Лидл 130 - Августовска отпускарска

  • 79 001
  • 1 288
# 555
Здравейте, някой случайно има ли идея кога отново ще пускат детски електрически четки за зъби? Миналата година ако не се лъжа пуснаха 2 3 пъти, ако не и повече
Виж целия пост
# 556
Тези кутии за храна дали ще са качествени?Ще може ли детето само да си я отваря и затваря?
Виж целия пост
# 557
Кутиите се отварят много лесно. Моето 2-годишно отваря кутии, които се отварят много по-трудно. Качествени са горе-долу. Имахме две отдавна. На едната и се счупи закопчалката, но ние ги ползвахме много. Не помня какво се случи с тях и къде са.
Виж целия пост
# 558
Градинският чувал здрав ли е? Някой ползвал ли го е? Иначе нищо друго не харесах. Ще се отрази добре на джоба Grinning

P.S. Омекотителя Silan хубав ли е? Че никога не съм ползвала нещо на Silan.
Виж целия пост
# 559
Нищо не харесах от новата седмица.
Виж целия пост
# 560
Лидл отново имат много хубави букети за без пари. Купих два и много ми харесват.
Виж целия пост
# 561
Преди доста време четох (в тази тема трябва да е било), че касиерите в Лидл са длъжни да дават рестото и бележката в ръката на клиента. Има ли такова изискване към днешна дата? Ако може някой "вътрешен" човек да се включи с достоверна информация Simple Smile
В новия Лидл на Алабин нито поздравяват, нито Довиждане казват, рестото буквално се изсипва на... плот ли е, и аз не знам как да го нарека, и си го събирам с нокти...
Виж целия пост
# 562
При нас е така и редовно ми подвикват за бележката. А картите вече не трябва да ги пипат, сам се оправяш.
Виж целия пост
# 563
Аз се учудвам, защото откакто има Лидл в България пазарувам поне 3-4 пъти на седмица там и винаги са ми давали рестото с бележката в ръката. Нещо напоследък подборът им на персонал не е добър и в новите магазини виждам хора, които изобщо не умеят да общуват нормално.
Виж целия пост
# 564
Може да не са минали обучение или да са стажанти.
Виж целия пост
# 565
Да, има такова изискване. На старите пушки вече ни е навик, но за новите не знам... Поради липса на хора, изискванията явно са се понижили. Едва ли не ги галят с перце, само и само да не избягат. Очаквах да са по- умни Лидл... А като си спомня какво юркане беше при нас... И вече е видима и осезаема разликата м/у стар и нов персонал. Което не знам докъде ще доведе, не ми харесва.

П.п.celika, това е “АБВ”-то на обучението.
Виж целия пост
# 566
Благодаря за включването, Thirteen# Simple Smile
Наистина по обслужването лесно може да се познае стар и нов служител.
Виж целия пост
# 567
От откриването на магазина пазарувам, но само с карта. Винаги сама съм я слагала в терминала или доближавала/безконтактна е/. На клиентите рестото го дават в ръка, но касовата бележка остава на плота. Не  съм чула да подвикват след някого.
Нали имаше някаква игра с касовите бележки - тогава много често забравяха  да ми я дадат. Аз в игри не участвам, но си я исках да я прегледам.
Новия персонал  ми се вижда малко неориентиран, не знаят кодове, питат. А едно момченце си позволи да псува под мустак, че му се паднало сторниране и връщане на пари. Има 2 -3 по-възрастни, нови служители. По мои наблюдения много умело се скатават, каквото и да вършат. Но те и по другите вериги са същите - такива хора се хващат на работа там.
Виж целия пост
# 568
Момичета, какво ще кажете за този препарат? Аз за пръв път го виждам. Не знам дали е нов или са го пускали и преди. Пише, че е освежител за пране, не омекотител. Дали се ползва само той, без омекотител, щото се слагал в отделението за омекотителя според инструкциите?

Скрит текст:
Виж целия пост
# 569
Скоро имаше игра с регистриране на бележки със сума над 30лв. изтеглиха ли печелившите?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия