WIZZ AIR - 34

  • 44 484
  • 799
# 225
Три пъти вече , след 24ч най-малко. Един път след 48ч и повече.
Виж целия пост
# 226
Важен въпрос:

Някой летял ли е с пасаван (възрастен)? И как става чекирането?
Като какъв се отбелязва този документ?
Виж целия пост
# 227
Мисля, че имаше опция "Other document".
Виж целия пост
# 228
Здравейте. Ще правя резервация за мен, съпруга ми и детето (на година и 4 месеца към момента на пътуването). Четох в сайта на Уиз, че при резервиране на билет за бебе, в полето за малко име, трябва да се напише INFANT, а не името на бебето и вече в полето за фамилно име, съответното име. Някой скоро правил ли е такава резервация и така ли стоят нещата наистина? Бебето да не се окаже без билет  Joy И още нещо, очаква ли се намаление по повод рождения ден на фирмата 19.05? Извинявам се, ако е коментирано вече.
Виж целия пост
# 229
Здравейте,
Днес направих резервация и плащане на пътуване на моето семейство е европейски съюз и изобщо не се усетих ,че не съм си написала името по транскрипцията от документите ми .Писах им с молба да го променят ...някой имал ли е мият проблем и как го решихте ?
Виж целия пост
# 230
На нас пък ни изникна проблем и трябваше да пътуваме  на 9 май-четвъртък ,но приятелят ни на негово име е и резервацията е приет по спешност в болница.Цялото пътуване пропада .В Букинг всичко е платено и все пак от хотела са проявили разбиране.Срещу определена такса ще ни преместят резервацията след като уточним дата.В Уиз обаче са отговорили писменно да предявим претенции и в срок от 1 месец щели да ни отговорят. Това значи че ще пием една студена вода нали? Билетите са купени с дискаунт клуб каквото и да значи това.
Виж целия пост
# 231
По кое време на годината полетите до Барселона са на добри цени?
Виж целия пост
# 232
С преведени медицински документи може би ще възстановят за него. Така съм чела.
Виж целия пост
# 233
Защо да има нужда от превод, служителят от хелпдеска на Уизз, към който се препращат въпросите ни, обикновено е българин. Аз съм ги контактвала заради прилагане на документ, не са изисквали превод, а и комуникацията беше на български.
Виж целия пост
# 234
По кое време на годината полетите до Барселона са на добри цени?
Ами през половината юни цените са под 50лв. От София. Връщането зависи кога е. Има и добри варианти за до 150лв двупосочен, което за топ сезон е добре. Но без багаж и с дискаунт. Аз миналата година през юни си купих билети за началото на август по около 50лв посока. Обаче нямах конкретни дати. Иначе евтини билети за Барселона има за полети през февруари и март обикновено.
Виж целия пост
# 235
Здравейте. Ще правя резервация за мен, съпруга ми и детето (на година и 4 месеца към момента на пътуването). Четох в сайта на Уиз, че при резервиране на билет за бебе, в полето за малко име, трябва да се напише INFANT, а не името на бебето и вече в полето за фамилно име, съответното име. Някой скоро правил ли е такава резервация и така ли стоят нещата наистина? Бебето да не се окаже без билет  Joy И още нещо, очаква ли се намаление по повод рождения ден на фирмата 19.05? Извинявам се, ако е коментирано вече.

Нещо не сте разбрали. При въвеждане на броя на пътниците си избирате 2 възрастни и 1 бебе (infant), после при въвеждането на имената си пишете името и фамилията на бебето.
Виж целия пост
# 236
Привет! Имате ли наблюдение за билетите за Бари? Гледам за началото на юли има по 20 лв, но ми е рано.
Следя много сайта, и наблюдавам тенденцията, два месеца преди полет, билетите да са най—евтини. Има дестинации обаче, Лисабон, Барселона, които през лятото са скъпи.
Та... наблюдения какво става с полетите до Бари през август и началото на септември?
Виж целия пост
# 237
По кое време на годината полетите до Барселона са на добри цени?
Имаше през юни двупосочен за 100лв. това онзи ден с 20% намаление.
Виж целия пост
# 238
Здравейте. Ще правя резервация за мен, съпруга ми и детето (на година и 4 месеца към момента на пътуването). Четох в сайта на Уиз, че при резервиране на билет за бебе, в полето за малко име, трябва да се напише INFANT, а не името на бебето и вече в полето за фамилно име, съответното име. Някой скоро правил ли е такава резервация и така ли стоят нещата наистина? Бебето да не се окаже без билет  Joy И още нещо, очаква ли се намаление по повод рождения ден на фирмата 19.05? Извинявам се, ако е коментирано вече.

Нещо не сте разбрали. При въвеждане на броя на пътниците си избирате 2 възрастни и 1 бебе (infant), после при въвеждането на имената си пишете името и фамилията на бебето.

Обадих им се. Има такова нещо, но само, ако искам бебето да седи на отделно място и съответно да купим цял билет за него. Аз вече резервирах и платих, името и фамилията на бебето, което се води на моя билет, съответно ще седи в мен Simple Smile
Виж целия пост
# 239
На нас пък ни изникна проблем и трябваше да пътуваме  на 9 май-четвъртък ,но приятелят ни на негово име е и резервацията е приет по спешност в болница.Цялото пътуване пропада .В Букинг всичко е платено и все пак от хотела са проявили разбиране.Срещу определена такса ще ни преместят резервацията след като уточним дата.В Уиз обаче са отговорили писменно да предявим претенции и в срок от 1 месец щели да ни отговорят. Това значи че ще пием една студена вода нали? Билетите са купени с дискаунт клуб каквото и да значи това.
Това, че билетите ви са купени с дискаунт клуб означава, че сте ползвали отстъпка. Съберете всички документи по случая с приятеля ви и сканирани ги пратете на Уиз. Няма нужда да превеждате каквото и да е. А другите хора по резервацията могат да си летят, нищо, че притежателят на дискаунта не лети, той си има билет. Друг е въпроса ако самите вие не искате да летите без него. 99% ще възстановят базовата цена на билета за болния, но за другите нищо няма да възстановят. И с хотела дано договорката се спази, но съм скептична. Желая бързо възстановяване на пострадалия! Времето и светът са пред вас.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия