WIZZ AIR - 34

  • 44 310
  • 799
# 480
Багажът с Priority само в куфар с колелца ли може да е или може и сак? С Райън знам, че може и сак, но с Уиз не съм летяла. 
Виж целия пост
# 481
Може и куфар, може и сак, важното е да отговаря на размерите.
Виж целия пост
# 482
Може и куфар, може и сак, важното е да отговаря на размерите.
Оф, отдъхнах си, мерси много Simple Smile Утре летя и сега се зачетох, че пише trolley bag,а с райън не съм  виждала такова уточнение.
Виж целия пост
# 483
Само да вметна, че пътувах София-Бергамо и обратно с приорити. И влачихме освен двата куфара на колелца, чанти плюс дамска, плюс два плика с боклуци от фрийшопа на летището. И никой нищо.
Да не говорим, че всеки втори ядеше и пееше на борда външна храна и напитки от кафенета на Бергамо преди гейтовете.
Имаше семейство с три деца. Едното бебе. Бащата и едното бяха в предната част. Майката с бебето и третото дете в средата. Беше страааашна драма за тях и за нас. Преценете си сами как да си или не си купувате местата.
Виж целия пост
# 484
Знаете ли на летището в Айндховен приемат електронни бордни карти?
Виж целия пост
# 485
Знаете ли на летището в Айндховен приемат електронни бордни карти?

ЗавеянаFlowers Hibiscus ,
преди месец пътувах и приемаха
Виж целия пост
# 486
Ако взимаме по левче за отговор на въпросa за багажа на колелца - ще забогатеем. Grinning Grinning
Виж целия пост
# 487
здравейте момичета,

знам че въпросът ми е задаван много пъти, но не намерих отговор. Не ми стана ясно никъде лаптопа ми като какъв багаж се води? Ако си закупя чекиран багаж и имам безплатен ръчен, лаптопа в ръчния ли трябва да влезне или мога да го нося отделно в чантата си за лаптоп и няма да ми бъде поискано заплащане за него?
Виж целия пост
# 488
В ръчния, отделно ако е ще си платите.
Виж целия пост
# 489
много благодаря Simple Smile
Виж целия пост
# 490
Здравейте, дали някой от вас има проблеми с чекирането? Полета е на 24 юни и системата не дава да избера дата на раждане на пасажери след 24.06.2005? Какво се прави в такъв случай?
Виж целия пост
# 491
Явно сте купили на детето билет за възрастен, затова е така. Обадете се на телефона на Уиз, за да ви го оправят.
Виж целия пост
# 492
Еее, може и така да ги е купил мъжа ми по погрешка. А на неимпулсния телефон дали мога да звънна или няма да ме отразят и ще ме пренасочват към импулсния Sad  Или да пиша на callcentre.hu@wizzair.com за съдействие, но на български или на английски. и
При всички случаи ли ще бъда таксуване за поправка на грешката, нали?
Виж целия пост
# 493
Вие не поправяте име,  полет, номер документа т.н.  Не би трябвало да таксуват нищо
Виж целия пост
# 494
Нямате време да чакате отговор по имейла. Обадете се по телефона. Пробвайте на неимпулсния, ако не стане, на импулсния. Няма да ви таксуват за тази поправка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия