WIZZ AIR - 35

  • 47 264
  • 983
# 270
От вчера от различни устройства правихме опити за чекиране, но не позволяваше.Сега на летището обясниха, че ако не си купиш място, нямаш право на онлайн чекинг.Та се наложи да се плати 15.50 за място. Иначе при покупката на билети имаше възможност да се прескочи избор на место, без никъде да е отбелязано, че така няма да може да се направи безплатен онлайн чекинг.
Много започнаха да извиват ръце вече. Очаквам скоро и такса "пилот" да ни принудят да плащаме.
Цитирам поста, за да питам има ли друг тези дни, на когото също да е било невъзможно да се чекира онлайн, поради незакупено място при резервация?( или при avia се е получило инцидентно така?)
Питам, понеже скоро имам полет, а не съм купувала места предварително....

Никъде из правилата не пише такова нещо. Според мен са я излъгали или не са се разбрали нещо, тоест платено е за нещо друго.
Такива изнудвания са незаконни в ЕС. Щом е платила и има билет би трябвало да може да лети без да доплаща за място.
В крайна сметка признаха, че е имало проблем в системата и затова не се наложи да плащаме за чекиране на летището - чекнаха ни безплатно. Но за място трябваше да се плати, въпреки бъга. Говорих с моя дружка, която има тур.агенция и каза, че последните дни знае за няколко такива случая; разбрах, че има описани и същите ситуации във фейсбук група Пътешествия по света /затворена е групата и чакам одобрение, т.е. не съм го чела лично/. При всички случаи Уиз са наясно, че са сгафили, в противен случай нямаше да ни направят безплатно чекирането на летището.
 
Виж целия пост
# 271
Редактирам и скривам ситуацията и въпросите, защото имаме положително развитие относно разменените багажи. Жената, която е взела нашия куфар, се е обадила на летището. След час-час и половина вече се надявам да сме направили размяната.

Съвет: дори и да няма отговорност на авиокомпанията (т.е. всички багажи са пристигнали и е станала размяна между пътниците), изисквайте задължително да попълните протокол при установяване на липсата / грешката. Не знам по каква причина служителят вчера ми отказа да попълня каквото и да е. Все пак колелото се е задвижило, разбира се, с голяма доза късмет, че другият пътник се е обадил също и че също е в София.  

Скрит текст:
Здравейте, след много на брой безпроблемни полети с Уиз, ето че и при мен възникна ситуация, в която не знам как да подходя и моля за помощ.
Става въпрос за разменен багаж. При кацане вчера на летище София (от Франкфурт) един от последните багажи на лентата беше същият като нашия куфар, но определено чужд. Което означава, че някой друг вече си е тръгнал с нашия багаж.
На бюро Рекламации на багаж просто оставихме чуждия куфар, както и телефон и имейл за контакт, те също на листче ни записаха телефон, на който да се обаждаме да проверяваме. Не попълнихме никакъв документ, формуляр - нищо. Поисках да попълним формуляр за проблеми с лична собственост (PIR), но ми казаха, че няма липсващ багаж, че всички багажи били пристигнали и ние сме им казали, че е разменен.
Та сега се чувствам изключително некомфортно. От една страна, Уиз ясно са написали, че разходите по връщане на разменен багаж са за сметка на пътника, който не е разпознал багажа си и те не носят отговорност.
Реално това, което очаквам от Уиз, е съдействие за откриване на пътника, чийто багаж оставихме на летището и който се е прибрал вкъщи с нашия багаж. Но как да ги накарам да ми съдействат като по никакъв начин не мога да удостоверя, че има проблем - нямам никакъв документ за това.
Моля за идеи и предложения, най-добре от хора, имали подобни неприятности, на кого и къде да пиша. Опциите, които обмислям:
- отдела за искове на Уиз еър: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/pohvali-i-oplakvaniya/
- екипа на Уиз за връзка с клиентите - формуляр за оплакване: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/
- да звъня по телефона и да обясня (но ми се иска да имам писмена следа).
Всякакъв споделен опит и идеи ще ми бъдат от полза. Ясно ми е, че оттук нататък нещата са на добра воля от страна на авиокомпанията - да издири пътника и на пътника - да върне багажа. Лошото е, че не знам как работи системата и никой не обяснява какви са процедурите. Най-неприятното е, че в багажа са кънките на дъщеря ми, които са й нужни още в понеделник, та трябва някак си да накарам системата не просто да работи, а да работи бързо.
Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 272
Преди да предадете багажа не погледнахте ли дали няма записан телефон за контакт със собственика на етикета на куфара?  Ако ли не помолете това ва го направят тези на бюро Рекламации.
Виж целия пост
# 273
Преди да предадете багажа не погледнахте ли дали няма записан телефон за контакт със собственика на етикета на куфара?  Ако ли не помолете това ва го направят тези на бюро Рекламации.

Нямаше контакти върху другия куфар, не се сетихме и да снимаме етикета, поставен при чекиране на багажа (не че без помощта на Уиз еър можем да установим лицето по този начин).
Връзката с другия пътник вече е установена - чрез Бюро Рекламации, жената се е обадила. За следващия път ще си знаем урока - ще залепим някой голям стикер върху куфара, ще сложим етикет. Ще изискваме пълно документиране на летището.
Виж целия пост
# 274
Здравейте! Извинявам се за тъпия въпрос, но искам да закупя картата за отстъпки на името на мъжа ми, а билетите ще са от мен. Чета и не виждам да може предварително да се купи тази карта, а трябва да може.
Виж целия пост
# 275
Не съм сигурна, че разбрах точно въпроса. Но ако едно лице е титуляр в уиз дискаунт клуб, то задължително трябва да бъде пътник в резервацията, за да се ползва намалението. Ако пътувате заедно, няма значение на чие име е картата.
Виж целия пост
# 276
Всъщност исках да платя картата и билетите с различни карти. Може вече да не става да се вземе само картата.
Виж целия пост
# 277
Карта Discount Club можете да купите само заедно с билет(и), така че няма как да платите отделно само за нея. Няма проблем да се плаща с карта на име, различно от това на титуляра на профила.
Виж целия пост
# 278
Членството в клуба (няма карта) може да се купи само заедно с билети, и никога не е можело да се купи само.
По принцип за Уиз няма значение с коя карта се купува.
Ако ви е много важно да го вземете отделно, намерете билет по 5-10 евро, който няма да използвате и купете членството с него, и после отделно истинските билети
Виж целия пост
# 279
А можете и да си вземете кредитна карта на ДСК с членство, 45 лв е годишната такса и отделно да си купите билетите.
Виж целия пост
# 280
ДСК имат промяна в тарифата, годишната такса на картата е 49.80 лв.
Виж целия пост
# 281
A на ДСК кое членство е 1+1 или 1+5 ?
Виж целия пост
# 282
1+5
Виж целия пост
# 283
Здравейте, знаете ли дали има проблем да си взема преса в ръчния багаж или поне какво НЕ мога да взема, за да знам..
Виж целия пост
# 284
Здравейте, знаете ли дали има проблем да си взема преса в ръчния багаж или поне какво НЕ мога да взема, за да знам..

Няма проблем, взимай си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия