Египет /Тема 9/

  • 51 578
  • 747
# 705
Pope, да, срокът вече е до 12 месеца 😒...
Аз сега споря с Караджъ турс да ми изпратят споразумение за връщане на пари (отхвърлих ваучерите им, поисках пари и преден мейл приеха желанието ми). Сега ми твърдят, че ще ми изпратят такова след 14.06, защото сме били в извънредна емидемична обстановка..Та сега се мъча да ги убедя, че извънредно положение и извънредна епидемична обстановка са различни неща. Но не и не..Дали било извънредно положение, извънредна епидемична обстановка или както там го наречали (цитирам), споразумение след 14.06 по техни думи. Изпратих запитване до Министерство на туризма и като ми отговорят - с отговора директно в Караджъ..
Виж целия пост
# 706
Привет! Някакви новини?
Виж целия пост
# 707
Поне при мен няма. Нито споразумение...
Виж целия пост
# 708
И при мен нищо! Вчера писах поредния мейл на Караджъ и с лек подигравателен тон ги попитах колко месеца от нереализираната ми почивка трябва да минат, че да ми представят писмен документ, че въз основа на чл. 25 трябва да ми възстановят парите до 13.05.2021 г....
Отговор нямам! Ще посещавам офиса им в града др. седмица, въпреки че там освен "чакаме отговор от София" друго едва ли ще ми кажат!!!
Виж целия пост
# 709
И при мен нищо! Вчера писах поредния мейл на Караджъ и с лек подигравателен тон ги попитах колко месеца от нереализираната ми почивка трябва да минат, че да ми представят писмен документ, че въз основа на чл. 25 трябва да ми възстановят парите до 13.05.2021 г....
Отговор нямам! Ще посещавам офиса им в града др. седмица, въпреки че там освен "чакаме отговор от София" друго едва ли ще ми кажат!!!
AIR, изпрати ли жалби до КЗП, Министерство на туризма, Европейския потребителски център, Омбудсмана? Длъжни са да отговорят в 30 дневен срок.
Това тяхното вече на нищо не прилича!
Виж целия пост
# 710
И при мен нищо! Вчера писах поредния мейл на Караджъ и с лек подигравателен тон ги попитах колко месеца от нереализираната ми почивка трябва да минат, че да ми представят писмен документ, че въз основа на чл. 25 трябва да ми възстановят парите до 13.05.2021 г....
Отговор нямам! Ще посещавам офиса им в града др. седмица, въпреки че там освен "чакаме отговор от София" друго едва ли ще ми кажат!!!
AIR, изпрати ли жалби до КЗП, Министерство на туризма, Европейския потребителски център, Омбудсмана? Длъжни са да отговорят в 30 дневен срок.
Това тяхното вече на нищо не прилича!
Веднъж вече писах на МинТ и КЗП, когато не ми предлагаха абсолютно никакви опции..Отговорът на КЗП бе, че спокойно мога да си искам парите и ми цитираха чл.25. Това се случва преди 13.05...На 12.05 писах на Караджъ, че отхвърлям опциите им и чакам документ за възстановяване на сума. В поне 10 мейла се опитваха да ме убеждават, че дали било ИП или извънредна епидемична обстановка, за тях било едно и също и било удължено до 14.06. В последния им мейл уж приемат, че началната дата, от която тече 1 г е 13.05, но след 14.06 като заработели щели да пратят документ. Във вчерашния мейл тактично им напомних, че наближава 15.06 и да не се опитват да лавират, че до 30.06 е удължено, защото това няма нищо общо с чл.25 и въобще не ни интересува...Ще видя в понеделник ще пратят ли нещо, ще звънна по тел. и ако се опитват пак да ме "прехвърлят" ще пусна пак жалба.
Виж целия пост
# 711
Пускай масово и наред, както се казва. Ако не друго, поне да им е гадно и на тях. Съжалявам, че го пиша, но си го заслужават! Не стига, че зорлем ни превърнаха в безмълвни спонсори на агенциите, но и на маймуни ни направиха! Никой не се интересува дали "пишман" туристът има или няма пари! Или са на принципа, щом ходи по почивки и екзкурзии, да не го жалим, и да го издоим до откат!
Виж целия пост
# 712
Ау, не съм предполагала, че такава агенция ще шикалкави ...
Виж целия пост
# 713
Ау, не съм предполагала, че такава агенция ще шикалкави ...
Роман мога да напиша, подкрепен с всичките им мейли, които са сигурно поне 50 от 13.03 насам...
"Шикалкави" е много слаб глагол за действията им. Сами ме амбицираха да си търся парите до дупка!
.   Iseto6, абсолютно на твоето мнение съм!
Виж целия пост
# 714
Вече сериозно се замислям дали да не изискам и аз да разпишем споразумение за възстановяване на средствата. На въпроса ми за писмена гаранция, че това ще се случи, дори и при фалит (реален или фиктивен), ми отговориха, че имат застраховка...
Виж целия пост
# 715
Вече сериозно се замислям дали да не изискам и аз да разпишем споразумение за възстановяване на средствата. На въпроса ми за писмена гаранция, че това ще се случи, дори и при фалит (реален или фиктивен), ми отговориха, че имат застраховка...
Те пък големи тарикати -застрахователното дружество да им плаща масрафите и кашите, които те са надробили....
Моето мнение е - задължително! Аз за това се боря сега.- искам писмено оформен документ, че ще ми възстановят сумата според чл. 25 до 13.05.2021г...Ще гги почакам още няколко работни дни и ей така, както казва Iseto6, за да им е гадно, ще пусна сигнал пак до МТ и КЗП...
Виж целия пост
# 716
AIR, пусни и до Европейския потребителски център. Доколкото си спомням, при теб сумата беше около 3000 лв. Не знам, кой малоумник и с кой акъл измисли простотията с едногодишното връщане?! Впрочем знам, но това е друга тема. Simple Smile В нормалния свят плащаш за да получиш нещо срещу парите си. При нас плащаш, не получаваш нищо и за разкош чакаш още 12 м. да ти върнат собствените пари. 🙄 Съгласна съм, че един фалит на ТО/ТА ще повече след себе си още фалити, безработица и по-малко приходи в бюджета, но защо клиентът трябва да плати сметката? Някой интересува ли се от неговото финансово и емоционално състояние? Какъв беше проблемът парите за неосъществените почивки да се връщат на 2 или 3 вноски?
Виж целия пост
# 717
Iseto6, благодаря! За ЕПЦ не бях се сетила..и на тях ще пиша...Да, сумата ми е 3011 лв (пакет + допълнителни екскурзии). Същото мисля и аз - защо клиентите трябваше да се превръщаме в касички за ТА/ТО? Някой поинтересува ли се аз дали работя, дали доходите ми са същите, дали не се нуждая от тези пари?! Ама емпатия да съм изпитвала - емпатия към кого?! Към тези, които ме убеждаваха, че няма пб на 14.04 да литна или си губя 100 процента сумата; към тези, които ме подтикваха да анулирам, за да си получа поне доп.пари; към тези, дето 2 месеца ме принизяват на пълна глупачка,твърдейки че изв.положение и епидемична обстановка е едно и също?! Ами, съжалявам, ама не съм овца да им вземам ваучерите и да съм ограничена в избора си на ТА за следваща почивка и в минимална сума от 3000 лв..!!!.. Да не казвам, че очаквам другата година спекулативни високи цени от родните ТА, за да си осигурят влизането на свежи пари, защото иначе ще трябва да работят с хартиики, наречени ваучери и за тези пари ще получа много по-малко,в сравнение с тази година, но ще съм задължена да ги похарча при тях, за да не ги загубя...
Виж целия пост
# 718
Ние се съгласихме на ваучер, защото не зависим от отпуски и много искаме да посетим Египет.Остава да чакаме офертите за круиз, засега сме решили за март 2021.Казаха ми , че Египет е премахнал визите от 25 $ до края на октомври и ако наистина е така и има оферти за тогава, може да се замислим...
Виж целия пост
# 719
Най - после получих мейл от Караджъ, че ми анулират резервацията, ще получа връщане на парите в законоустановения срок (в предни мейли ми обясняваха, че е по чл.25 - "до 12 м"). Поискаха ми банкова сметка и обясниха, че ще имам кредитно известие. Не предлагали предварителен документ, с който да казват, че ми дължат връщане на парите...
В електронната им система резервацията е със статус "анулирана" и "връщане на сума"...Можело значи, но след твърда позиция от моя страна в продължение на два месеца и много разменени мейли....
П.С. Имам и кредитно известие...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия