10.07 - 16.07.2019 СЕДМИ КЛАС. Първо класиране

  • 117 743
  • 2 335
# 450
Докато не качат баловете и в София, класиране няма да има.
Аз ще излизам да пийна нещо, че и вкъщи не ме свърта, а то се е видяло, че утре ще е денят.
Виж целия пост
# 451
Не знам точно как се извършва насочването от съответното РУО, дете със СОП къде да кандидатства за прием,но знам, че за да вземе документ съответното дете, че е със СОП преминава през 2 комииси с доста по-голяма численост екип от лекари и др. експерти.
По-нагоре някой беше питал, защо не са наравно с нашите деца. Според мен и от страничния поглед, който имам над такива деца не може и да става дума за равен старт. Тъй като тези деца,не са банворазвиващи се, те са деца със специални образователни потребности и но тях им отнема повече време за усвоване на материала. Назначава им се ресорен учител, за да могат да се справят по-лесно и да догонват нивото на съучениците си, и не виждам причина да не бъдат сред нашите деца.
При сираците/децата от домовете също не виждам как ще се случат нещата, когато няма кой да влага грижи, упорство, та дори и средства за уроци и учители, а сред тях наистина има много умни деца.
Вратички винаги е имало и ще има и то за всичко, въпроса е дали и на каква цена биха ги използвали хората.
Жегнаха ме тези коментари,моля да ме извините. Продължавам да ви чета!

Извинете, и с цялото ми уважение към детата със СОП, ама как точно го виждате да учат и завършат СМГ с ресорен учител? По тази логика можем да вкараме деца със 70т от изпита и да им се обръща специално внимание, за да усвоят материала? Абсурдно е, да ме простите.
Виж целия пост
# 452
Явно на качените балове децата казват класиране...
Виж целия пост
# 453


Аз нямам опция Класиране. Къде да го диря?
Виж целия пост
# 454
Утре към 11 ще Ви се появи, както и на всички нас, надявам се Simple Smile
Виж целия пост
# 455
Извинявайте, ама дайте да се спре обсъждането на приема на деца със СОП.
Първо, не мисля, че родител на дете с непреодолим проблем, би насочил детето си към СМГ. Достатъчно трудно е на семействата, родителите нямат болни родителски амбиции и в никакъв случай не утежняват живота на децата си!
Децата, които работят с ресурсни учители, могат да са развили различни спектри от заболявания/дефицити. Не съм запозната отблизо със списъка на заболяванията, но съвсем хипотетично казвам, че дете с лека форма на аутизъм би се развило отлично в математиката, при подходящи условия, а доста би изостанало в други науки. Защо да не учи в СМГ?
Сериозно, като ви чета и се сещам за Хитлер... Цял ден мълчах, но не издържах! 21ви век е, по дяволите!
Виж целия пост
# 456
Апропо, никой не се оплака от сгрешен бал от качените, т.е. бихме могли да се надяваме, че всичко ще бъде наред тази година?!?
Виж целия пост
# 457
....
Жегнаха ме тези коментари,моля да ме извините. Продължавам да ви чета!

Извинете, и с цялото ми уважение към детата със СОП, ама как точно го виждате да учат и завършат СМГ с ресорен учител? По тази логика можем да вкараме деца със 70т от изпита и да им се обръща специално внимание, за да усвоят материала? Абсурдно е, да ме простите.
не виждам причина дете с нарушен слух да не може да завърши СМГ, както и незрящ младеж да не може да завърши право в СУ или другаде, или пък лице с отрязан крак заради преживяна левкемия да не може да учи каквото и да е, не танцувално, спортно или пилотно. например. познавам лично всеки един от 3те уж хипотетични случая. да ме прощавате. не издържах.
Виж целия пост
# 458
Няма как деца със специални образователни потребности да завършат СМГ или езикова, те не се справят с обикновен учебен предмет,затова и учат с ресурсен учител, да не ги бъркате с тези със заболяванията които имат отделен прием, при тях вече може да има и деца с отличен успех.
Виж целия пост
# 459
Извинявайте, ама дайте да се спре обсъждането на приема на деца със СОП.
Първо, не мисля, че родител на дете с непреодолим проблем, би насочил детето си към СМГ. Достатъчно трудно е на семействата, родителите нямат болни родителски амбиции и в никакъв случай не утежняват живота на децата си!
Децата, които работят с ресурсни учители, могат да са развили различни спектри от заболявания/дефицити. Не съм запозната отблизо със списъка на заболяванията, но съвсем хипотетично казвам, че дете с лека форма на аутизъм би се развило отлично в математиката, при подходящи условия, а доста би изостанало в други науки. Защо да не учи в СМГ?
Сериозно, като ви чета и се сещам за Хитлер... Цял ден мълчах, но не издържах! 21ви век е по дяволите!
Абсолютно съм съгласна с всичко написано, с малки изключения. Приятелката ми от детските години, лека и пръст, беше записана в най- елитната паралелка заради "болни родителски амбиции". Желанието не беше нейно. Не издържа на темпото през първата година, не успя да си вземе и изпита. Последва прехвърляне в друго училище и доста травмирана психика. Да са ни живи и здрави децата!
Виж целия пост
# 460
Petenka, говоря за родителите на деца със СОП. За тези родители, най-важното нещо е децата им да се чувстват добре и щастливи! Знам какво говоря!
Виж целия пост
# 461
Да, има деца, които са невероятни математици, но със сериозен аграматизъм да речем. И 100т да изкарат на изпита по МАТ и двойно време да имат за НВО-то по БЕЛ, трудно ще им се получи по стандартния начин да са в СМГ. Родителите на деца със СОП достатъчно мислят как те да са в най-добрата за тях среда, без да им се подиграват. Е, парашутистите, които ползват вратичките, за съжаление няма скоро да изчезнат, но това не е основание да лишаваме имащите право.
Няма как деца със специални образователни потребности да завършат СМГ или езикова, те не се справят с обикновен учебен предмет,затова и учат с ресурсен учител, да не ги бъркате с тези със заболяванията които имат отделен прием, при тях вече може да има и деца с отличен успех.
Значи едно дете, което има проблем с говор или слух, но перфектна логика и математически заложби, няма шанс да учи програмиране в ТУЕС или СМГ? Всички със СОП не се справят с обикновен учебен предмет? Децата с дискалкулия нямат право да учат езици?
Виж целия пост
# 462

Извинете, и с цялото ми уважение към детата със СОП, ама как точно го виждате да учат и завършат СМГ с ресорен учител? По тази логика можем да вкараме деца със 70т от изпита и да им се обръща специално внимание, за да усвоят материала? Абсурдно е, да ме простите.
                  Вие поглеждали ли сте списъка със заболяванията на тези деца? Прочетете и тогава коментирайте.Не приемам "цялото ви уважение" по никакъв начин.Оправдавам писанията ви само защото разбирам,че сте пренапрегната и изнервена от чакане.Кой казва,че тези деца работят с ресурсен? Природата ги е ощетила в някакво отношение и поне им се спестява това безумно класиране.Твърдя,че много от тези деца имат високи оценки от НВО.Бъдете благодарни,че не ви се е налагало да минавате през деветте кръга на ада.Тогава бихте разбрали защо им се дава предимство.
                   Желая на всички деца да попаднат на място,което искат и ако има там деца ,от тези със заболяванията ,да прояват повече съчувствие,състрадание и толерантност към тях.
                    Чудя се например защо не коментирате "директорската квота" със срок от 1 .08 до 10.09. За другите процедури по три дни,а тук месец и половина.За това пък за децата със заболявания коментара нарушава приемливия тон .
Виж целия пост
# 463
Petenka, говоря за родителите на деца със СОП. За тези родители, най-важното нещо е децата им да се чувстват добре и щастливи! Знам какво говоря!
И аз визирам дете, което беше със СОП. Няма значение. Темата тръгна в тъжна посока. Всеки има право, сам да преценя за себе си или децата си!
Виж целия пост
# 464
Има феноменални математици със синдром на Аспергер.
И на мен ми е неприятно обсъждането на бройките за деца със СОП.
По Нареба "Броят на насочените учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания и на учениците със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО, на места, определени с държавния план-прием, не може да надвишава 4 ученици в паралелка, от които учениците със специални образователни потребности не може да са повече от 3."
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия