AVON само за представители 2019 & 2020

  • 25 570
  • 520
# 345
Благодаря за информацията.
Наистина не видях в моя профил такава информация.
Това важи ли и за следващата книжка( пак 55 лв.) и сменят ли подаръка ( знае ли се вече)
Виж целия пост
# 346
Както вече няколко пъти писахме няколко хора-информацията я има в сайта Ви. Разгледайте, всичко е написано. Всяка кампания има инфо кое колко и как.
Виж целия пост
# 347
Аз получавам и имейли с тази информация.
Виж целия пост
# 348
Бебсън- Аз не получавам, може би съм с ограничени права. Имам информация за стъпките в профила- за 60 лв и нагоре, но само това е. Чак след пускането на поръчката във фактурата пишеше подаръка какъв е. Както и да е...
Виж целия пост
# 349
Не е вярно!

 
Бебсън- Аз не получавам, може би съм с ограничени права. Имам информация за стъпките в профила- за 60 лв и нагоре, но само това е. Чак след пускането на поръчката във фактурата пишеше подаръка какъв е. Както и да е...

Трябва да натисните стрелките, да се превъртят всички новини и информации. Всички го имат, дори новорегистрирани, че и без да знаят кой им е мениджър.
Освен това като дадете плащане с достаека, по-долу ви излиза автоматично какво е подаръчето. Може да се върнете 1 стъпка назад и после да продължите към последна стъпка и е изписан
Виж целия пост
# 350
Анбсолютно така е, винаги излиза като банер в новинте или на определената стъпка при пускане на поръчка, при избор на начини на плащане и доставка.
Виж целия пост
# 351
Аз имам опция да плащам само при доставка и нямам подаръци за това.
Виж целия пост
# 352
Аз имам опция да плащам само при доставка и нямам подаръци за това.

Да.

Избери опцията „Плащане при доставка” за всяка поръчка над 55лв. в К12 и вземи подарък (гривна или колие) автоматично.
Програмата е валидна само за Представители, които могат да избират между „плащане с фактура/кредитен лимит“ и „плащане при доставка“ и те са избрали да платят при доставка. Не могат да участват Самоназначени Представители и Представители, попаднали в базата на некоректни платци.
Виж целия пост
# 353
Аз имам опция да плащам само при доставка и нямам подаръци за това.

Вие и само вие, сама,  избирате начина на плащане както и начина на доставка. Това става с последния екран при въвеждане на поръчката. От там вариантите са четири.
1. Доставка до дома и кредитен лимит
2. Доставка до дома и плащане при получаване.
3. Доставка до пощенска станция и кредитен лимит
4. Доставка до ПС и плащане при получаване.

При пускане на поръчка през профила ви от сайта на ейвън -  се избира от последния екран , Няма такова нещо да имате САМО плащане при доставка.




Освен това подаръкът за плащане при доставка Е при определена сума на поръчка (!) , ако сте под нея няма и да получите подарък. ТОВА СЪЩО като информация  Е ВИДИМО ТАМ КЪДЕТО ВИ ПОКАЗАХ при набиране на поръчка, а понякога в началните сменящи се екрани... И отново ,комуникирайте с координатора си, той е ваш помощник трябва да ви насочва и помага и получава за това пари от ейвън.
Виж целия пост
# 354
Точно координаторът ми ми каза, че като нов представител мога да плащам само при доставка. Пробвах с миналата поръчка да избера друга опция и сайта не ми разреши.
Виж целия пост
# 355
Ами не спестявайте таква информация защото тя е важна. Когато пишете нещо е хубаво да уточните и статуса си, понеже Новорегистрирания представител е особена порода в Ейвън ( все още не се доказал, не се е утвърдил, все още не е ясно дали е коректен и съвестен) и за него не важат правилата за обикновени представители, както и повечето програми. Новоназначените за определен период на утвърждаване имат съвсем други програми и правила. Гледайте тях, а не програмите за редовни представители.
Виж целия пост
# 356
Меко казано "втрещена" съм от  AVON и новите им нива на отстъпка за представители, а съм такъв от м. юни 1999 година. Такава подигравка с нас е нямало до момента.  Навярно знаете, че мениджърите на така наречената "стабилна" международна компания, дивизионни мениджъри, анализатори "продажби", бизнес тренери, лидери на екипи и т.н и т.н -  ни четат точно тук! Е, как да се развиваш в стабилната им международна компания и да бъдеш коректен представител и най - вече платец в този силно конкурентен пазар на козметични продукти! Призовава, нека и други се включат с мнения точно тук!
Виж целия пост
# 357
Аз съм представител от2006 и съм уморена от Ейвън и глупостите им. Отпуснах ръце съвсем миналата година като ми взеха нивото за лоялност което поддържа от години всеки куотър... ей така от к13/2019 ми резнаха отстъпката, а в нея кампания  имах все още  право на максимална отстъпка по поръчки, защото завършваше куотър за който съм си постигнала отстъпката с ниво поръчките предходния куотър . Ей така  ме приравниха към начинаещите и ми обърках цялата стройна система на работа. Няма как един представител да е активен с голям оборот всяка кампания, всеки си има ниша - един прави оборот с парфюми, друг с Бяла, трети с декоративна козметика. Програмите мотивационните  не са във всяка кампания. Т. Е аз мога  в тази кампания да правя 1000 лева а в слеващата само 100. С новия им начин на работа сме прецакани отвсякъде. Новите условия са направо без коментар. Отстъпките сега ще са съобразени с новия срок на всяка кампания един месец, но  не се отчита факта че се събират поръчки четири седмици - ще има недостиг, ще има нервите ще има от всичко неприятно. И най - много разочаровани клиенти. Кой ще чака четири седмици за доставка? Никой. Ейвън ще премине към работа само на дребни домашни представители - клиенти. Ако това е целта, то е постигната.
Виж целия пост
# 358
Ре, аз съм в редиците им от 2005 г. и се чувствам по абсолютно същия начин. Уморена от тъпотията, която се излива. Смешни стимули, непрекъснато покачващи се критерии /ей, тук американският им модел на тупане на брашнян чувал няма как да се реализира, ама те товарят магарето с още и още/ ... В момента съм свела дейността ми до:
- ако някой се обади за нещо
- обща поръчка с другарка, която все още успява някак да държи ниво
- осребряване на ваучерите, натрупани от кредитната карта

Скоро, ама наистина съвсем скоро, ще говоря и с координаторката ми, че е свястна жена и ще я предупредя, че няма да си правя зор да пускам поръчки през 3 кампании, за да не изпадна от листата й. Дори това почва да ми тежи и съм й казала ясно - наближи ли да изпадна, звънни ми. Аз няма да следя това.

Достатъчно служебни и ученически задачи и проблеми имам, за да се кахъря и за хайваните от Ейвън.
Виж целия пост
# 359
Мда, и аз съм отдавна в редиците ейвънски (някъде от 2000г.) и също така поне от няколко години не се занимавам активно,а само ако ме потърсят приятелки и познати, и за себе си. От година си имаме и уговорка с шефчето, като трябва да се поръчва, че да не изпадна, направо сама да влиза в профила ми и да си пуска поръчка. Писна ми от глупостите, които от година на година и от ръководство на ръководство стават все повече и все по-дразнещи. Затова и вече ни на приятелки припомням и пращам ел. брошура, ни аз се сещам често. Има кампании, в които не съм се сетила дори да разлистя каталога Grinning И ми е по-добре така! Пък ейвънци нека правят нещастни опити да изтръскват ли изтръскват брашняното чувалче, докато им пуска някакви прашолинки още - аз съм пас Smiling Imp
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия