Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Какво се случва ПРЕДИ менопаузата? Да споделим и да обсъдим. Тема № 7

  • 22 806
  • 446
# 420

beki8, благодаря! Simple Smile
Виж целия пост
# 421
Моите 4 годишни зацапвания по средата на цикъла, мисля се оказаха поликистоза, която никой лекар не успя да види на ехограф. И тъй като хормоните играят на тази възраст, за кратко време се появиха две миоми и полип и голяма киста 😔...
Виж целия пост
# 422
И аз съм пила 3*1 за предизвикване на цикъл, но нямах страничен ефект като при теб (а страдам от мигренозно главоболие). Така че или просто организмът ти така е реагирал. Но това определено не се води конска доза.
Така или иначе това е един от страничните ефекти:
Чести: между 1 и 10 на всеки 100 пациента могат да ги получат.
Главоболие
Виж целия пост
# 423
Ласи, и какво стана после?
Виж целия пост
# 424
Ако един лекар (на когото си пациент от 10 години) за 2 години не може да определи с какво лекарство и в каква доза да лекува пациента си, що за лекар е той? И как другият лекар ми определи всичко още от първия път и то преди да му кажа какво лечение съм прилагала? Имам доверие на втория и очевидно има защо Simple Smile
Виж целия пост
# 425
Аз подпухвах и се подувах от него (на мен по 2т на ден ми го бяха изписали),като първият месец беше най-зле. После  намалят страничните ефекти, но на мен със една таблетка на ден  ми беше най-добре.
Иначе нямам зацапване и този месец!  Сега остава и да ми дойде  и ще съм много доволна..(след 4 дни уж по календара).
Виж целия пост
# 426
Здравейте момичета....Четох няколко дни темата, вкючително и старите...Бих искала да споделя и аз с вас моят проблем.На 44 год. съм все още с редовен цикъл..НО, въпросът ми е - може ли при това положение все пак да имам някакъв проблем с хормоните при положение, че имам нощтни изпотявания/ по-често в дните на цикъл/ , сърцебиене, нервност, проблеми със съня и наченки на паник атаки?Според мен става въпрос за пременопауза вече...Гинеколога гледа тъпо и вдига рамене - щом съм имала цикъл значи го занимавам с глупости..Имам и Хашимото с хипер функция на щитовидната жлеза - диагностицирана съм преди година и половина.От 9 месеца хормоните са в норма и приемам поддържащо 1 табл Пропицил през 2 дни.Според ендокринолога не е от щитовидната.Освен това предположи, че тези симптоми по-скоро му говорят за вегетативно-съдова дистония...Бихте ли ми помогнали със някакъв съвет?Не съм изследвала полови хормони...Била съм на пълни изследвания при кардиолог - няма проблем - споед него също имам вегетативна тахикардия...Иначе това сърцебиене е от време на време, иначе пулс -65-75 и кръвно нормални.Благодаря ви предварително!
Виж целия пост
# 427
И аз съм с хиперфункция, в момента в ремисия, оплакванията са ти типични за проблеми със жлезата и хиперфункция.  Изкарах най-тежкото лято тази година по жегите, то кръвно, то потене, то чудеса, и все пустосвах менопаузата. Ми не, как станаха нормални температурите в края на септември, всичко се нормализира. Това си коментирахме с други мацки с хипер, че всичко е от жлезата.  А за ендотата,  тях ако ги питаш, нищо от типичните оплаквания при хипера не било от щитовидната. На бетаблокери съм, нищо, че хормоните са ми в норма, според ендото не е от щитовидната, според кардиолога сърцето ми е ок и всичко идва от от щитовидната.
Не, че гинеколога ти е много адекватен де, но полови хормони, не съм сигурна, че има смисъл да пускаш.
Виж целия пост
# 428
Пепе, оф, с тия абразиа....аз правих май месец заради полип, после ми спря цикъла за 5 месеца, а от упойката имах проблеми с кръвното сигурно месец.
Много неприятно! За АГ-тата абразиото е  дребна работа, а не е така. Дори само упойката е достатъчно натоварваща организма, за да да се прави без съвсем ясна причина. При теб, заради полипа предполагам е било необходимо. Дано да се нормализирали вече нещата!  Hug
Ще отида в Тутракан при лекар, който уж се води много добър, да видим какво ще препоръча.
Виж целия пост
# 429
И аз съм с хиперфункция, в момента в ремисия, оплакванията са ти типични за проблеми със жлезата и хиперфункция.  Изкарах най-тежкото лято тази година по жегите, то кръвно, то потене, то чудеса, и все пустосвах менопаузата. Ми не, как станаха нормални температурите в края на септември, всичко се нормализира. Това си коментирахме с други мацки с хипер, че всичко е от жлезата.  А за ендотата,  тях ако ги питаш, нищо от типичните оплаквания при хипера не било от щитовидната. На бетаблокери съм, нищо, че хормоните са ми в норма, според ендото не е от щитовидната, според кардиолога сърцето ми е ок и всичко идва от от щитовидната.
Не, че гинеколога ти е много адекватен де, но полови хормони, не съм сигурна, че има смисъл да пускаш.

Благодаря ти.. И аз имах кошмар но лято. Такова чудо не е било... Последните години все се чудех каква е тая непоносимост към горещините{аз не знаех, че имам проблем с щитовидната}, обаче това лято беше ужас. Аз не пия бета блокер, защото пулса ми не е ускорен постоянно.. При мен става на моменти. И колкото са ми по-добри изследванията, толкова по-зле се чувствам... Че аз когато бях с Тсх 0,002 не съм имала такива симптоми!
Виж целия пост
# 430
the_demon, аз започнах да се чувствам що годе нормално, чак няколко години след като се нормализираха хормоните.
Виж целия пост
# 431
И аз лятото се оплаквах от нощно изпотяване.На мен рядко ми се случваше,даже питах в темата -имах съмнения че са вълни..Ами като си дойдохме тук на хладно и изчезна това  изпотяване..Та и при мен явно от жегите и било. Аз съм със половин жлеза и не съм на хормони,ама  ТХС ми е по-високо,от колкото като  бях със цяла жлеза.(на мен заради възел ми я махнаха).
Виж целия пост
# 432
Момичета кураж... След години ще давате мило и драго да сте на тези години! 

Знаете ли кога жената е в критическа? 
НЕ?   Когато всички започнат да я критикуват. 

Гледайте на живота от към добрите неща, лошото забравяйте на момента  и  всичко с мярка...   
Виж целия пост
# 433
Така сме, не сме се отчаяли, въпроса е че някои от нас са с проблеми, и няма как да махнеш с ръка и да игнорираш. Не може да кървиш с месеци и да не обърнеш внимание.  За това иде реч тука в темата. Не за безпочвени оплакваници. Аз лично нямам такива проблеми за сега, но съчувствам на всички с такива. За това и чета тук.

Иначе мен ме критикуват цял живот. Доста борбен човек съм и вечно съм на някой крива и няма угодия на никой. Прави ми впечатление че слабохарактерните, живота ги избутва напред и на горе, няма дерт за нищо, колкото може толкова прави, зор не си дава, и пей сърце. Критики от там и няма. Та според тезата за критиките, аз съм отдавна в критическа. Но съдба....
Виж целия пост
# 434
Ако един лекар (на когото си пациент от 10 години) за 2 години не може да определи с какво лекарство и в каква доза да лекува пациента си, що за лекар е той? И как другият лекар ми определи всичко още от първия път и то преди да му кажа какво лечение съм прилагала? Имам доверие на втория и очевидно има защо Simple Smile
Беки, може да е било моментно състояние. Или да са се объркали хормоните непредвидимо. И моята лекарка ме познава от 15 г. и то доста добре, но все пак състоянието се променя динамично. Гледам я, че сега доста повече се вглежда, внимава... абе организма е сложна работа, а докторите не винаги могат да видят всичко. Случило се е така с хапчетата, ама каква е гаранцията, че пак ще се случи. Аз съм пила преди 2 г. някъде Приломут нор в същата доза, в която и сега. Тогава нямах никакви проблеми, сега кръвното ми скокна, боля ме глава и пр. Допускам, че е от хапчетата, макар да не мога на 100% да съм сигурна. Но за тия 2 г., организмът ми се е променил доста Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия