Български пощи

  • 4 975
  • 56
# 15
В тези случаи продавачът подава рекламация към техните пощи и започва разследване. Ако се докаже, че пратката е стигнала в България и след това е изчезнала, то БГ пощи ще дължат обезщетение и ще плащат цената на стоката. Мисля, че максимумът, който покриват повечето пощи е до около 35-40 евро.

Едната пратка е вече в този процес. Проблем е и, че за по-ниски мита продавачът често пише по-малка сума. Иначе то българина може ли да не краде?  А как се работи в тази държавна фирма и че няма да потърсят никакъв елементарен контрол в случая мисля, че е ясно. Точно затова и търся с тази тема подкрепа и да се информираме взаимно какво става.

Не всички куриерски фирми са държавни. Cainino не е. Но това едва ли има значение в случая.
Виж целия пост
# 16
Ти нямаш нищо общо с неговите рекламации към пощите, те може да отнемат и повече от 6 месеца.
Той трябва да ти върне сумата, която е платена с карта или Пейпал, или да ти изпрати нова пратка.
Виж целия пост
# 17
Ако чакате пратка от Китай може и 3 месеца да се бави.На всяка обява при поръчка си пише до колко време ще дойде .Повечето са до 60 работни дни.След изтичане на този срок вече имате право да пуснете диспут в сайта и да поискате от продавача да Ви върне парите или да изпрати отново.Аз съм имала случаи идват за 7-8 дни,друг път и по 3 месеца и повече съм чакала,но идват.
Виж целия пост
# 18
Преди да изтече този срок се отваря диспут. Мине ли месец/месец и половина и пратката я няма, се отваря диспут и не се затваря докато не върнат парите или не получите пратката.
Виж целия пост
# 19
Преди да изтече този срок се отваря диспут. Мине ли месец/месец и половина и пратката я няма, се отваря диспут и не се затваря докато не върнат парите или не получите пратката.
Това изобщо не е вярно.Ако срока Ви е до 60 дни след изтичането на тези 60 дни имате на разположение 15 дни ,за да пуснете диспута.Ако изтървете този срок нямате право на никакви притенции след това.Ако го пуснете в рамките на тези 15 дни автоматично започват да текат 30 дни през които продавача е длъжен да възстанови сумата.
Виж целия пост
# 20
Няколко пъти съм разговаряла със съпорта на Алиекспрес, винаги са ме съветвали преди да изтече 60-дневният срок да отварям диспут.

А го има и написано в правилата им: Contact the seller for more information. If that doesn’t work, you can always apply for a refund by opening a dispute. Make sure you do this before your Buyer Protection has ended.

Buyer protection е 60 дни, както се вижда на снимката:

Виж целия пост
# 21
Няколко пъти съм разговаряла със съпорта на Алиекспрес, винаги са ме съветвали преди да изтече 60-дневният срок да отварям диспут.

А го има и написано в правилата им: Contact the seller for more information. If that doesn’t work, you can always apply for a refund by opening a dispute. Make sure you do this before your Buyer Protection has ended.

Buyer protection е 60 дни, както се вижда на снимката:


Един единствен път ми се наложи да пусна диспут и ми даде да го отворя когато изтече срока за доставка (имах 14-15 дни).После още 30 дни чаках за връщане на сумата и си я получих де (може би на около 20-тия ден).В последствие и пратката пристигна,а вече я бях отписала.
Виж целия пост
# 22
Никога не съм отваряла диспут след изтичането на 60те дни, винаги е било преди това. Остане ли една седмица, действам.
Виж целия пост
# 23
Българските пощи са трагични, аз имах недоставена пратка по Нова година от iHerb - търсих, питах - нищо. Писа на сайта на iHerb, хората в тридневен срок ми върнаха парите, нищо че пратката беше доставена в БГ и....изчезнала там. Сега пак поръчах от тях, отношение и обслужване - под всякаква критика. Ама тук да намесени и от Столична митница, не само Български пощи. Не ми е ясно как може по десет дни да не може човек да се свърже с тях по мейл или телефон за едното освобождаване на пратката....Пълна трагедия са тези две институции.
Виж целия пост
# 24
Мисля че минават митница и след това изчезват.Вероятно става в разпределителната.
Виж целия пост
# 25
То изчезването едно на ръка, сега не вдигат телефона с дни и седмици, не отговарят на мейли....ако случайно стане връзката една дръпната такъв тон ми държи....и накрая една крупна сума за ДДС, което е нормално, ама и такса за това и онова, вкл. на БП за митническо посредничество. Поръчвам вече само в краен случай, защото е мисия невъзможна доставка по този начин. И това се влоши точно по Нова година, явно там са безконтролни и затоваси позволяват подобно поведение.
Виж целия пост
# 26
Ужасни са просто.. аз затова и спрях да поръчвам от всякакви сайтове, които доставят чрез пощите - само доставка с куриер, въпреки че е по-скъпа, или до адрес на посредник.. Крайно време е да ги приватизират, да уволнят почти целия персонал, да назначат млади и знаещи хора и да си внедрят една модерна система за следене и отчет на пратки.. Не може да кацне нещо в БГ и да изчезне без никаква следа.
Виж целия пост
# 27
Абсолютно - то това си е чиста кражба, че и от длъжностни лица.
Виж целия пост
# 28
Здравейте!
 Не зная как да постъпя? Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля за съвет.
Изпратих пакет до Германия на 19.11.2019г от Български пощи. Препоръчано..
Пакета не беше получен от дъщеря ми, но ми отговориха че е пристигнал на адреса.
На този адрес има около 20 апартамента. На подадената "рекламация"...и опит за уреждане на проблема
не получавам съдействие....
Как да постъпя?
Виж целия пост
# 29
Т.е. излиза, че адресът не е бил попълнен коректно?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия