AVON само за представители 2019 & 2020

  • 25 523
  • 520
# 375
Не бъди такъв оптимист, че ще ти платят комисионна със задна дата. Според мен не само че няма да имаш комисионна, но и ще претърпиш санкции за това, че имаш такива лоши звена в екипа си. Крива си като не пускат поръчки, крива си и като не си плащат.
Виж целия пост
# 376
Комисионна не се изплаща за непостъпили в срок плащания по баланс към Ейвън! Това от мен като координатор преди доста години. Отказах се, така да се каже навреме!
Виж целия пост
# 377
------------------ПPOДУKTИ ПO HEДOCTИГ KЪM TAЗИ ПOPЪЧKA---------------
 2644-3   2 ПAPФЮM FAR AWAY REBEL          3303001000             
Щe бъдe cъxpaнeнo зa cлeдвaщaтa пopъчкa
4402-4   1 NAT VIT BOOST 2IN1 SHAM 700V2G                       
Щe бъдe cъxpaнeнo зa cлeдвaщaтa пopъчкa         

                                           
ПАК РАЗОЧАРОВАНИ КЛИЕНТИ!

Е, хайде ароматът може и да го дочака, но този шампоан 700 мл, дето и от Лидъл може да си вземе с подобно качество и цена и да не се налага да го чака!
След като шампоанът вече пореден път ми е в недостиг, на клиентката й писна и не го иска.
Звъннах в кол центъра и има казах, че не искам да го получавам изобщо, дори и някога да е наличен.
Премахнаха ми го в системата.
Да знаете, че и така става!
Вече си представях, че го получавам и ходя с него в офиса да го връщам ....
Виж целия пост
# 378
Не бъди такъв оптимист, че ще ти платят комисионна със задна дата. Според мен не само че няма да имаш комисионна, но и ще претърпиш санкции за това, че имаш такива лоши звена в екипа си. Крива си като не пускат поръчки, крива си и като не си плащат.

Какви са тези санкции нали няма да искат пари от мен да плащам
Виж целия пост
# 379
Аз съм на ниво представител и ще си остана такъв.
Такава информация е недостъпна за нас, но съдейки по действията им, пари от теб няма да вземат, но ще те санкционират под формата на неплащане на бонуси, комисионни и изобщо - ще ти удържат всичко възможно, което имат като директни плащания към теб. А кой работи за слава - никой.
Цакат дългогодишни координатори като им спират комисионните, дори в случаи на направено плащане, което се вижда в системата /защото е направено чрез кредитна брандирана към Ейвън карта/, но което все още не е разнесено по партидата, та камо ли за изобщо невнесени пари.
Виж целия пост
# 380
Ох, това, с отбелязване на плащанията към ейвън след найсетдена ме вбесява. Правя плащане понеделник сутрин с карта, от банката ме уведомяват още понеделник следобед че сумата е дръпната от Ейвън. Обаче ми отбелязват на профила ми в ейвън плащането едва петък след обед. Колко се жалвах, колко писма писах на Ейвън, да назначат още служители, отговарят ми само че мнението ми било важно за тях. Колко се жалвах на координаторката, и тя каза че не можела да направи нищо, всички от това се оплаквал и нямало промяна. Да й давам сумите тя да ги слага на своя ейвън ска карта и така превода се виждал веднага. Ами не искам така, не може да ни карат да живеем в каменната ера. Искам да превеждам пари лежейки на дивана и да не чакам пет дена. Аз от същата карта превеждам на щерката пари на австрийската й карта, тя ги получава веднага след обед, само за Ейвън се чакат пет дена. Безумие е това, абсолютно безумие.
Виж целия пост
# 381
Здравейте! Може ли някой да провери колко струва червило с номер 3896 8 на стр. 31 в  каталог 13? Нямам никакви налични, а и онлайн брошурата не ми се отваря. Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 382
6,99лв базова цена, като участва в оферта 2 (стр.26-31) за 10,98лв
Виж целия пост
# 383
6,99лв базова цена, като участва в оферта 2 (стр.26-31) за 10,98лв

Благодаря Flowers Hibiscus
Виж целия пост
# 384
Аз като плащам с Avon Mastercard се отразяват в системата до 2-3 дни, което пак си е прекалено дълго.
Виж целия пост
# 385
Аз като плащам с Avon Mastercard се отразяват в системата до 2-3 дни, което пак си е прекалено дълго.

Това имах предвид като един от абсурдите им с плащането. Тяхна брандирана карта, веднага системата отчита, че парите са вкарани чрез нея и .... сЕдиш и чакаш три дни да се почеше някой и да занули баланса. Не тъпотия, мега незаинтересованост е, която се използва против тези, които им вадят парите. В същото време удобно ти напомнят да не чакаш последния ден от срока, който ти дават, за да платиш. Въпреки че си го спазил, пак ти излиза просрочено плащане после и ти чукат канчето като ти намалят кредитния лимит. Ама на мен отдавна не му пука. Вече и да имам парите НЕ превеждам рано или предварително.
Виж целия пост
# 386
Аз като плащам с Avon Mastercard се отразяват в системата до 2-3 дни, което пак си е прекалено дълго.

Това имах предвид като един от абсурдите им с плащането. Тяхна брандирана карта, веднага системата отчита, че парите са вкарани чрез нея и .... сЕдиш и чакаш три дни да се почеше някой и да занули баланса. Не тъпотия, мега незаинтересованост е, която се използва против тези, които им вадят парите. В същото време удобно ти напомнят да не чакаш последния ден от срока, който ти дават, за да платиш. Въпреки че си го спазил, пак ти излиза просрочено плащане после и ти чукат канчето като ти намалят кредитния лимит. Ама на мен отдавна не му пука. Вече и да имам парите НЕ превеждам рано или предварително.
Следващия път , ако имаш възможност, нареди плащането като превод  от твоята сметка към сметката на Ейвън, не през сайта , а от банкирането си. Суми платени сутринта, след обяд ми е изчистен баланса.
Виж целия пост
# 387
Маги, благодаря. Но няма да го направя по много причини.
Първата е,че имам тяхна кредитна карта към Райфайзенбанк. С нея плащам без такси и комисиони в профила си. Ако тръгна да нареждам през банкирането ми, ще ме таксуват. Не желая да се натоварвам допълнително.
Втората причина е, че изобщо не държа да си изчиствам баланса веднага. Повече от 10 години съм с тази карта, знам привилегиите и недостатъците, както и условията по нея.
Не знам защо поддържат такава в банка, която е различна от тази, в която са техните сметки, но и не ме интересува. Факт е, че това е тяхна брандирана кредитна карта и е някак логично тия банкови операции да минават по-бързичко, а не сякаш ги нареждам от междугалактическа космическа станция.
Виж целия пост
# 388
Здравейте,регистрирана съм като клиент.От Ейвън ми обясниха,че след 5 направени поръчки мога да кандидатствам за кредитен лимит.Сега ми поискаха ЕГН за да подадат за кредитен лимит,но още няма отговор.Колко време се чака за одобрение ?
Виж целия пост
# 389
Може би сте регистрирана като представител? Клиентите не ги одобряват за кредитен лимит.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия