WIZZ AIR - 34

  • 44 255
  • 799
# 45
А имате ли потвърждение, че наистина отговарят до 3-4 дни  ако им пишете във формата в сайта? 

И още един въпрос  - ако съм в чужбина и трябва да се смени отново името, тъй като е сгрешено за всички полети защото е на една резервация - на какъв телефон да се обаждам ? Например съм в Унгария, не мога да се обадя в България или мога ?
Виж целия пост
# 46
В сайта може да се провери на кои летища може да се мине с мобилна бордна карта: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … chvane-na-borda#/
отворете ЧЕКИРАНЕ ОТ МОБИЛНО УСТРОЙСТВО
Мен лично ме интересуваше Виена, на което до скоро не можеше да се минава с мобилна бордна карта, но вече пише, че може.
Виж целия пост
# 47
А имате ли потвърждение, че наистина отговарят до 3-4 дни  ако им пишете във формата в сайта? 

И още един въпрос  - ако съм в чужбина и трябва да се смени отново името, тъй като е сгрешено за всички полети защото е на една резервация - на какъв телефон да се обаждам ? Например съм в Унгария, не мога да се обадя в България или мога ?
Обади се на телефона от първа страница, кажи им каква е грешката, имай готовност да кажеш номера на резервацията, както и номера на профила на човека, който е купувал билетите. Ще оправят грешката в цялата резервация.

Виж целия пост
# 48
Оправих си най -належащата резервация. но имам общо четири полета. не мога да дам номера на човека купувал билетите защото не го знам. не е ли по -лесно просто той да ги промени ?
Виж целия пост
# 49
Оправих си най -належащата резервация. но имам общо четири полета. не мога да дам номера на човека купувал билетите защото не го знам. не е ли по -лесно просто той да ги промени ?
той не може сам, за всяка резервация ви трябва помощ от персонала на Уизз.
Трябваше с това обаждане да кажете номерата на всички резервации. Или човекът, чийто е профилът да се обади и да помоли за същото.
Виж целия пост
# 50
Да, да имах предвид той да се обади.
Чак сега ми стана ясно вече , мерси.
Виж целия пост
# 51
С кредити от профила мога ли да платя за трансфер от летището? Самостоятелно, не по време на резервация.
Виж целия пост
# 52
 Здравейте, за
1. За Шерлероа може да се минава с мобилна бордна карта, но аз за всеки случай ги принтирам.
2. Ако може да побликувам още един телефон на наземния персонал обслужващ wizzair в София 02/9373908, тъй като този телефон бе моето спасение миналата седмица, защото бях купила билети на един познат с който летяхме заедно, но не бях записала номерата на резеравците, който трябват за чекиране.
Виж целия пост
# 53
Само на мен ли системата ми даде безплатно да променя правописната грешка в името🤔 извадила съм някъв късмет явно
Виж целия пост
# 54
До няколко часа след резервацията е безплатно, колко точно бяха? Вероятно затова се е получило безплатно
Виж целия пост
# 55
Нямаше и час, бързо забелязах грешката, но все още ми дава такава опция
Виж целия пост
# 56
Само на мен ли системата ми даде безплатно да променя правописната грешка в името🤔 извадила съм някъв късмет явно
Не трябва ли да си е безплатно винаги ?  о.О
 ЛОЛ ако е така -тея наистина са зле щом се чудят от къде да съдерат още някой и друг лев. "Продаваме евтини билети понякога, но затова пък едно място струва 30лв, о и получавате бонус - всяка ваша грешка ще ви струва пари защото... ние така сме казали."  БРАВО уиз, супер сте !
Виж целия пост
# 57
Ами то пък в крайна сметка се пише внимателно, без да бързаш, за да няма после хрън-мрън.
Уф, прецаках се, че не си взех приорити, летя утре, как ще натъпча багажа в малката раница, идея си нямам. Май ще си облеча 2-3 ката дрехи 🤣
Виж целия пост
# 58
Ами то пък в крайна сметка се пише внимателно, без да бързаш, за да няма после хрън-мрън.
Ами ако аз си правех резервацията нямаше да си объркам името. Човекът който я направи ми знае мн добре името, но явно от бързане и недоглеждане е направил грешката.
Колкото и нелепо да звучи, вината в случая изобщо не е моя. Wink
И можеха да  го споменат това - когато се обадиш служителката не спомена нищо за доплащане.
Виж целия пост
# 59
Колко време важи wizz кредитът, който дават, когато променят дата на полет и клиентът избере този вариант на обезщетение за неудобството вместо връщане на платената сума за билетите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия