Аутистичен спектър. Аутизъм - тема 31

  • 112 475
  • 952
# 255
La Cartala, моят пък хубавец не ми дава да си подпирам главата с ръка, да е на масата трябва, не ми дава да опрявям и подреждам  и най - фрапантното, като говоря по телефона и приключа, трябва да продължа да говоря, иначе яд. Това  е от скоро, изобщо нямаше такива мании. Той пие и антиепилептично лекарство и дано е от него, но май е нов етап от развитието му. Ако не беше трагично щеше да е комично, понякога  в тормоза си ни става толкова смешно.......
Виж целия пост
# 256
Едва ли е от лекарството, по-скоро си е част от диагнозата. Явно с теб сме откъснали късите клечки....
Виж целия пост
# 257
Честит първи учебен ден на нашите първолачета!!!!  С пожелания за вяра, оптимизъм и много успехи!!!! 🙂
Виж целия пост
# 258
На добър час на учениците!
Тръгна и моя сутринта. На мен много трудно ми се видя в първи клас. Ще го видя след малко как се справя.
Виж целия пост
# 259
Аз днес разбрах, че има платени кръжоци за след училище и веднага побързах да запиша писан. Ще го взимам с час по-късно... Днес имаме ново дете в класа и то е от нашата банда от спектъра, като чух бащата да го коментира...., че и диагноза имало ( аз не знам защо само моето се влачи и не получава никаква ) отидох да си поговорим, оказа се, че и по-голямото му момиче е същото. То дори беше дошло по халат на училище и някакви домашни чехли, не искало да сложи униформата. Иначе и бащата ми се видя и той, че е ментал, вместо да иска да обменим опит нещо един сгънат и необщителен. Та разговора беше кратък....

Успех на всички, ние още от началото на септември сме почнали училището.



Нещо, което ми хареса....

“Вместо специалистите да се насочат към разгръщане потенциала на аутистичния мозък те държат хората с аутизъм да копират поведението на невротипичните!
Същото като да карате левичар да използва дясната си ръка в опита си да ги направите отново нормални. Все едно да тренираш риба да се катери, дървото няма да ги направи катерици! Карайки детето да копира и маскира това, че има аутизъм не го прави нормален и го потиска, кара да се чувстват малоценни и да жертват себе си;
това е като да накараш Да Винчи или Айнщайн да участват в програмата на АБА, сигурно не бихме знаели и имената им ако бяха въведени в този коловоз” - Франк Лудвиг !!!!
Виж целия пост
# 260
Здравейте, искам да споделя с вас какво се случва с нас в училище. Ние сме в нормално училище с дневна форма на обучение. Аз седя в коридора докато е в час. За сега в час, издържа 35 мин да седи, но пък не иска да пише нищо. Когато е с ресурсен пише в час и стаята на ресурсния, но сам не иска. За сега това е най важно, да свикне да седи в училището, после се надявам и да почне пише. 🙂
Виж целия пост
# 261
Моето като беше в тази ситуация, според мен бяха 3 проблема. Едно, че не разбираше какво точно да прави и това я обърква и ядосва, второ, че не иска и мисли, че може да мине метър и трето, че се ядосва, че другите се справят с нещо, привидно с лекота, а тя изостава и затова директно се отказва.
Виж целия пост
# 262
Моя точно заради висенето на чин сутрин се мръщи и неще да ходи.

Е,  те какво правят постоянно пишат ли? Ужас... на мен ми се струва, че тукашния първи клас е по-скоро като детска градина у нас въпреки чиновете, но тук и на 5 години се кара... та предполагам е нормално.
Виж целия пост
# 263
Стела, поздравления за успеха! Това, че успява да изкара на чина цял учебен час си е постижение за всяко невроНетипично дете. А и все пак е минала само една седмица, нужно му е да се адаптира и съм сигурна, че и писането ще дойде. Вярвайте в детето си и го хвалете и насърчавайте всеки ден! А госпожата разбрана ли е, ще съдейства ли например като го сложи на преден чин, като се обръща по-често към него за да напомни каква е задачата и други подобни ? Дано да не оставя работата само на ресурсния.
Успех и ще бъде хубаво да споделяш, особено за майки като мен на по-малки деца, които са в началото на пътя.

Катрал, продължава ли добрия ефект от лекарството? При нас няма мании, обсесии и др, подобни, но с времето може да се появят, знам ли. , той все пак е само на 3,5г.
Виж целия пост
# 264
Да продължава, давам и Спийк Смууф с него също, не виждам вреда от комбинирането. Амииии да не казвам голяма дума намали драстично тръшкането, а като все пак се случи такова е много краткотрайно. Общо взето сутрин малко се опъва да става, мързииии го....., но се примиряеа бързо със ситуацията, може и още да е на летен режим готованкото. Са не е станало някакво чудооо генерално все още, но промяната е значителна в посока поведение. За езика не знам....увеличава си с времето плавно речника днес го чух, че е научил уош хендс, драй хендц....след тоалетна. Иначе. А бг си ги знаеше, мъчи на два фронта завалията и при нас основното е това да учи английски, български и да общува социално. Учебен материал хич не ми е зор да ви кажа, така или иначе ще е на инфивидуален план предполагам с времето. Иначе е научил някак си и бг азбуката....ти да видиш, жал ми е че всичко му е по две.
Виж целия пост
# 265
Здравейте отдавна не съм се включвала в темичката,но не съм ви забравила. Моя син вече е първи клас,тръгна сега на 16ти,за сега ходи,седи по -цял ден от миналата седмица,за моя изненада не се оплакват от него,слушал бил,а и пописва по малко ,дано да се справи и за в бъдеще. Скоро получихме и новата диагноза от ''Св.Никола'',сега официално е с ГРР-аутистичен спектър,а предстои и ново явяване на ТЕЛКкъм края на годината. Ще му търся нов психолог,но чакам да обсъдим в училище с какви специалисти ще се работи и в кои дни от седмицата. Аз от своя страна съм решила да пробвам малко биохимичния подход,ще му пусна някои изследвания в Детокс център,но все още не съм решила точно кои да са ,че и са сериозни суми. Давам му за момента пробиотик -Биогая и рибено масло на Мьолерс,за други ще изчакам резултати от тестовете. Иначе е добре,като изключим един як регрес след последната ваксина и съм казала на педи, че повече никакви ваксини няма да му сложа,завърнаха ни се -махането с ръце ,тропкането и тичането напред назад,както и странен безпричинен смях,а най ме вбесява непрекъснатата му нужда да се бута в мен,да си опира миглите е моето око например или просто да седне отгоре ми,често ме гледа и втренчено в очи ,което не разбирам какво е . Надявам се че с помощта на изследвания и добавки, част от тези неща поне ще изчезнат,дано съм на прав път. Пожелавам хубава и ползотворна нова седмица на всички.
Виж целия пост
# 266
Misholina, здравей! Поздравления за малкия първокласник и нека все така добре да се справя.  Тези движения и странности може да са от стреса покрай училище. При нас се появиха някои движения с ръце точно  с тръгването отново на градина. А безпричинния смях е цикличен някак , известно време го няма и после пак се появява.
А иначе за другите проблеми няма да ви помогнат добавки, а само работа с добър психолог. Успех!
Виж целия пост
# 267
Misholina,
А някога пускали ли сте изследвания за бактерии и гъбички в стомаха? Моето дете така се хилеше без причина и се оказа, че е симптом на гъбички. И наистина, оказа се, че има обилна кандида в червата, която борихме 14 дни с антимикотик. И задължително без да консумира сладко (рафинирана захар, изкуствени подсладители и тн).
В този период на безпричинен смях, търси ли да яде повече сладки неща и тестени храни? Това може да е отправна точка за подсещане дали причината не е на чисто физическо ниво...
Аз самата не знам дали сме "избили" всичката кандида, след няколко месеца ще пускаме отново фекална проба към "Детокс център" (те ги пращат в Германия за изследване).
Виж целия пост
# 268
При моето дете причина за безпричиния смях се оказа много висок допамин (все едно е пияна или надрусана). Пуснахме чревни изследвания в детокс центъра и оттам излезе. Преди това една руска дефектоложка ми беше казала, че зениците й са много разширени, което означавало висок допамин, но тогава не й обърнах внимание.
Виж целия пост
# 269
Здравейте,
А при кой правите консултация за въпросните изследвания и какви изследвания от изброените в сайта им пускате?
Благодаря Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия