WIZZ AIR - 35

  • 47 288
  • 983
# 585
Чужди власти никога не са ми искали декларация, а и нямат право - с детето летя от 2012 г.

Един-единствен път граничарят поне 10 мин. обстойно чете декларацията и си разглежда информацията в компютъра, а после ме разпитва за бащата. Накрая изплю камъчето - като деца били отраснали на една улица 🤪
Виж целия пост
# 586
Здравейте,

на някой случвало ли му се е  да обърка пол когато въвежда данните? Дали ще е проблем? Някак си съм се въвела като мъж Simple Smile
Виж целия пост
# 587
Никой няма да забележи, опа, няма да направи проблем де
Виж целия пост
# 588
Здравейте! Закупих чекиран багаж до 10 кг за предстоящ полет. Правилно ли съм разбрала от сайта на Wizzair, че този багаж може да е с размери до 149х119х171 см? И този багаж не е задължително да е в куфар, нали? Притеснявам се да не превиша размера на багажа, затова предпочитам да попитам предварително.
Виж целия пост
# 589
Здравейте!
Ако при полета носим с нас детска количка за дете НАД 2 ГОДИНИ под каква форма трябва да я заявя, при закупуване на билета?
Благодаря и хубав ден ви желая!
Виж целия пост
# 590
Не я заявяваш. Трябва да я чекираш само. И ако искаш я оставяш на лентата за багаж, а ако искаш я взимаш до самолета и там я даваш да ти я качат при багажа.
Виж целия пост
# 591
Благодаря за отговора, но не трябва ли да платя за нея, като за багаж?
Виж целия пост
# 592
Благодаря за отговора, но не трябва ли да платя за нея, като за багаж?
Ако детето пътува с вас не се плаща. Поне преди няколко месеца, при последното ми пътуване с тях не се плащаше. Вижте в сайта има информация при пътуване с дете какво имате право безплатно да превозвате. Не вярвам да са го променили.
Виж целия пост
# 593
Аз пътувах съвсем скоро с дете над 2 години и с количка. Предварително не се заявява. Чак на летището се чекира. Нищо не се плаща за количката ако детето е с теб. Количката може да оставиш на лентата за багаж или да си я вземеш до самолета, където ти я вземат и слагат в багажното.
Виж целия пост
# 594
Благодаря ви за отговорите.
Звъннах и на Уиз все пак и ми отговориха същото- Не се плаща за количката, въпреки, че детето има навършени 2, стига количката да се ползва по време на качването в самолета.
Виж целия пост
# 595
Здравейте. Направих резервация за полет и веднага след като приключих всичко успешно, видях, че в някакво умопомрачение за единия пътник съм изписала името и бащиното име, вместо името и фамилията..... Много съм зле... Ще мога ли да поправя това при чекирането, или трябва да променям сега имена срещу таксата от 91 лв. Звънях на Уиз, но "услугата е временно недостъпна"...
Виж целия пост
# 596
Няма нужда по принцип, щом имената ги има в личните документи е ок
Виж целия пост
# 597
Ако не е минало много време от резервацията пробвай на този телефо 024928367, безплатен е, но изрично кажи че другият в момента е недостъпен. При мен грешката беше голяма, вместо името на свкърва ми излезна моето, но го оправиха безплатно.
Виж целия пост
# 598
Много благодаря. Ще звънна все пак утре. Не е минало много време, случи се преди минути. И на двата телефона обаче никой не отговаря, вероятно трябва да звънна в по-нормално време.
Виж целия пост
# 599
Бъди настоятелна на безплатния, това е кол център. Утре може да не направят нищо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия