осемгодишна е.
Виж целия пост
# 547
Нали си давате сметка, че това да ти блокират колата само в паркирано пред дома ти положение не е особено ок да не говорим за случаите, когато имаш Н на брой деца и в 17-18 ч трябва да ги събереш от училища, градини, ясли и тн, които са още по-голяма неуредица. Супер ще бъде само за деца, такива кито още нямат деца, или пък такива чиито деца са вече големи

И какво ти пречи зоната да си прибираш децата? В повечето училища върви една колона от коли, всяка спира за малко, детето се качва и после отминава. За това не ти трябва нито паркинг, нито зона. А ако все пак се налага да спреш - ми пускаш един СМС, какво толкова? При това този СМС важи един час - можеш да спреш за 10 минути тук да си вземеш едното дете и да отидеш за другото и пак ще имаш време. За мен това е много по-удобно отколкото да няма зона и да обикаляш половин час да търсиш място и накрая намериш нещо на 10 минути от градината  Twisted Evil
Виж целия пост
# 548
Паркинга пред Националния стадион е смешно малък, само да вметна. И докато в кварталите с повече деца, не се направят повече градини и училища, хората ще се влачат там, където има свободни места и ще задръстват движението. Лично аз не съм активен шофьор, да не гракнете сега и не ползвам кола - влача се с градския транспорт. Но не само хората имат вина за многото коли из града, софийска община има да свърши още много работа, за да намали трафика. Зимата каква смешка направиха - цял един ден се возеха хората с билет от 1 лев, за да се намалят вредните емисии, като можеше да го направят една седмица поне, за да има полза. Цялата им работа е такава, правят нещо, колкото да не заспят!
Виж целия пост
# 549
Скрит текст:
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е. [/spoiler]
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване. 
Скрит текст:
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Скрит текст:
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили. 
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.

Хахахахах Попея, моля ти се не повтаряй като робот глупостите на Спаси София. Това наистина са пълни глупости. Истината е, че като стане цяла София в зони за паркиране ще се купуват просто нов вид винетки за паркиране. Нали не смяташ, че някой ще си зареже колата, след като няма друг избор примерно? Обаче 100-200-300-500 лв годишно за тези нови "винетки" за паркиране няма да спрат някого да си използва автомобила. Вкарват си ни такси и такси и като глупави овце се радваме, вместо да се противопоставяме. Я ми кажи работата на пътна полиция и на паркинги и гаражи не се ли припокрива, та плащаме и за двете?!?!?!
Плюс това цялата идея на това нещо навсякъде да е платено абсолютно издиша, тъй като целта да се придвижваш с автомобил е именно да стигаш от точка А до точка Б, а не да седи паркиран пред вас?! Това просто е смешно, наистина.
Виж целия пост
# 550

Хахахахах Попея, моля ти се не повтаряй като робот глупостите на Спаси София. Това наистина са пълни глупости. Истината е, че като стане цяла София в зони за паркиране ще се купуват просто нов вид винетки за паркиране. Нали не смяташ, че някой ще си зареже колата, след като няма друг избор примерно? Обаче 100-200-300-500 лв годишно за тези нови "винетки" за паркиране няма да спрат някого да си използва автомобила. Вкарват си ни такси и такси и като глупави овце се радваме, вместо да се противопоставяме. Я ми кажи работата на пътна полиция и на паркинги и гаражи не се ли припокрива, та плащаме и за двете?!?!?!
Плюс това цялата идея на това нещо навсякъде да е платено абсолютно издиша, тъй като целта да се придвижваш с автомобил е именно да стигаш от точка А до точка Б, а не да седи паркиран пред вас?! Това просто е смешно, наистина.
Ами ако можеш да си плащаш, плащай си, ако не можеш, ще си продадеш автомобила и ще се придвижваш с ГТ, никой не ти е гарантирал правото да имаш автомобил, че и всеки ден да го ползваш. Като искаш да се возиш всеки ден на автомобила си, отиваш някъде, където няма още милион и половина като тебе, и си караш на воля. Иначе може да се смееш, колкото си искаш, зоните се разширяват, ограниченията за коли се увеличават и няма как другояче да е. Да не мислиш, че в Осло ГТ е евтин, или паркирането, или данъка за кола. Или в Амстердам, или в Копенхаген. Те не са се качили на велосипедите по желание, а по принуда.  
Виж целия пост
# 551
Fuckforlife, срещу кооперацията ни има един с три димящи трошки паркирани пред неговия вход.
Заема 3 места, като две от колите ги мести рядко. Не мисля че едната дори струва 1000 лева... Ние сме почти в Широкия Център на Сф, близо до нас, да речем 1 спирка има Зелена Зона, но при нас все още не.
Този по цял ден кисне долу при колите, или ремонтира, или пречи, или ги мие, или им тупа стелките... Абе влюбен си е в трошките той. Ако някой му спре на мястото, случайно.. ела да видиш какво става...
Добре,  че ние в нашата кооперация повечето имаме пракоместа ( мисля че това му боде окото)  и веднъж беше потрошен прозореца на нашата кола, която по случайност остана за 3 дни извън паркомястото ни. Това се случва и с други коли... и все ако са паркирали случайно пред неговия вход.
Надолу по улицата има поне още 2- ма такива, не ги знам колко точно коли имат, но е гараж за димящи трошки, някои почти не се местят, само заемат място, цапат въздуха ако се припалят и пречат. Не струват нищо.
Собствениците са чичковци, едва ли имат малки деца Thinking
ДГ имаме в съседство, никакъв шанс човек да спред да си остави или вземе детето, все от такива "любители на колите"-повечето не могат да поддържат 1 кола, но имат по 2. Thinking
Виж целия пост
# 552
Wooden Cuckoo Clocks именно, как една синя/зелена зона ще премахне точно този проблем за който говориш??? Идеята е, че сме тръгнали в грешна посока. Аз нямам нищо против да е скъпо да се ползва автомобил, но за целта трябва да се направи да е неизгодно да го притежаваш с данъци например. В чужбина има еко компонент в данъка на автомобила и колкото е по-нов, толкова по-евтин е, тук е обратното защото целта е да се пълни хазната, а не да се мисли за гражданите... Зоната в случая само би причинила още повече недостатъци от този тип - седящи таратайки за по 1000 лв пред блока и няма кой да ги мръдне, пък ти ходи и търси места за паркиране после.
Виж целия пост
# 553
Този няма да плати за ЛОКАЛНО ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ НА ППС в Зона за нито една от колите си предполагам. За втора в двоен размер , за трета в троен... едва ли? Те колите му струват по - малко от винетките.
Или дори той да плати за 1-2години, други като него няма да платят.
не е ли логично да има 1 кола, като тъй и тъй са стари и едва ги поддържа. или аз не схващам, за какво са му? За да пречи на околните?
Виж целия пост
# 554
Wooden Cuckoo Clocks именно, как една синя/зелена зона ще премахне точно този проблем за който говориш??? Идеята е, че сме тръгнали в грешна посока. Аз нямам нищо против да е скъпо да се ползва автомобил, но за целта трябва да се направи да е неизгодно да го притежаваш с данъци например. В чужбина има еко компонент в данъка на автомобила и колкото е по-нов, толкова по-евтин е, тук е обратното защото целта е да се пълни хазната, а не да се мисли за гражданите... Зоната в случая само би причинила още повече недостатъци от този тип - седящи таратайки за по 1000 лв пред блока и няма кой да ги мръдне, пък ти ходи и търси места за паркиране после.
Чакай малко, за данъците съм напълно съгласна, но това не отменя зоните. Всичко това са елементи от единна стратегия за ограничаване на автомобилите. И е само въпрос на време и у нас да вдигнат данъците и да сложат по-високи данъци за старите автомобили или еко-данъци.
А седящите таратайки пред блока в зона ще са на собственици, които са си платили винетката, а също и еко данъка за таратайката, така че най-вероятно ще я разкарат, след като в един момент им стане скъпо да я имат. Сега е там, защото просто не им струва нищо да е там.
Този няма да плати за ЛОКАЛНО ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ НА ППС в Зона за нито една от колите си предполагам. За втора в двоен размер , за трета в троен... едва ли? Те колите му струват по - малко от винетките.
Или дори той да плати за 1-2години, други като него няма да платят.
не е ли логично да има 1 кола, като тъй и тъй са стари и едва ги поддържа. или аз не схващам, за какво са му? За да пречи на околните?
Точно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия