PANDORA - Тема 3

  • 45 642
  • 726
# 585
А бижутерът откъде знае кое от къде е купено, че да не го приеме?
За поправки на бижута без гаранция не бих ползвала Пандора. Първо че много ги бавят, второ със сигурност излиза по-скъпо.
Виж целия пост
# 586
Има ли някакви проценти намаление и в другите държави днес, особено онлайн? Би било странно, че за първи път има намаление на Пандора само в България и то точно на днескашния ден, най - малко празник за нашата държава Grinning
Виж целия пост
# 587
А бижутерът откъде знае кое от къде е купено, че да не го приеме?
За поправки на бижута без гаранция не бих ползвала Пандора. Първо че много ги бавят, второ със сигурност излиза по-скъпо.
Може би от сертификата? Не знам, само казвам какво ми каза служител на фирмата. Питах за роуз голд талисманите дали въобще ще ги зареждат или да поръчам от чужбина и в този ред на мисли питах за евентуална поправка, ако се наложи. Явно е при който мине номера...
Дами, да се похвалите, ако си купите нещо. Аз няма да взимам нищо, защото разбрах, че вече са ми навзели за празниците (че и РД имам през декември). Ако изскочи нещо от чуждите Пандори за черния петък ще поръчам иначе ще чакам празниците Grinning
Виж целия пост
# 588
Има ли някакви проценти намаление и в другите държави днес, особено онлайн? Би било странно, че за първи път има намаление на Пандора само в България
Прочитайки поста ти, погледнах тукашната, няма намаление (САЩ)
Виж целия пост
# 589
Голямата дъщеря има гривна закупена от Италия. Закопчалката се повреди и от магазина в Парадайс казаха, че гаранцията не покрива, защото е закупена от чужбина. Взеха я все пак и ремонтираха, но си заплатихме ремонта.
Аз също смятам, че е логично да приемат бижуто за ремонт, но в случая той да се заплати от клиента.
Нямам представа, дали би излязло по-скъпо от това да се занесе в магазин на обикновен бижутер.
Може би Вие бихте ни ориентирали, като споделите цената на ремонта, който сте платили за закопчалката. Мисля, че ще бъде полезно. Simple Smile
Виж целия пост
# 590
Определено ще бъде полезно, ако се сподели цената за ремонт в Пандора на бижу закупено от техен магазин, но от чужбина. Моите талисмани половината са от Германия и 1 подарък от Англия. Та се замислих по въпроса..
Виж целия пост
# 591
Ремонтът на закопчалката струваше 16 лв., но не защото е закупена от чужбина, а защото повредата била механична. Това обясни момичето при взимане на гривната. За нас беше важно, че все пак я приеха за ремонт, след разговор с бижутера.

Оказва се, че са направили компромис да признаят гаранцията от чужбина и заплатихме ремонта, защото сама я е повредила. Важното е, че детето е щастлива и доволно, защото тази пролет изгуби в училище гривна с пет талисманчета и беше много разстроена.
Виж целия пост
# 592
Как поръчвате от немската Пандора? Има ли доставка или чрез превозвач?
Виж целия пост
# 593
Здравейте, как мога да поръчам от сайта на Пандора
Виж целия пост
# 594
Здравейте, как мога да поръчам от сайта на Пандора
В смисъл?
Виж целия пост
# 595
Ами как да си поръчам гривна от сайта на Pandora
Виж целия пост
# 596
От БГ сайта не може да се поръчва. От този на Силвър корт- да. От ЮК и немския сме обсъждали многократно- чрез превозвач.
Ако прочетете първия пост не темата, ще видите подробно всичко с линкове.
Аз пак да си напиша- повече Пандора от БГ не купувам, нищо че не приемат гаранционни изделия закупени от чужбина за поправка тук. Не ми трябват услугите им.
Виж целия пост
# 597
От БГ сайта не може да се поръчва.
Правилно ли разбирам, че сайта е един вид, само информативен и  от него не могст да се поръчват бижута.
Ако е така, по-голяма глупост не бях срещала Close
Виж целия пост
# 598
Daylily, много добре си разбрала! Българският сайт е само информативен, но забележи, от него не може да бъдеш реално информиран за например цените на бижутата, както и не можеш да направиш поръчка през сайта!
Ще добавя отново и факта, че дори не се обновява достатъчно често наличната информация и имаше много пропуски преди (отдавна вече не съм го разглеждала).
Наистина супер странно решение, нямам идея защо?! 👎🏻
Виж целия пост
# 599
Защото, както повечето неща в БГ, нищо не е като хората. Много марки се продават от името на представители, менажиращи компании и т.н, които явно никой не следи, дали качествено продават и обслужват сервизно продуктите. Много примери мога да дам- от уреди, кафенета, та до дрехи и бижута.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия