Изпитани сайтове за парфюми - 17

  • 63 631
  • 754
# 375
Здравейте!
Santal Royal на Guerlain поръчан от Парфимо дойде!  На първо четене всичко беше ок, но преди малко установих липсата на декоративната лентичка от плат под капачката!
Виж целия пост
# 376
Бихте ли ми казали дали някой е връщал парфюм закупен от Парфимо и точно как се процедира?! Изобщо възможно ли е да се направи рекламация, защото за мен парфюма с липсващата панделка за мен не е читав в никой случай!
Благодаря!
Виж целия пост
# 377
Аз не съм връщала парфюм,но тук са писали ,че парфимо не приемат връщане.Незнам какво значи не приемат,всеки има право да предяви рекламация,ако не получи това което е поръчал ,в приличен и подобаващ вид.Така че вдигате телефона обаждате им се и им обяснявате какъв е проблема ,и предполагам ще стигнете до решение.Бихте ли качили снимка какво сте получили?
Виж целия пост
# 378
Незаконно е да не се приема връщане. Като се почне с колективни искове и жалби, да видиш как ще почнат да връщат "връщаното" с нови.

Парфимо и Нотино са конвейер, такива са ми впечатленията, и докато по-малък търговец, би ти обърнал внимание, даже би коментирал партиди, бач кодове и т.н., то при тези най-големи ритейлъри, се разчита само на реноме, а не на обслужаване, какво остава за последващо такова при евентуално недоволство от клиент.
Виж целия пост
# 379
Ще попълня утре формуляр за рекламация и ще се свържа с тях по телефона!  Ще пиша как са се развили нещата!
Снимки на парфюма ще кача по-късно.
Мисля, че допуснах голяма грешка, като не поръчах парфюма от Дъглас!
Виж целия пост
# 380
Незаконно е да не се приема връщане. Като се почне с колективни искове и жалби, да видиш как ще почнат да връщат "връщаното" с нови.

И това не помогна. За Парфимо говоря.
Но пък се надявам, че все някоя ентусиастка ще пробие и ще се накефя.
Виж целия пост
# 381
Ако не е пръскано от парфюма, може и да го приемат, особено като обясните, че липсва въпросната панделка. Ако пък и приложите снимки, що не!?

На мен ми бяха сбъркали поръчка и вместо Бронзовата богиня едп, ми бяха пратили Скин сент-а. Обадих се, обясних какъв е проблема и че не съм пръскала. Не помня, ама май снимки искаха, за да сравнят между поръчаното и полученото.  Приеха си сбъркания и ми пратиха правилния.

Обаче политиката им не е като на Нотино - да приемат парфюми, от които е пръскано, тогава ще откажат най-вероятно.
Виж целия пост
# 382
Незаконно е да не се приема връщане. Като се почне с колективни искове и жалби, да видиш как ще почнат да връщат "връщаното" с нови.

И това не помогна. За Парфимо говоря.
Но пък се надявам, че все някоя ентусиастка ще пробие и ще се накефя.
И аз, и аз, Ради! Само как ще се накефя... Рано или късно всеки си намира майстора. Нека Парфимо не си мислят, че са изключение, и че винаги ще са над закона. 😈
Виж целия пост
# 383
Здравейте!
Santal Royal на Guerlain поръчан от Парфимо дойде!  На първо четене всичко беше ок, но преди малко установих липсата на декоративната лентичка от плат под капачката!

Тестер или продукт поръчахте и получихте?
Виж целия пост
# 384
Здравейте!
Santal Royal на Guerlain поръчан от Парфимо дойде!  На първо четене всичко беше ок, но преди малко установих липсата на декоративната лентичка от плат под капачката!

Тестер или продукт поръчахте и получихте?
Парфюм поръчах. Пристигна в кутия, флакона е с капачка, но когато го отворих, изненада, панделка няма!
Виж целия пост
# 385
Незаконно е да не се приема връщане. Като се почне с колективни искове и жалби, да видиш как ще почнат да връщат "връщаното" с нови.

Парфимо и Нотино са конвейер, такива са ми впечатленията, и докато по-малък търговец, би ти обърнал внимание, даже би коментирал партиди, бач кодове и т.н., то при тези най-големи ритейлъри, се разчита само на реноме, а не на обслужаване, какво остава за последващо такова при евентуално недоволство от клиент.

За Нотино не съм съгласна.Вчера получих парфюм от тях, на който вътрешната част на кутията беше разлепена.Обадих се първо по телефона,накараха ме да направя снимки,и в рамките на 15 минути ми върнаха отговор.Извиниха се неколкократно и връщането на парфюма беше за тяхна сметка.
Виж целия пост
# 386
Връщах парфюм (разпечатан и пръскан няколко пъти) на парфимо. Няколко любезни имейла, пращане и възстановяване на сумата. Без проблеми, без нерви и караници и всичко мина бързо и успешно.
Виж целия пост
# 387
Връщах парфюм (разпечатан и пръскан няколко пъти) на парфимо. Няколко любезни имейла, пращане и възстановяване на сумата. Без проблеми, без нерви и караници и всичко мина бързо и успешно.
Аз също. Дори два пъти връщах заради грешки в сайта.
За сравнение нотино, които винаги подчертават възможността за връщане, не ми приеха рекламацията на фон дьо тен, който е без помпа и това не беше описано в сайта им. След 20-дневно закъснение ми върнаха продукта дори без мейл или обяснение защо. Не е ползван, отворих го, видях, че няма помпа и се обадих на телефона им. Имам вече 200 наум за нотино и да тяхната прехвалена политика на връщане.
Виж целия пост
# 388
Здравейте!
Ето и снимки на парфюма.
Разговарях със служителка на Парфимо, беше любезна и ми обясни, че трябва да изпратя на емейл попълнен формуляр за рекламация! Срока за отговор от тяхна страна е 30 дни!

Виж целия пост
# 389
Аз също съм връщал, звъннах по телефона попитах как е най-бързият начин момичето даде телефона на явно по запозната от нея и тя ми каза по еконт на адреса на Парфимо и всичко стана за 24 часа...
Но при мен беше затворен парфюм... но би трябвало да става и с тестери. За рекламация е вече друга работа...


Само заради това, че уж липсва лентичка ще върнете парфюма ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия