Осми клас 2019/2020 Щастлив и смел полет на младите птици!

  • 50 006
  • 726
# 660

Сега се загледах. Скрили са подписа на директора, хубаво. Но и печат не се вижда....Това файлче може да го направи всеки, а снимката е от качения на тяхната страница файл.
Виж целия пост
# 661
Моля, ако някой е проверил класирането в СМГ да го обяви тук.

http://www.smg.bg/news.php?id=890
Потърсих в сайта и не открих резултатите от 4-то класиране в СМГ.
Върнах се сега да потърся в темата, но и тук връзката не показва това, което беше показано в първия ден.
Някой дали е запазил резултатите, които публикуваха СМГ след 4-то класиране?

Странно. Няма ги. Днес ги имаше докато не започнаха дискусиите тук. Връщах се да ги проверявам.
Те не махат новини от сайта си. Може да се види, че имат и доста стари, а това са го махнали.
Виж целия пост
# 662
http://www.smg.bg/uploads/priem-za-8-klas-za-2019-2020-4to-klasirane.pdf
Има едни кеширани версии на сайтовете.... Simple Smile
Явно всички са се записали.
Скъпи ученици, уважаеми родители и приятели на СМГ "Паисий Хилендарски",
Уведомяваме Ви, че дейностите по осъществяване на държавния план-прием след завършен 7 клас в СМГ "Паисий Хилендарски" приключиха след оповестяването на Четвърто класиране и записването на тримата ученици с най-висок бал.
Минималният бал за прием в паралелка с профил "Математически" с разширено изучаване на английски език е 473.250 точки, като по този начин балът от IV класиране е по-висок от минималния бал на III класиране.
Поздравяваме новоприетите ученици и им желаем много успехи и незабравими мигове в нашето училище!
Весело и щастливо лято на всички!

http://www.smg.bg/news.php?id=891
Виж целия пост
# 663

Сега се загледах. Скрили са подписа на директора, хубаво. Но и печат не се вижда....Това файлче може да го направи всеки, а снимката е от качения на тяхната страница файл.

Дидева, благодаря!

Скрит текст:
Моля, ако някой е проверил класирането в СМГ да го обяви тук.

http://www.smg.bg/news.php?id=890
Потърсих в сайта и не открих резултатите от 4-то класиране в СМГ.
Върнах се сега да потърся в темата, но и тук връзката не показва това, което беше показано в първия ден.
Някой дали е запазил резултатите, които публикуваха СМГ след 4-то класиране?

Странно. Няма ги. Днес ги имаше докато не започнаха дискусиите тук. Връщах се да ги проверявам.
Те не махат новини от сайта си. Може да се види, че имат и доста стари, а това са го махнали.
Точно това ми стана странно и на мен.
И най-вероятно махането е съгласувано по директорски.
Виж целия пост
# 664
Не им е за първи път да си замазват хронологията.
Браузърите помнят обаче Simple Smile
Виж целия пост
# 665
Аз пък да попитам има ли информация в публичното пространство,какво е станало с момчето от СМГ,което си беше прибрало изпитната работа в раницата?

Работата му остана анулирана

https://offnews.bg/obshtestvo/kvestorite-otgovorni-za-anuliranet … t-smg-708743.html
Виж целия пост
# 666
И аз свалих файла с резултатите. Имам го, колкото и да е простичък.
Виж целия пост
# 667
Благодаря кативики!
Даммм,работата му е останала анулирана,а квесторите са наказани само със забележка.
Дано това дете намери своето място!
Виж целия пост
# 668

Аз съм и против да се набутва някъде, където да е от последните, също така. За разликата между въпросното дете и средното ниво говоря. Иначе разбирам съображенията ви, всеки има право на мнение, аз бих предпочела децата ми да са някъде, където да отговарят на средното ниво, а не последни на опашката. Всеки си решава, никого не ангажирам с мнението си.
                    Това е мнението на ММ по въпроса! Yum Ние се кахърим защо така стана на НВО,защо това,защо онова,а той каза...в това у-ще по-лесно ще вземе отлична диплома и ще си живее живота спокойно вместо 5 години да се изтрепе за същата диплома.Според него реализацията зависи не от дипломата за средно,а от тази за висше! Yum Забрани ни всякакви разговори на тема ...ако това беше станало или ако бяхме рискували...! Постави ни на място за пет минутки и каза на младежа , че от тук нататък сам трябва да решава какво ще прави и къде иска да е след 5 години.И съответно да си поеме сам отговорностите!

Съжалявам, че се намесвам, но просто не съм съгласна с казаното. Ще се обоснова.
Синът ми влезе в 32 СОУ АЕ/ИЕ преди 2 год. - 2017г - още на първо класиране. От 26 деца в класа, имаше само 3 с по - нисък бал от неговия. Това не му попречи да получава стипендия за успех през цялото време. В момента е 3-ти по успех в класа без допълнителни уроци.
За мен средата е много важна - тя може да ти помага в израстването, а може и да ти пречи. Против съм лесно изкараната висока диплома и "кухи" оценки. И винаги съм му казвала, че това, което научи и знае, никой не може да му го вземе. По - добре трудна 5-тица, околкото лесна 6-тица. Училището е важно, а доброто училище си е добро училище!
Мисля, че това важи за всичко в живота. И той трябва да знае, че постигането на всеки успех изисква мотивация и последователност.
Желая здраве и успехи на всички деца. И да вярват в собствените си възможности.

Виж целия пост
# 669
Благодаря кативики!
Даммм,работата му е останала анулирана,а квесторите са наказани само със забележка.
Дано това дете намери своето място!
Аз не схванах защо го е направил. Опит за противопоставяне на родителски натиск Stuck Out Tongue Winking Eye или какво?
Виж целия пост
# 670
                  Аз,пък изобщо не мога да разбера системата записване-отписване! Всички методи за прецакване на системата няма да съществуват,ако и в трето и в четвърто класиране се използва метода на второ.Доволните се записват,а недоволните подават заявление за продължаване на касирането по заявените още в началото желани паралелки.След трето класиране може да се даде опция "промяна на желанията",защото местата вече са много малко и трябва да се съобразиш с това.
                 По този начин се избягва - получаване на информация от познат в конкретно у-ще за бала на подалите документи за свободните бройки.
                                                                  - изключва на 100 % представяне на фалшифицирани документи.
                                                                  - спестява нервите и тичането на родители за отписване,подаване и т.н.
                 Не мога да осмисля ЗАЩО трябваше на второ да се запишеш,а след това при обявени доста места да тичаш като луд,да включиш цялата фамилия да изчислява шансовете ,да прави анализ на движението на балове и т.н.И не на последно място да си скубеш косите ,че не си рискувал.Като е можело да подадеш заявление за участие в трето класиране и....чисто и прозрачно.
Предполагам, че говориш само за 4 класиране? На трето се подава заявление, дали онлайн или в гнездо. И резултатът се отразява през системата.

И припомнете ми, моля, но не беше ли обсъждана темата за цветните копия тук? Много странно ми се стори това още тогава, но не му обърнах внимание, най-вероятно защото не разбрах смисъла. Както и да е. Колкото и да ни боли от идеята за използването на връзки, нали го говорихме вече, разпределянето, така нареченото запълване на местата след трето е още в зоната на здрача. Трябва да се помисли и създаде система, така че да го няма този горчив вкус от съмнението и разочарование. Както каза Дидева, сега поне имаме повече информация какво се случва на 4 и нататък, не навсякъде, но започваме да задаваме въпроси, което е хубаво, защото може би ще доведе до промяна. Няма да е за нашите деца, този набор, но..

Виж целия пост
# 671
Благодаря кативики!
Даммм,работата му е останала анулирана,а квесторите са наказани само със забележка.
Дано това дете намери своето място!
Аз не схванах защо го е направил. Опит за противопоставяне на родителски натиск Stuck Out Tongue Winking Eye или какво?

Аз съм склонна да вярвам, че е неволно. Не виждам по-достоверна версия.
Виж целия пост
# 672
Може да е измислил начин да го анулират и да се спаси от нежеланото от него училище
Виж целия пост
# 673
Да, понеже не може просто да не реши или да "сгреши" няколко задачи. Или да оплеска НВО по БЕЛ, което ще е по-малко очевидно. Или да задрасква кръгчетата за отговор в бланката по нерегламентиран начин. А и с анулирана работа по МАТ се "спасява" не само от това училище, но и от всички читави такива.
Да не говорим, че "гениалната" мисъл за спасение чрез анулиране му е дошла ненадейно в последния момент и съобразно непредвидими обстоятелства - предава работата, квесторите я запечатват, но я оставят на чина и отиват при други предаващи ученици. И той, вече решил теста и извикал квесторите, за да го предаде, изведнъж решава - ще се анулирам.
Виж целия пост
# 674
Ще бъде чудо необяснимо, то така се и получи
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия